• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 11:18
Naar aanleiding van o.a. [topic=229518/1], heb ik dit topic maar geopend. Hier kunnen (toekomstige) eigenaars van Ericssons T39m terecht voor vragen over alles wat met de telefoon te maken heeft: ringtones, logo's, modem drivers, software et cetera. Zo is alle info makkelijk terug te vinden.

Een foto van het toestel:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/a.scheffer/images/t39m_three_colors.jpg

Ik denk dat iedereen verder wel weet hoe de 'Het grote *** topic" topics werken, dus veel meer uitleg lijkt me niet nodig :)

Mijn eerste vraag is alvast: wie weet hoe je via de infraroodpoort van een laptop beltonen e.d. in de T39 kan krijgen?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Anoniem: 3513

als je me je nr stuurt, dan kan ik je iig wel helpen, of logo's sturen, www.t39.com daar word wel wat uitgelegd, of in de nieuws groep, wat je eigenlijk moet doen is een text file maken, daar je ringtone inplakken en vervolgens reneman naar emy en dat sturen via ir, gaat vanzelf

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:12
Groot topic inderdaad:P

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 23:47

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Als je wap hebt, kan je vanaf de wapsite van Ericsson ook logo's downloaden.

Die site is trouwens : http://www.t39m.com/

• Arthur
Op donderdag 20 september 2001 15:52 schreef gsmguru het volgende:
als je me je nr stuurt, dan kan ik je iig wel helpen, of logo's sturen, www.t39.com daar word wel wat uitgelegd, of in de nieuws groep, wat je eigenlijk moet doen is een text file maken, daar je ringtone inplakken en vervolgens reneman naar emy en dat sturen via ir, gaat vanzelf
Thanks alvast voor de info, ik zal eens kijken of dat lukt :) Ik neem trouwens aan dat de url www.t39m.com moet zijn?
Op donderdag 20 september 2001 16:04 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Groot topic inderdaad :P
Lol, wat niet is kan nog komen :)

[Edit]

Ik heb het inmiddels ook gevonden, ringtones via IR naar je gsm verzenden doe je dus zo:
1. Create a textfile with the content as between the lines here below:

---------------------------------------------------------
BEGIN:EMELODY
VERSION:1.0
MELODY:cccFApcccFApffeeddCppcccEGpcccEGp+c+d+c#aagF
END:EMELODY

---------------------------------------------------------

2. Replace cccFA.... above with codes for the melody you want.

3. Save the file as plain ASCII text with file extension ".emy", for example "Lacucaracha.emy".

4. Right-click the file and 'Send To --> Infrared Recipient' (make sure your phone has IR contact with your PC)

5. If you did everything right the display on your phone should show "New melody, Play?

Note that the phone is sensitive to the .emy fileformat. The file should start with "BEGIN:EMELODY" on the first row and a carriage return (CR) after the "END:EMELODY". Do not use spaces in the melody code.
En met wap kan je inderdaad ook logo's downloaden van http://mobileinternet.ericsson.com.

Ringtones haal ik trouwens van http://www.totalgsm.net, daar hebben ze er best wel wat

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11457

Ik heb een vraag over de kalender functie. Je zou deze kunnen synchroniseren met de pc. Ik neem aan dat het dan gaat over Outlook 2000?

Wordt er gebruik gemaakt van een data-kabel hiervoor? Zo ja, krijg je die bij de telefoon of is die apart verkrijgbaar?

Thanks in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Het zal iig sowieso wel werken onder Outlook 2000 ja, Outlook XP weet ik eerlijk gezegd niet, maar als je het wil weten kan ik het vanmiddag wel even uitproberen.

In principe gaat dat synchroniseren via infrarood of een datakabel inderdaad. De datakabel wordt niet meegeleverd, maar je kan hem wel kopen op www.stuntprijzen.net (deze is voor de T20, T28, R310, R320, A2618 - ik neem aan dat hij dan ook wel voor de T39 werkt). Hij kost daar 35 gulden.

Een andere mogelijkheid is om voor een tientje of 6 een losse infraroodpoort te kopen voor je pc. Die plug je in een seriële poort en dan kan je alle communicatie, inclusief het synchroniseren met Outlook, gewoon doen via infrarood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11457

Op vrijdag 21 september 2001 08:36 schreef ArthurS het volgende:
Het zal iig sowieso wel werken onder Outlook 2000 ja, Outlook XP weet ik eerlijk gezegd niet, maar als je het wil weten kan ik het vanmiddag wel even uitproberen.
Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op vrijdag 21 september 2001 15:59 schreef TheGladiator het volgende:

[..]

Graag :)
Nou ik heb het net even getest (was pas laat thuis, vandaar) en het werkt perfect. Contacten, afspraken etc werden prima gesynchroniseerd met Outlook XP. Ook de SMS functionaliteit (SMS'jes sturen via je modem, dus niet internet, vanuit Outlook) leek gewoon te werken in XP.

Volgens Ericsson worden ook Outlook 95, 98 en 2000 ondersteund :)

n.b.: bovenstaande 'tests' zijn uitgevoerd via de ingebouwde IR-poort van mijn laptop, dus niet met een datakabel of externe IR-poort.

Anoniem: 15726

Errug gaaf toestelletje, ben sinds gisteren de trotse bezitter :)
Bijna alles werkt, behalve e-mail ophalen via Berichten->E-mail->...
Ik heb een tutch en vizzavi data-account, misschien heb ik een andere nodig? (heb libertel120)
De e-mail gegevens heb ik ook ingesteld (chello)
Is het eigenlijk wel mogelijk om via vizzavi e-mail vanaf je chello POP-account te halen??
edit:

Wat voor instellingen moet ik gebruiken?

