Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49489

Bedacht vent! Het werkt echt!
(sorry voor dubbelpost maar ik ben helemaal blij)
Op dinsdag 16 april 2002 22:55 schreef Sike het volgende:
menu>> instellingen > taal > invoer > en dan alles uitvinken behalve nederlands.
Dat werkt voor mij tenminste prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17
Ik heb vandaag ook m'n t39 binnen gekregen ole ole!!
Ik heb nog een vraagje: Ik wil inbellen met de telefoon bij HCCnet om m'n mail op te halen, maar in de handleiding staat dat je een data-abonnement moet hebben. Ik heb een talkline vodafone 120 abo. Kan ik daarmee inbellen bij HCCNet en zijn er nog extra kosten aan verbonden behalve de gewone telefoontikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op dinsdag 16 april 2002 23:44 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
Alleen een IR poort erbij kopen is voldoende...de software die erbij zit vind ik erg goed
Maar eej, je kan natuurlijk ook een datasuite kopen aan de COM, das wel goedkoper
Volgens mij is zo'n irDa ding 30 euro en een datakabel 40 euro, dus ik ga een IRpoort kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Als ik ga inbellen met m'n t39m bij HCCNet via een analoge verbinding via een 06760 nummer, dan heb ik toch niets te maken met een "data abonnement"? Ik heb het namelijk nu zo ingesteld en net emails opgehaald, en de minuten gaan dan toch gewoon van m'n belbundel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 23:07 schreef ernstblaauw het volgende:
Als ik ga inbellen met m'n t39m bij HCCNet via een analoge verbinding via een 06760 nummer, dan heb ik toch niets te maken met een "data abonnement"? Ik heb het namelijk nu zo ingesteld en net emails opgehaald, en de minuten gaan dan toch gewoon van m'n belbundel af?
Je kunt gewoon verbinding maken met je t39 bij een isp. Zo'n dataaccount is volgens mij alleen voor GPRS en dergelijke. Om er zeker van te zijn, zul je het gewoon moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Ik heb het geprobeerd en ik het is gelukt! Nu nog uitzoeken of het van m'n belbundel af gaat en of het nog extra geld kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 22 april 2002 08:33 schreef ernstblaauw het volgende:
Ik heb het geprobeerd en ik het is gelukt! Nu nog uitzoeken of het van m'n belbundel af gaat en of het nog extra geld kost
Bij Vodafone gaan datagesprekken (en Wap) niet van de bnelvoorraad. Je moet ze apart afrekenen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Oww bij talkline zeiden ze dat het van mijn belvoorraad af ging..
Gaat het er ook niet vanaf als ik analoog inbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:51

Hero

Duck power!

Zijn er al mensen die het gelukt is om e-mail van kabelinternetproviders te checken? Zo ja, wat zijn dan de benodigde instellingen?
Alvast bedankt.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op maandag 22 april 2002 20:20 schreef Freshbie het volgende:
Zijn er al mensen die het gelukt is om e-mail van kabelinternetproviders te checken? Zo ja, wat zijn dan de benodigde instellingen?
Alvast bedankt.
Ja, ik gebruik gewoon zo'n gratis ISP (ik gebruik HCCnet, dezelfde als voor de computer) om op internet te komen. Dit moet je dan instellen bij "datacomm" onder het menu instellingen. Bij Hccnet kan je alleen analoog inbellen dacht ik.
Daarna moet je gewoon je pop3 instellingen van je mailbox invullen bij emailinstellingen (berichten --> opties --> email).
Bij mij werkte het zo. Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 17:22
ik gebruik zonnet, werkt prima, en dan ff pop3 van chello opgeven

wanadoo en vizivi werken ook prima
alleen versturen moet je dan via de provider doen waar je bij inbelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Mijn T39 doet heel vaag als ie bijna leeg is. Normaal moet ie dan een klik geven, maar bij mij schakelt hij uit, dan weer in, dan moet je de pin intikken en dan zegt ie: batterij leeg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Mijn software versie is R3B006.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het niet maar ik weet ook niet hoe ik mijn software nummer moet checken...
hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Op zondag 05 mei 2002 19:02 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
Ik heb het niet maar ik weet ook niet hoe ik mijn software nummer moet checken...
hoe doe je dat?
Je kunt in het servicemenu komen door vanuit stand-by de volgende handelingen te verrichten:

