APSystems ECU-R vervangen voor uitschakelen panelen?

Pagina: 1
Acties:

• johnhemmers
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 01-05 19:43
Dapdodo schreef op donderdag 16 april 2026 @ 22:10:
@Michiel313
Lijkt erop da de bovenste 2 verschoven zijn naar de EMA-manager app met lokale-toegang.
Maar ook alleen bij meterinstellingen, ECU-C.
Kan me niet herinneren dat die daar vroeger stonden
En de modbus over TCP is er nog. Maar die regelt niet zelf. Dan moet je dat zelf doen.
@Dapdodo
die lokale toegang op de ECU-C, hoe heb jij dat werkend gekregen? Ok, uitloggen uit de EMA manager of de EMA app is stap 1? Maar dan, hoe krijg ik de ECU-C zover dat die een wifi access point wordt? Ik ga ervan uit dat local access noodzakelijk is om de modbus settings te bereiken, een andere manier lijkt er niet te zijn?

Ok, local access krijgen is gelukt, ik heb een wachtwoord gezet in de ECU-C webinterface, de ECU-C reboot en dan is de local access wifi (tijdelijk?) beschikbaar. Vervolgens uitloggen in de EMA manager app, connecten met het ECU Local Wireless Acces (LWA) en ik zie onder workspace idd de modbus ingang. Dan treedt er echter een volgend probleem op: Zodra ik modbus aanzet en op save druk krijg ik dit scherm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K5HjUyllS22ajGfdRAQvBwKf2Wk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oA0bFW73pat3MSS9ZZYG6VrM.jpg?f=fotoalbum_large

De inverters met de bijbehorende adressen worden niet getoond. Wat zou daarvan de reden kunnen zijn? (ik heb de inversters al een keer 'ge-syncd')

[ Voor 48% gewijzigd door johnhemmers op 27-04-2026 15:44 ]

Pagina: 1