VErder met sonos??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Arjen62
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 21-12 22:18
Dag allen,
Wij hebben een al wat ouder sonossysteem: Bridge, Connect:Amp; Play5, Playbar (alle versie 11.16). We overwegen het systeem uit te breiden met een sonos-apparaat (?) waarmee ik 2 goede boxen (van een ander merk) kan aansluiten en misschien nog een of twee losse spelers voor kamers.
We zijn aan het twijfelen gebracht door alle negatieve publiciteit. Wij werken nog met de S1 controller. Onze vragen zijn eigenlijk:
Is het nog een goed idee om verder te gaan met Sonos?
Welk apparaat is tegenwoordig bedoeld om 2 geluidsboxen aan te sluiten?
Is het vertrouwd om ja te zeggen tegen een verzoek om de controller te updaten?
Groetjes en bij voorbaat dank voor een antwoord!
Arjen

• Laagheim
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
Ik gebruik voor muziek tegenwoordig Wiim. Ze hebben verschillende typen versterkers inclusief streamers. (Voor TV nog steeds Sonos)

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Als je al zoveel Sonos hebt, en er blijkbaar zelf wel tevreden over bent, is het dan niet een optie om naar tweedehands apparaten te kijken?

Door diezelfde negatieve publiciteit kan je er waarschijnlijk redelijk goedkoop aan komen tweedehands.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Arjen62 Dit betreft aankoopadvies waar we een speciaal forum voor hebben, alwaar je vraag beter tot zijn recht komt. Ik heb hem daarnaartoe verplaatst.

Voor algemene vragen over Sonos kan je goed in dit topic terecht: Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet bedoeld voor aankoopadvies, maar wel voor vragen en ervaringen over de apparatuur zelf.

Omdat je ook vraagt naar apparaten / speakers die je erbij zou willen komen, wil ik je vragen om dit format in te vullen en aan je startpost toe te voegen.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoe meer inzet jij toont en hoe beter je alles invult, hoe beter je medeforumgebruikers zullen begrijpen waar je naar op zoek bent én dus te beter en passender de antwoorden zullen zijn. Zonder die informatie zal ik je topic helaas moeten sluiten.

Your Friendly Neighborhood Moderator