Dich bis echt unne foëzen haas
- Je kan een betaald account kan hebben - met alle features zoals "boost" voor meer exposure
- Tegelijkertijd kan je het blauw vinkje uitzetten - zodat niemand weet dat je "boost" gekocht hebt
@localhost Ik zal die informatie nog in het artikel verwerken.
edit: volgens mij bestaat de mogelijkheid om je blauwe vinkje te verbergen sinds vorig jaar niet meer. Zie bijvoorbeeld dit artikel van TechCrunch.
[ Voor 38% gewijzigd door Imre Himmelbauer op 18-12-2025 09:58 ]
Gezien de reacties ben ik niet de enige die nogal mijn bedenkingen heeft over dit artikel.
Overigens ben je wel gek als je als politicus niet betaald voor x premium, tenminste als je bereik wil. Als politicus wil je je kiezers kunnen bereiken. Zonder x premium lukt dit je alleen met heel extreme uitspraken. Kijk rond de verkiezingen eens naar de tv de ene na de andere betaalde reclamespot voor politieke partijen. Of wat denk je van de gratis reclame die midden en linkse politici bij de vele talkshows krijgen.
Kijk, stel dat politici X onder tafel betalen om hun posts extra bereik te geven, ja dan zou ik het nieuwsbericht begrijpen. Als je dat dan ook kan bewijzen, dan heb je een giga rel.
X premium is open voor iedereen ook voor ons normale stervelingen. Voor mij is bereik alleen niet zo belangrijk . Net zoals je op facebook en LinkedIn ook je posts tegen betaling beter kunt verspreiden. Komt daar ook nog een nieuwsbericht over?
[ Voor 2% gewijzigd door Orion84 op 18-12-2025 12:19 . Reden: Feedback graag zonder ongefundeerde persoonlijke beschuldigingen ]
Het is helemaal niet als nieuwsartikel geplaatst, maar als achtergrondartikel...Romborum schreef op donderdag 18 december 2025 @ 10:38:
Is het niet beter om dit nieuwsbericht niet als nieuws maar als column te plaatsen?
Virussen? Scan ze hier!
Voor een achtergrondartikel is het wel oppervlakkig. Ik mis bronnen als experts, studies en/of historische context. Ook levert het artikel geen inzicht waarom de politici een premium account op X hebben.wildhagen schreef op donderdag 18 december 2025 @ 11:10:
[...]
Het is helemaal niet als nieuwsartikel geplaatst, maar als achtergrondartikel...
Aangezien het specifieke punt dat door de topicstarter hier werd aangekaart is afgehandeld kan deze dan op slot.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.
![]()