• Arthur
Op zaterdag 22 september 2001 12:36 schreef brambo9000 het volgende:
Errug gaaf toestelletje, ben sinds gisteren de trotse bezitter :)
Ik heb een tutch en vizzavi data-account, misschien heb ik een andere nodig? (heb libertel120)
De e-mail gegevens heb ik ook ingesteld (chello)
Is het eigenlijk wel mogelijk om via vizzavi e-mail vanaf je chello POP-account te halen??
edit:

Er staat mij iets bij van dat er een bug was waardoor het email ophalen niet altijd/meteen werkte. Zal het straks zelf ook wel eens proberen, kijken of ik hetzelfde probleem heb met mijn mailaccount. Heb je precies de uitleg uit de handleiding gevolgd?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-06 13:33

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik meld me dan ook maar even als toekomstig eigenaar...damn, kan niet wachten :)

• Arthur
Op zaterdag 22 september 2001 12:36 schreef brambo9000 het volgende:

Moet in principe wel kunnen ja.

Ik heb het zelf eventjes geprobeerd met mijn HCCnet inbel account en de emailbox van m'n universiteit (dus ook twee accounts 'door elkaar heen') en dat werkte prima. Zoals te verwachten is, want meestal kan je POP-server met iedere provider bereiken (SMTP servers echter meestal niet: smtp.hccnet.nl verstuurt bijvoorbeeld alleen maar mail als je op dat moment ook verbonden bent via HCCnet).

Ik heb het als volgt gedaan:

1) Data Account aanmaken: Instellingen --> Datacomm. --> Data-accounts. Vervolgens stel je alles zo in zoals hier beschreven staat, maar dan met de gegevens van jouw eigen data-account (dus Vizzavi of tutch).

2) Ga naar Berichten --> Opties --> Account Inst. --> Nieuwe toevoegen. Geef hem een naam. Bij Verbinden via geef je één van je Data-accounts aan (in mijn geval HCCnet). POP3-server is de pop3-server voor je mailaccount (in jouw geval die van Chello neem ik aan). POP3-poort is 110. Bij Postbus vul je de inlognaam van je mail account in (zoals je dat ook in Outlook o.i.d. hebt gedaan). Wachtwoord is het wachtwoord van je mail account (let op hoofd- en kleine letters!!). SMTP-server is de SMTP-server die bij je data account hoort. SMTP-poort is 25. Bij E-mailadres vul je het email-adres in waarnaar antwoorden verzonden moeten worden, en bij Afzender vul je je naam in.

In mijn geval werkte het hierna. Na het drukken op Berichten --> E-Mail --> Zend&Ontvang zag ik de testmail in m'n inbox staan :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/a.scheffer/images/mail.png

Misschien dat bovenstaande een beetje overvolledig is, maar beter te veel dan te weinig dacht ik.
Op zaterdag 22 september 2001 18:50 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik meld me dan ook maar even als toekomstig eigenaar...damn, kan niet wachten :)
Hehe waarop moet je wachten? Tot de internetwinkel hem aflevert, tot de winkels open zijn of totdat je oude abonnement is afgelopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zaterdag 22 september 2001 19:45 schreef ArthurS het volgende:

Hehe waarop moet je wachten? Tot de internetwinkel hem aflevert, tot de winkels open zijn of totdat je oude abonnement is afgelopen? :)
Tot de winkel hem aflevert :)
Als het goed is moet ie deze week komen. BDW, wat moet zo'n HBH-10 BlueTooth headset kosten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Ah ja ik ken het, moest zelf 5 dagen wachten doordat eerst TNT niet binnen een dag afleverde (toen weekend ertussen) en vervolgens bij het eerste aanbieden er niemand thuis was. Maar ja, was het wachten waard :)

Die headset kost trouwens 649 piek bij Koopjessite :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ja, maar dat is de hele set met de Bluetooth ontvanger voor aan je telefoon erbij. Die heb je niet nodig omdat er al standaard Bluetooth in de T39m zit toch?

Volgens mij heb je alleen het oor-ding zelf nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Oh ja dat zou wel eens heel goed kunnen... zou de headset ook los te verkrijgen zijn dan? Moet ik eens gaan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

geil ding man, wat kost ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8773

is er nog een kleinere antenne voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op zondag 23 september 2001 21:09 schreef Metalium- het volgende:
geil ding man, wat kost ie?
Los kost ie zo'n 850 à 900 gulden normaal gesproken. Ikzelf heb hem hem voor 379 gulden bij een éénjarig Dutchtone Allin 180 abonnement (45gld p/m) via GSM.nl. Goedkoper dan dat kon ik hem niet vinden als je hem combineerde met een eenjarig abonnement tussen de 4 en 5 tientjes per maand (was helaas net te laat, een maand of wat terug waren alle telefoons met abonnement nog veel goedkoper :/)
Op zondag 23 september 2001 21:19 schreef Serious Devil het volgende:
is er nog een kleinere antenne voor te krijgen?
Die schijnt er wel voor te zijn, maar ik heb hem nog niet kunnen vinden. Ik vermoed dat de mini-antenne van 1cm voor de T28/T29 er ook op past. Ik krijg binnenkort zo'n antenne, dus ik zal dan eens proberen of dat inderdaad het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe.... zow, bedankt jongens. Ik kan e-mail ophalen.
Ik heb nu zelfs een HetNet account ingesteld (jammergenoeg werkt 'ie dan analoog en niet digitaal) waarmee op 28K8 ingebeld wordt :7 ipv 9k6.
Alleen voor het ophalen van je e-mail kan je je afvragen of je niet beter een 9k6 ISDN verbinding (vizzavi,tutch) kan gebruiken.

edit:

Vanwege de hoge inbeltijden van analoog (handshake en blabla :Z). Voor modemgebruik is het natuurlijk wel interressant

Ow, trouwens, ik heb het internet eens afgezocht en heb hem voor f 780,- bij http://bhmdirekt.nl. Goedkoper kon ik hem nergens vinden. Trouwens, hij werd de volgende dag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een paar links naar sites met pictures:
hk.geocities.com/djprofessork
esato.com

edit:

URL gecorrigeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Ik vind het een fraai toestelletje (effe mee gespeeld in de winkel) maar vind de toetsjes wat klein. Nu had ik de pech dat ik een demo in m'n handen (drukte de arme demo plat daarie niet meegaf) had en wat ik me dus afvraag is hetvolgende:

1. Hoe "toetst" deze T39M. (ik heb nogal grote klauwen)
2. Hoe bestendig is het kleppie?
3. Daar zie ik 300 uur standby-tijd, daaro weer 600 uur. Wat klopt?

