Nice, dan zit je in dezelfde batch als mij super benieuwd naar. Ik merk wel dat er onderscheid tussen als je de filament via de opties mee selecteert dus bij aankoop van de printer, of los via de store. Los via de store zijn er nog veel meer opties dus ze zullen wel een bepaalde selectie of hoeveelheid zijn die ze willen verkopen met korting bij aankoop printer.JPvdB schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 12:51:
Ik heb gisterenavond de PS2 Combo besteld, ik kon nog 6 kleuren PLA kiezen, Wit, Zwart, bruin, groen, geel en oranje, omdat ik gelezen had over de problemen met bestellen ze allemaal maar besteld.
BIj mij ook een estimated shipping date van 28 februari, gisterenavond nog even schrikken toen ik al een email kreeg dat de bestelling onderweg wasBleek alleen de zwarte filmanet te zijn
Zelfde geld voor de Nozzle, kies je die als optie bij je printer dan zijn ze duurder als dat je ze los via de shop bestelt. Beetje rare manier van de shop maar daas was ik dan wel betijds achter.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
:strip_exif()/f/image/FpGoUpO9voDDaWDtQ023CaSi.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/c0s7wZ1zu0ynbZiLsgwi3YVq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b5eHjXa3nAo0qvZUdyDhhZCC.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KH5fWLjo66GZwawVwlytULCl.jpg?f=user_large)