> * < < * < *

Dan optie 1 en nog een keer optie 1. De bovenste regel is je softwareversie.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op maandag 22 april 2002 20:20 schreef Freshbie het volgende:
Alvast bedankt.
Jep, gewoon je accountinstellingen invoeren en verbinding maken met een speciaal data-account die naar je ISP inbelt. Ik doe het hier via GPRS en dat werkt nog sneller en kost geen moer. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook even een vraagje over email op de T39. Ik heb een data-account bij Vizzavi, wappen gaat prima. Echter als ik m'n email wil ophalen geeft 'ie een fout: server not found.

Het gaat om een GMX-account. Ik heb bij pop- en smtp-server respectievelijk pop.gmx.net en mail.gmx.net ingevuld, net als op m'n desktop. Toch krijg ik de foutmelding, wat doe ik fout?

En ohja, wat moet ik precies bij Postbus invullen? Ik heb in de eerdere post van ArthurS gelezen dat dat je inlognaam moet zijn. Bij GMX kun je echter inloggen met je email-adres of met een nummer. Maakt dat nog wat uit?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

..en dan heb ik nog een vraag over mijn ericsson, namelijk: ik kan mijn nummer niet op anoniem zetten! Wat heel irritant is voor mij, want ik moet nog 2 weken wachten tot mijn oude nummer is overgezet op mijn Ben abbo, en mensen door de war raken asl ik bel. Als ik naar Menu > gespreksinfo > vlgend gesprek > ga, staat daar de optie "anoniem" (volgens de manual moet ik dat aan klikken om me nummer de blokken) onzichtbaar. En dat is balen! Want dan kan ik het dus niet aan klikken. Heeft iemand daar een oplossing voor? Ook mijn libertel iZi kaart wil niet op anoniem, terwijl ik dat met een N*kia wel kon, dus aan de SIM ligt het niet. Dus: help nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Inderdaad redelijk lastig, maar je kunt je nummer alleen per gesprek op anoniem zetten. En dan alleen nog als je al een nummer op het scherm hebt staan.
Je kunt natuurlijk voor alle nummers in je telefoonboek #31# zetten, maar dat is ook heel veel werk. En per gesprek je telefoon op anoniem zetten is ook niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Op donderdag 16 mei 2002 16:09 schreef Artcore het volgende:
Ik heb ook even een vraagje over email op de T39. Ik heb een data-account bij Vizzavi, wappen gaat prima. Echter als ik m'n email wil ophalen geeft 'ie een fout: server not found.

Het gaat om een GMX-account. Ik heb bij pop- en smtp-server respectievelijk pop.gmx.net en mail.gmx.net ingevuld, net als op m'n desktop. Toch krijg ik de foutmelding, wat doe ik fout?

En ohja, wat moet ik precies bij Postbus invullen? Ik heb in de eerdere post van ArthurS gelezen dat dat je inlognaam moet zijn. Bij GMX kun je echter inloggen met je email-adres of met een nummer. Maakt dat nog wat uit?

Bedankt! :)
Bij Vizzavi heb je gewoon een WAP-account? Dat werkte bij mij namelijk ook niet. Ik heb me bij Zonnet aangemeld (is gratis) en via dat nummer lukte het me wel om in te bellen bij m'n provider. Via GPRS kan het ook, trouwens.
Bij Postbus moet je gewoon je inlognaam invullen. Of het uitmaakt of je inlogt met je e-mailadres of een nummer weet ik niet.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Op maandag 06 mei 2002 11:15 schreef ErectionJackson het volgende:

Jep, gewoon je accountinstellingen invoeren en verbinding maken met een speciaal data-account die naar je ISP inbelt. Ik doe het hier via GPRS en dat werkt nog sneller en kost geen moer. :)
Mijn telefoon wil niet echt e-mail meer ophalen (niet via GPRS en niet via een gewone account). Het werkte eerst wel! Nu gaat ie 'server zoeken' en daarna verbreekt ie gewoon de verbinding zonder foutmelding dat de server niet gevonden kon worden. Heb jij dat ook wel eens?

Pagina: 1 2 Laatste