Zo, dat was het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op maandag 24 september 2001 18:56 schreef ALepH het volgende:
Ik vind het een fraai toestelletje (effe mee gespeeld in de winkel) maar vind de toetsjes wat klein. Nu had ik de pech dat ik een demo in m'n handen (drukte de arme demo plat daarie niet meegaf) had en wat ik me dus afvraag is hetvolgende:

1. Hoe "toetst" deze T39M. (ik heb nogal grote klauwen)
2. Hoe bestendig is het kleppie?
3. Daar zie ik 300 uur standby-tijd, daaro weer 600 uur. Wat klopt?

Zo, dat was het wel. :)
1. Ik vind dat hij fijn toetst. Ik heb een 'normaal' formaat handen en dat gaat prima. De toetsen zitten vrij ver uit elkaar en steken voldoende boven de rest van de 'omgeving' uit, dus ik vermoed dat je ook met wat grotere vingers goed kan toetsen.

2. Zit degelijk in elkaar; vrij bestendig lijkt het.

3. Ik weet het ook niet precies, maar het is wel vrij lang. Ik zou uit gaan van een uur of 300 - dan zit je vrij safe schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
In antwoord op een vraag die meerdere mensen hadden: ik heb inmiddels een mini-antenne voor de T39 gevonden. Een vriend van mij heeft een T28 en daar was de mini-antenne al voor te krijgen, dus op mijn aanraden heeft hij voor twintig gulden bij SalesPlaza deze mini-antenne gekocht. Ik heb vervolgens zijn mini-antenne geprobeerd op de T39 te zetten en dat ging perfect (de oude antenne haal je er gewoon vanaf door heel hard te trekken - totdat je denk dat je hem kapot trekt :P).

De ontvangst ging er niet op achteruit voor zover ik kon zien, hij zat er beter door in mijn broekzak en was duidelijk korter dan de oorspronkelijke antenne. Over het uiterlijk ben ik nog niet helemaal uit, dit model antenne was zwart met een grijzig onderrandje ipv van grijs met een zwart onderrandje zoals bij het origineel. Ook vond ik het er een beetje uitzien als een 'stompje', maar anderen vonden dat weer helemaal niet.

Maar wat zeker is, is dat de mini-antennes voor de T28/T29 ook perfect op de T39m passen, dus als je er behoefte aan hebt kun je er met een gerust gevoel een bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

hey ff vraagje, ik had laatst mijn sim kaart in een t39m gedrukt, maar bij alle lijsten staan alleen maar nummers, dus bij de SMS'en staan alle nummers van de berichten ipv de namen, en bij de personen die mij belden ook alleen de nummers, terwijl het nummer wel op de sim staat? of moet je de nummers naar het tel.geheugen copieren ofzo..Of heb ik gewoon iets verkeerd ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Bij sms'jes is het een bekend probleem helaas, mag hopen dat daar nog een update voorkomt (ik heb volgens mij ook al best een oude versie, r2g geloof ik, weet niet of het nog steeds zo is bij nieuwere). Ik denk dat vwb het niet-identificeren voor het bellen dat je inderdaad gewoon de nummers naar het telefoongeheugen moet kopiëren (ook ivm de vele 'contact' opties: dus meerdere nummers en gegevens bij één naam e.d.). Dat kopiëren naar het telefoongeheugen kan volledig geautomatiseerd, staat geloof ik bij de opties van het telefoonboek ("Kopie van SIM").

* Arthur heeft zijn telefoon even niet bij de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29512

Ik ben ook al ongeveer een maand de trotse bezitter van een T39M.. Ik zit alleen met hetvolgende:

Ik gebruik de T39M al een tijd om ook m'n email mee op te halen.. werkt echt super (via BenWap werkte het niet maar via een gewone gratis inbelprovider werkt het) maar ik vraag me af hoe ik de emails uit m'n telefoon delete..
Je kan natuurlijk gewoon 'C' drukken en de emails voor deleten markeren .. maar ik vraag me af wanneer ze dan uit m'n telefoon weg zijn. Ik merkte dat het gebeurde toen ik van emailaccount veranderde (je kan er namelijk meerdere email profielen instellen). En ik geloof dat het ook moet gebeuren als je opnieuw 'verzenden&ontvangen' doet.. maar dat werkte dus niet goed.. toen had ik opeens (-6) berichten in m'n INBOX en ze stonden er nog allemaal.. erug vaag..

Verder had ik een vraagje aan ArthurS of ie misschien een fototje heeft van z'n T39M met een miniantenne erop.. ben errug benieuwd (die ouwe kan je er gewoon aftrekken en weer op zetten??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Onder het motto "it's the options that make the game" (oftewel: hoe meer zinloze functies: hoe beter) mijn vraagje over de T39m:
heeft dit ding (net als de T28) nou ook zo'n knopje waarmee je het klepje kan laten opspringen? Ik weet dat de klep actief is (openen = opnemen) maar moet je dan je vinger achter het klepje plaatsen (=behelpen ;) )en zelf openwippen of is het dus knoppie indrukken waarna het klepje openspringt (= 8-) ) ?!?

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5721

Geen t28 stylie knopje, maar gewoon met de hand openwippen.
Gaat wel stukken makkelijker dan bijvoorbeeld bij de t18, er zit wat een soort uitsteeksel aan, en als je daar een klein beetje tegenaanduwt met je vinger springt het ding open...
Maar niet zo'n relaxed knopje helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Laatst online: 13:29

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op maandag 01 oktober 2001 16:05 schreef johnny appleseed het volgende:
Geen t28 stylie knopje, maar gewoon met de hand openwippen.
Gaat wel stukken makkelijker dan bijvoorbeeld bij de t18, er zit wat een soort uitsteeksel aan, en als je daar een klein beetje tegenaanduwt met je vinger springt het ding open...
Maar niet zo'n relaxed knopje helaas.
balen :'(
Knoppies rulen namelijk...
Plus dat het nog eens een goed Alien-afschrikmeganisme was!! (Zie de T28 reclame)

edit: nee, ik ben niet ziek

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op maandag 01 oktober 2001 14:20 schreef -SiC- het volgende:
Ik ben ook al ongeveer een maand de trotse bezitter van een T39M.. Ik zit alleen met hetvolgende:

Ik gebruik de T39M al een tijd om ook m'n email mee op te halen.. werkt echt super (via BenWap werkte het niet maar via een gewone gratis inbelprovider werkt het) maar ik vraag me af hoe ik de emails uit m'n telefoon delete..
Je kan natuurlijk gewoon 'C' drukken en de emails voor deleten markeren .. maar ik vraag me af wanneer ze dan uit m'n telefoon weg zijn. Ik merkte dat het gebeurde toen ik van emailaccount veranderde (je kan er namelijk meerdere email profielen instellen). En ik geloof dat het ook moet gebeuren als je opnieuw 'verzenden&ontvangen' doet.. maar dat werkte dus niet goed.. toen had ik opeens (-6) berichten in m'n INBOX en ze stonden er nog allemaal.. erug vaag..
Dit verhaal begrijp ik persoonlijk niet helemaal. Volgens mij zijn ze meteen weg nadat je op 'c' en dan 'Yes' gedrukt hebt. Dat zou iig wel de bedoeling moeten zijn dacht ik.
Verder had ik een vraagje aan ArthurS of ie misschien een fototje heeft van z'n T39M met een miniantenne erop.. ben errug benieuwd (die ouwe kan je er gewoon aftrekken en weer op zetten??)
Oh ja dat kan in principe wel, moet ik even die antenne gaan lenen bij een kennis. Zal kijken of ik dat morgen even kan doen.

Je kan inderdaad de oude er gewoon aftrekken (is soms wat hard trekken zoals ik al zei) en dan de nieuwe erop zetten. Je kan als de nieuwe niet bevalt, ook gewoon de oude weer terugzetten ja, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op maandag 01 oktober 2001 16:08 schreef MrTinux het volgende:

[..]

balen :'(
Knoppies rulen namelijk...
Plus dat het nog eens een goed Alien-afschrikmeganisme was!! (Zie de T28 reclame)

edit: nee, ik ben niet ziek
Persoonlijk vind ik het klepje van de T39 nog cooler dan dat van de T28. Toegegeven, je kan het niet zo stiletto-achtig open laten schieten als de T28, maar aan de andere kant kan je hem wel heel makkelijk en super relaxt met met één vinger open klikken en met een klein duwtje ook weer dichtklappen (i.t.t. tot de T28 die je het hele eind dicht moest drukken door diezelfde veer die hem ook open liet springen, dan het knopje indrukken zodat-ie niet kapot ging etc). In mijn ogen absoluut cooler dan de T28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4729

* Anoniem: 4729 heb ook nog wel een paar vraagjes :)
ik heb nu al een jaar ofzo de t28s en daaar gaat het klepje steeds "soepeler" van zodt ie langzamerhand te gauw openspringt hoe is dat bij de t39m?
Mijn grootste ergernis (naast t ontbreken van ee agenda oid :p) is dat de muns bij ericcson zo ontzettend langzaam zijn is dat nu ook verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht met spanning op de foto van ArthurS...

Verder werkt het met emails bij mij als volgt:
- ontvangen emails komen in de inbox
- 'c' en 'yes' resulteert in een *'tje bij de email (marked to delete)..
- vervolgens gaan die emails niet weg... of iig op de vaagste momenten

Maar misschien ligt het aan de softwareversie die ik heb? Weet iemand of dat soort dingen al te updaten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 oktober 2001 21:24 schreef nexT het volgende:
* Anoniem: 4729 heb ook nog wel een paar vraagjes :)
ik heb nu al een jaar ofzo de t28s en daaar gaat het klepje steeds "soepeler" van zodt ie langzamerhand te gauw openspringt hoe is dat bij de t39m?
Sja daar kan niemand je wat over zeggen, maar het mechanisme is totaal anders (niet met een palletje en knopje), dus ik denk niet dat dit soort problemen gaan komen :)
Mijn grootste ergernis (naast t ontbreken van ee agenda oid :p)
Jaja, die zit in de t39 uiteraard wel
is dat de muns bij ericcson zo ontzettend langzaam zijn is dat nu ook verbeterd?
Yep, is razendsnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4729

ah dank sjon ;) dan ga ik ook maar eens tot aanschaf over of heeft iemand nog een beter id voor ene foon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:07 schreef -SiC- het volgende:
Ik wacht met spanning op de foto van ArthurS...

Verder werkt het met emails bij mij als volgt:
- ontvangen emails komen in de inbox
- 'c' en 'yes' resulteert in een *'tje bij de email (marked to delete)..
- vervolgens gaan die emails niet weg... of iig op de vaagste momenten

Maar misschien ligt het aan de softwareversie die ik heb? Weet iemand of dat soort dingen al te updaten zijn?
De nieuwste softwareversie is R2L of iets dergelijks geloof ik (sowieso R2k), dus wellicht dat dat je probleem met email oplost (ik heb er zelf volgens mij geen last van - softwareversie R2g). Je kan je softwareversie checken door te achtereenvolgens rechts, sterretje, links, links, sterretje, links te drukken. Dan kom je in het servicemenu en kies twee keer optie 1. Dan kun je het zien.

De foto zal morgen worden ben ik bang, ik heb de betreffende vriend niet te pakken kunnen krijgen. Hier kan je iig wel een foto zien van de antenne los. De foto met de antenne erop komt morgen, hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn softwareversie is R2G .. is dat nieuw of oud? Ik snap namelijk niks van die volgorde.. ik lees over R2K, R2D etc..

Ik las ook ergens dat je je firmware update niet zelf kan uitvoeren maar dat je daarvoor naar een 'echte' ericsson dealer moet.. iemand enig idee waar dat ergens kan in de randstad en of dat iets gaat kosten?!

De toetskombinatie om in het servicemenu te komen klopt nèt niet.. (moet zijn: >*<<*<* (laatste sterretje ontbrak :))

Idee voor nieuw topic? "t39m> op hoeveel staat jou klepjesteller??" (service menu -> 3 -> 9) Mijne staat op 1676.. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Hoe hoger de laatste letter is, hoe nieuwer de versie. R2k is dus nieuwer dan R2g en R2g is nieuwer dan R2d.

Firmware updaten moet inderdaad bij een door Ericsson erkend Service Point. Waar het dichtst bij jou in de buurt een Service Point zit, kan je hier opzoeken.

Ja ik was het laatste sterretje even vergeten, kan gebeuren. Mijn klepjesteller staat overigens op 983 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

ik heb m sinds eergister (maandag dus)
Sw = R2K
teller van klepjes (is trouwens leuke optie :) ) staat op 189

voor de rest is de e-mail functie niet gelukt wat moet ik bij tel. nummer invouren voor gsm data?

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

mensen... en GoTters :)

voordat je met de t39 (of welke andere Erivsson tel ook naar de winkel gaat huppelen om je te laten afzette raard ik je aan de volgende link te proberen http://wap.sonyericssonmobile.com/

en onderaan bij software je telefoon te kiezen :)
zo te zien is de R3 versie al uit

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, ik lees veel over mensen die de email functie niet werkend kunnen krijgen.. hier even hoe ik het werkend kreeg in een aantal stapjes:

1. Data account maken
(Instellingen -> Datacomm. -> 1 -> Account toev. -> GSM-data -> naampje -> ISP dingen invullen (bijv. van MyWeb, werkt bij mij goed..))

2. Email account maken
(Berichten -> 4 -> 3 -> 2 -> nieuw -> naampje)
Vervolgens de verbinden via de bij puntje 1 gemaakte dataaccount en je mailgegevens goed instellen.. ik heb bij POP3-server het IP gebruikt.. dat gaat waarschijnlijk sneller!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op woensdag 03 oktober 2001 16:01 schreef -SiC- het volgende:
OK, ik lees veel over mensen die de email functie niet werkend kunnen krijgen.. hier even hoe ik het werkend kreeg in een aantal stapjes:

1. Data account maken
(Instellingen -> Datacomm. -> 1 -> Account toev. -> GSM-data -> naampje -> ISP dingen invullen (bijv. van MyWeb, werkt bij mij goed..))

2. Email account maken
(Berichten -> 4 -> 3 -> 2 -> nieuw -> naampje)
Vervolgens de verbinden via de bij puntje 1 gemaakte dataaccount en je mailgegevens goed instellen.. ik heb bij POP3-server het IP gebruikt.. dat gaat waarschijnlijk sneller!?
Ja een soortgelijk verhaal had ik ergens aan het begin van dit topic ook neergezet :)

IP instellen zou best iets sneller kunnen zijn (geen DNS-request nodig), alleen zit je dan wel met het probleem dat als de pop3 server van IP verandert, je instellingen niet meer werken. Daar heb je met een hostname geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er nog veel verschil tussen de t39m en de t66?

op de ericsson site staat namelijk niet zoveel informatie over de t66, die toch in q4 2001 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Op woensdag 03 oktober 2001 15:32 schreef Ra5a het volgende:
mensen... en GoTters :)

voordat je met de t39 (of welke andere Erivsson tel ook naar de winkel gaat huppelen om je te laten afzette raard ik je aan de volgende link te proberen http://wap.sonyericssonmobile.com/

en onderaan bij software je telefoon te kiezen :)
zo te zien is de R3 versie al uit
Ik heb het toestel nog niet mogen ontvangen, maar kan wel vertellen dat de software die je hierboven omschrijft niet de software voor het toestel zelf is, maar updates voor het communicatie-programma voor op de PC... Evengoed wel hartelijk dank voor de link hiernaartoe :)

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 15:33
Zijn er mensen die voor hun T39m een T28s hadden... en zo jah, is het een veel beter toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23853

Hoe werkt die emailfunctie? Haalt hij alleen de body op? En hoe groot is het geheugen dan van die tel? En blijft een kopie van demail dan achter op de (mail)server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://arcx.com/sites/EricssonT39.htm

In Amerika zijn ze niet echt tevreden over de telefoon.
Ik zou graag willen weten of de negative punten zoals berijk en geluidskwaliteit echt zo brak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:20 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Zijn er mensen die voor hun T39m een T28s hadden... en zo jah, is het een veel beter toestel?
Ja ik vind hem duidelijk beter; op alle fronten de upgrade waard. Ik heb zelf geen T28s gehad, maar een vriend van mij wel en dat toestel heb ik vaak genoeg geprobeerd. Zou zelf de T28 niet willen hebben.
Op vrijdag 05 oktober 2001 22:30 schreef Serious Devil het volgende:
http://arcx.com/sites/EricssonT39.htm

In Amerika zijn ze niet echt tevreden over de telefoon.
Ik zou graag willen weten of de negative punten zoals berijk en geluidskwaliteit echt zo brak zijn.
Positieve reviews:
- http://www.nexgear.com/article.php?sid=552
- http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/51487.gsmbox (slecht Engels)

En ik citeer van CNet Singapore:
Voice Quality And Reception
The most important aspects of any mobile, ask any user that. Here, the T39 does not disappoint, delivery clear voice quality on almost all occasions. Reception normally hovered in the four- to five-bar range.
Ook ikzelf heb totaal geen problemen met het bereik en de geluidskwaliteit. Doen absoluut niet onder voor mijn oude Nokia 3310 en als ik het vergelijk met de 8210 van een kennis van mij is hij op beide fronten beter. Het is wel zo dat als je de antenne helemaal gaat bedekken dat er wat bereik wegvalt, maar dat is niet ernstig te noemen.

-SiC-: Sorry voor de vertraging v.w.b. de foto's met mini-antenne, ze komen echt maar helaas ietsjes later dan ik hoopte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 oktober 2001 22:41 schreef ArthurS het volgende:

[..]
Ook ikzelf heb totaal geen problemen met het bereik en de geluidskwaliteit. Doen absoluut niet onder voor mijn oude Nokia 3310 en als ik het vergelijk met de 8210 van een kennis van mij is hij op beide fronten beter. Het is wel zo dat als je de antenne helemaal gaat bedekken dat er wat bereik wegvalt, maar dat is niet ernstig te noemen.
Dat is mooi, want het bereik van mijn huidige 8210 is namelijk zuigend te noemen, maar gelukkig is mijn abbo over een maand afgelopen en ga ik denk ik een ericsson t39m kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op vrijdag 05 oktober 2001 23:20 schreef Serious Devil het volgende:

[..]

Dat is mooi, want het bereik van mijn huidige 8210 is namelijk zuigend te noemen, maar gelukkig is mijn abbo over een maand afgelopen en ga ik denk ik een ericsson t39m kopen.
zeker doen ik heb m nu al 5 dagen en zeer tevreden veel sneller dan s35 en beter dan 6210...
en over die americaan hij heeft echt een probleem met zijn ogen hoor.. dat je het niet kan lezen in het donker dat het licht te zacht staat is niet waar en als je het niet kan lezen kan je de contrast hoger zetten..

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArthurS:
-SiC-: Sorry voor de vertraging v.w.b. de foto's met mini-antenne, ze komen echt maar helaas ietsjes later dan ik hoopte :/
Ik wacht nog steeds met spanning.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Wooops sorry, ik zal dadelijk meteen even bellen ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:01 schreef ArthurS het volgende:
Wooops sorry, ik zal dadelijk meteen even bellen ervoor!
Wij willen foto's Arthur!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Weet iemand trouwens hoeveel die Ericsson mp3-player kost? Das natuurlijk wel ideaal, mp3-player en mobiel in een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27388

Is de screensaver eigenlijk te vervangen door een leukere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Nou het is er niet helemaal van gekomen om die antenne te lenen van die vriend van mij. Hij wilde hem namelijk dezelfde dag weer terug hebben etc etc en dat werd allemaal teveel onhandig gedoe. Dat en m'n...ehh... op z'n minst aanzienlijke studie-achterstand hebben ervoor gezorgd dat alles zo lang geduurd heeft (ben ook veel minder actief geweest op GoT).

Uiteindelijk ben ik dan maar even creatief met Paintshop Pro geweest (ik weet immers hoe het er in het echt uitziet), en heb ik de foto van de antenne van SalesPlaza gehaald. Vervolgens heb ik m'n T39 ingescand (ik heb geen digitale camera). Daarna heb ik ervoor gezorgd dat m'n scan dezelfde schaal kreeg als de foto van de antenne (ze zijn aan de basis allebei even breed, als je dus de originele antenne cropt en even breed maakt als de foto van de korte antenne, weet je hoeveel procent je je scan moet verkleinen). Toen heb ik de antenne erbovenop gecopy-paste en het geheel wat bijgewerkt.

Ik weet hoe het geheel het er in het uitziet, en ik kan daarom iedereen verzekeren dat onderstaande trucage foto een waarheidsgetrouw beeld geeft.

Goed, eindelijk dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/a.scheffer/images/t39m_korte_antenne.jpg

* Arthur verontschuldigt zich nederig voor de enorme vertragingen en hoopt dat men zich enigszins tevreden kan stellen met deze foto.
Op donderdag 11 oktober 2001 17:18 schreef DarkElf het volgende:
Is de screensaver eigenlijk te vervangen door een leukere?
Ja volgens mij kan je die downloaden van http://mobileinternet.ericsson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 20:10

Floor-is

5.2

Mijn T39m staat nu al 3 weken in bestelling :(

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op donderdag 11 oktober 2001 17:02 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel die Ericsson mp3-player kost? Das natuurlijk wel ideaal, mp3-player en mobiel in een :)
Jazeker, 389 gulden bij KoopjesSite. Hij heeft standaard 32MB Ram. Ik vermoed dat het niet is uit te breiden maar dat weet ik niet zeker.
Op zondag 14 oktober 2001 13:49 schreef Floris Diemel het volgende:
Mijn T39m staat nu al 3 weken in bestelling :(
Waaaaaaaaaaat?! Wat is dat voor winkel, er is toch helemaal geen tekort aan T39's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07

Sick Nick

Drop the top!

Na het lezen van dit topic denk ik er ook wel over om m'n t28 om te ruilen voor die t39 :P
[edit]
Nu wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 27-06 17:41

jasjenl

Liab A Tymo

Even een vraagje over de T39 die ik volgens mij in dit topic nog niet beantwoordt heb gezien: ik heb gehoord dat de T9 invoer bij deze telefoon nogal traag is. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat echt irritant traag of valt dat wel mee?
En is het inderdaad zo dat naarmate je meer berichten in de telefoon hebt opgeslagen een aantal dingen merkbaar trager worden?
Eigenlijk vind ik overigens dat hele T9 maar mateloos irritant, kun je dat wel uitzetten bij deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Op zondag 14 oktober 2001 16:32 schreef jasjenl het volgende:
Even een vraagje over de T39 die ik volgens mij in dit topic nog niet beantwoordt heb gezien: ik heb gehoord dat de T9 invoer bij deze telefoon nogal traag is. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat echt irritant traag of valt dat wel mee?
Je moet je erbij voorstellen dat als je op een knop drukt, dat het even duurt voordat de letters op het scherm verdwijnen. Het is wel hinderlijk, maar niet echt het einde van de wereld.
En is het inderdaad zo dat naarmate je meer berichten in de telefoon hebt opgeslagen een aantal dingen merkbaar trager worden?
Niet dat ik weet
Eigenlijk vind ik overigens dat hele T9 maar mateloos irritant, kun je dat wel uitzetten bij deze telefoon?
Ja.

Overigens ben ik vandaag toch maar even alsnog bij die vriend met die korte antenne langsgegaan, ik heb zijn antenne meegekregen en heb daar maar even een scan van gemaakt (dit is dus geen PhotoShop plaatje, maar een echte foto van een T39m met korte antenne):

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/a.scheffer/images/t39m_korte_antenne2.jpg

* Arthur kon de oorspronkelijke post met de 'trucage foto' niet meer wijzigen omdat dat al door een moderator gedaan was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 27-06 17:41

jasjenl

Liab A Tymo

Op zondag 14 oktober 2001 17:33 schreef ArthurS het volgende:
Overigens ben ik vandaag toch maar even alsnog bij die vriend met die korte antenne langsgegaan, ik heb zijn antenne meegekregen en heb daar maar even een scan van gemaakt (dit is dus geen PhotoShop plaatje, maar een echte foto van een T39m met korte antenne):

[afbeelding]
Dat ziet er toch nog niet zo verkeerd uit? Ik weet niet hoe het kleurverschil tussen de antenne en de rest in de praktijk uitvalt, maar op dit plaatje lijkt 't op zich wel goed te staan. Is dat gewissel van je antenne trouwens niet slecht voor je telefoon? Ik bedoel, ik neem aan dat het mechanisme dat de antenne vastklemt niet bedoeld is om vaak gewisseld te worden, zit je antenne nog steeds wel stevig vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Het kleurverschil is in de praktijk wat minder dan op het plaatje. Je ziet het wel, maar het is niet storend.

Over het wisselen zal ik mezelf maar even citeren:

Het is totaal niet schadelijk voor je telefoon heb ik het idee. De telefoon kraakt of kermt ook helemaal niet als je de antenne verwijdert. Daarnaast, hij zit grotendeels in de metalen achterkant, dus dat zou stevig genoeg moeten zijn. Er komt ook geen speling op de antenne als je hem meerdere malen hebt verwijderd en weer teruggezet, blijft er mooi strak opzitten (bij mij iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

[quote
Ja volgens mij kan je die downloaden van http://mobileinternet.ericsson.com
[/quote]

Dat zijn dus inderdaad wel de achtergrondplaatjes, en daar heb ik er inmiddels voldoende van, maar ik vroeg me af of de screensaver aan te passen is....

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
Daar moet ik je een antwoord op schuldig blijven, geen idee of dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34732

Weet iemand wat het draadloos headseatje kost en waar hij te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Kan een T39/T68 met ingebouwde agenda icm zo'n Ericsson toetsenbord een PDA vervangen? :?

Ik gebruik m'n Palm eigenlijk alleen voor m'n afspraken, is de agenda van de Ericsson daar goed genoeg voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 05:06
Sorry dat ik deze omhoog schop.

Maar degene die aangaven de telefoon net te hebben of er nog op wachtte, hebben hem nu al een tijdje.

Wat zijn jullie ervaringen nu, nadat je de GSM een tijdje hebt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139

Nog een schop. Waar koop ik 'm goedkoop?
Welke winkel doet aan inruil, geen aansluitkosten, etc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 05:19 schreef Geeltje het volgende:
Nog een schop. Waar koop ik 'm goedkoop?
Welke winkel doet aan inruil, geen aansluitkosten, etc. :?
Wil ik ook wel eens weten idd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Laatst online: 01-08-2024
de meesten van jullie hebben em nu al weer een tijdje, dus wil ik wel een weten hoe de standby tijd is, en wie heeft de zwaardere accu erop en hoe is de standby dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 21-06 21:37
Ik wil graag weten, aangezien ik twijfel tussen de Siemens S45 en de T39m en veel sms; is sms-en op te T39 echt zo traag als ik op verschillende sites lees? Ik weet wel dat iemand daarop in dit topic al antwoord gegeven heeft, maar ik wil graag wat meer meningen hierover :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Kan ik nu wel of niet via Wap / GPRS mijn Hotmail lezen?

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 20 februari 2002 10:45 schreef Gugger het volgende:
Ik wil graag weten, aangezien ik twijfel tussen de Siemens S45 en de T39m en veel sms; is sms-en op te T39 echt zo traag als ik op verschillende sites lees? Ik weet wel dat iemand daarop in dit topic al antwoord gegeven heeft, maar ik wil graag wat meer meningen hierover :)
Ik sms ook heel veel en ik ondervind er niet echt veel hinder van. Het is hooguit irritant, maar niet vreselijk.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
Ik zit dus ook te kijken naar dit toestel, en wil hem morgen eigenlijk wel gaan aanschaffen.
Maar nu heet ie bij de een de t39m en bij de ander weer alleen t39.

Zijn er nu twee type`s of is er maar 1 model, t.w. T39M
en zit er nou een infrarood poort op ???

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Heeft een Infrarood poort ja. Weet alleen nog niet of ik nu Email van Hotmail kan lezen op het toestel.

Tjielp... een vogel.

Bas: dat kan zeer zeker, je kunt via bepaalde wapsites gebruik maken van hotmail als ik me niet vergis. Via de ingebouwde emailfunctionaliteit van de t39 kan dit natuurlijk niet, aangezien hotmail geen POP3 ondersteunt :)

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Kan iemand dan een site noemen? Ik kan het echt niet vinden.

Wat kost zo'n blauwtand wireless headset nu nog?

Tjielp... een vogel.

Anoniem: 32623

Op donderdag 21 februari 2002 00:13 schreef Bas het volgende:
Kan iemand dan een site noemen? Ik kan het echt niet vinden.
http://www.ericsson.com/t39
Wat kost zo'n blauwtand wireless headset nu nog?
http://www.mobileplaza.nl

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik dus vandaag naar enkele telecom dealers... Er was niet 1 die echt enthausiast werd van die T39m. Bij debitel vertelde ze mij dat er vaak wat mis was aan de toestellen en dat ze gelijk opgestuurd moesten worden.
Heeft iemand hier meer ervaring mee?

Tjielp... een vogel.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op donderdag 21 februari 2002 16:16 schreef Bas het volgende:
Ik dus vandaag naar enkele telecom dealers... Er was niet 1 die echt enthausiast werd van die T39m. Bij debitel vertelde ze mij dat er vaak wat mis was aan de toestellen en dat ze gelijk opgestuurd moesten worden.
Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Ik hoor juist aan alle kanten alleen maar positieve ervaringen. Ik heb ook helemaal geen problemen gehad. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Daarnaast zat de verkoper van Vodafone onwijs af te geven op de kleine display. Dat was errug onhandig volgens hem. Hij wilde mij een 6310 verkopen (kost natuurlijk meer!!!)

Tjielp... een vogel.

• The_Sentinel
  • Niet online
Ik heb ff een vraagje: Ik heb nu iets langer dan een maand een T39M in mij bezit. Maar ik vind dat, de door mij ingeprogrammeerde beltonen te langzaam worden afgespeeld.
Is er een manier/optie op de telefoon waarmee ik de afspeelsnelheid/tempo van de beltonen kan verhogen?

WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op donderdag 21 februari 2002 16:41 schreef Bas het volgende:
Daarnaast zat de verkoper van Vodafone onwijs af te geven op de kleine display. Dat was errug onhandig volgens hem. Hij wilde mij een 6310 verkopen (kost natuurlijk meer!!!)
Ik heb 5 regels text op m'n display (je kunt de grootte in de software instellen!!) en ik heb een heel goed overzicht op wat er allemaal gebeurt op het scherm. Ik weet niet waar die Vodafone verkoper last van heeft, maar het zal vast zo'n Nokia fan zijn. Geheid dat je bij de 6310 tegen software fouten aanloopt :7

Ik vond de T65 een fantastische telefoon maar miste alleen Bluetooth en IR. Daarom heb ik de T39 genomen en ik heb nog nooit zulke fijne en degelijke telefoons gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik ben over, ik ga ervoor icm een debitel abo (hoef dan geen aansluitkosten te betalen). Maar hoe kan dat dat ik voor hetzelfde abo van debitel in drie verschillende winkels 3 verschillende tarieven moet betalen (met een gat van 50 Euro).

Tjielp... een vogel.

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26

Hero

Duck power!

Nog niemand heeft het erover gehad, maar ik wil het toch graag weten: hoe is de trilfunctie? Want nu heb ik een Siemens S35 en die trilfunctie zuigt zwaar, je hoort het trilmotortje heel erg goed. Is de trilfunctie van de T39 goed? Is het bv vergelijkbaar met een Nokia trilfunctie (die ik erg stil en goed vind).

ALvast bedankt.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Hero

Hero

Duck power!

Is er niemand met de T39 die me kan zeggen hoe de trilfunctie is?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Shedman
  • Laatst online: 26-05 17:33

Shedman

Met het hart op de goede plek

Op donderdag 28 februari 2002 22:35 schreef Freshbie het volgende:
Is er niemand met de T39 die me kan zeggen hoe de trilfunctie is?
Geduld is een schone zaak ...

De trilfunctie van de T39 is goed. Je hoort hem bijna niet.

Die van mij is een tijdje stuk geweest. Je hoorde toen een heel raar 'ijzer op ijzer' geluid als ie aanstond en de telefoon overging. Gelukkig liet ik hem een keer *oeps* vallen en toen was het weer goed :D

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Op donderdag 28 februari 2002 23:16 schreef WilliamX het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak ...

Sorry, maar ik heb een aanbieding gekregen, die niet zo lang geldig is.

De trilfunctie van de T39 is goed. Je hoort hem bijna niet.

Die van mij is een tijdje stuk geweest. Je hoorde toen een heel raar 'ijzer op ijzer' geluid als ie aanstond en de telefoon overging. Gelukkig liet ik hem een keer *oeps* vallen en toen was het weer goed :D
Je hoort de tril bijna niet, maar hij trilt wel goed, neem ik aan? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Nog enkele vraagjes:

Kun je bij de smsjes ook zien hoeveel tekens je nog over hebt?

En als je een sms aan het tikken bent en je wordt gebeld, wordt de sms dan opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op vrijdag 01 maart 2002 18:02 schreef Freshbie het volgende:
Nog enkele vraagjes:

Kun je bij de smsjes ook zien hoeveel tekens je nog over hebt?

En als je een sms aan het tikken bent en je wordt gebeld, wordt de sms dan opgeslagen?
Allebei ja. Zodra er nog 25 tekens over zijn begint er een tellertje te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 12:32
Ik ben inmiddels ook een happy eigenaar van een Icecap blue T39, echt super mooi. :)

Vraagje over de e-mail instellingen; ik heb het hele topic gelezen uiteraard, maar zit met een vraagje nog: kun je geen kabel instellingen geven? Of is dit nu een domme vraag? Ik heb geen zin eigenlijk om me te reggen bij vizzavi of weet ik wat, of is dat juist handig? :?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Vandaag is mijn Ericsson T39m Classic Blue gekomen!! Zeer gaaf telefoontje!!!

Nog even een vraag: duurt het bij jullie ook zo lang als hij de SIM-kaart wil benaderen? Want de phone is nu al een redelijke tijd bezig met het kopiëren van SIM naar phone.

En over die e-mailinstellingen: volgens mij moet het mogelijk zijn om gewoon van je reguliere account de mail te checken. Hoe het precies werkt weet ik echter (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Ook toevallig, de dag dat ik mijn T39 heb besteld zie ik dit topic weer naar boven komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49489

Ik heb een probleem met mijn Ericsson T39M! (ja dit is een oud topic maar das beter dan een nieuw topic voor alleen mijn problem)
Wat ik dus wil is SMS versturen met T9... maarr mijn T9 staat in het engels! En als ik de taal wil veranderen is het menu 'doorzichtig', je kan het niet aan klikken..als je er dan toch op klikt *pieeeep* menu niet beschikbaar!
Is dit een Bug? Of moet ik een software update doen?? Ik heb nl. geen WAP om te updaten
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sike
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Sike

Simply$ike | Nachtvlinder

menu>> instellingen > taal > invoer > en dan alles uitvinken behalve nederlands.
Dat werkt voor mij tenminste prima.

snachts werkt alles beter .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17
Hoe zit het met die infraroodpoort op de t39? Kan je gewoon een irdauitbreiding kopen voor de computer om goed te kunnen communiceren met dat ding of is er meer/andere hardware voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49489

Alleen een IR poort erbij kopen is voldoende...de software die erbij zit vind ik erg goed
Maar eej, je kan natuurlijk ook een datasuite kopen aan de COM, das wel goedkoper
Pagina: 1 2 Laatste