Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• R-P
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-11 10:47
Wat is het geworden R.DM?
Volgens mij zoek ik dus vrijwel hetzelfde (TV 15 jaar oud). Ik lees dat de Amazon stick beperkter is? En we hebben een Chromecast uit het jaar nul (zonder AB, alleen te bedienen via bv. smartphone) maar ik zoek een stand-alone dus met AB.
Wat is de goedkoopste, maar wel enigszins flexibele optie met AB, liefst met ethernetaansluiting naast wifi, 4K niet noodzakelijk. In ieder geval de Delta TV-app, Disney, NPO en Prime moeten er op draaien.

[Mopper-mopper]Na dit fiasco is inmiddels Delta glasvezelkabel aangesloten en blijkt het TV-kastje van Delta ook uit het stenen tijdperk te zijn: geïnstalleerde apps zijn "Youtube" en "Teletekst". Meer apps downloaden kan wel (volgens de helpdesk) en kan niet (volgens de tweedelijst helpdesk) maar er wordt aan gewerkt... Misschien dat ik het nog zie verschijnen gedurende ons abonnement van 2 jaar. Tijdens de chat met de helpdesk (!!!!!) viel de internetverbinding uit gedurende een minuut maar ze konden niet inloggen omdat de monteur net weg was en het modem nog niet bij hen was aangemeld.[/Mopper-mopper]

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:38
R-P schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:59:
Wat is het geworden R.DM?
Volgens mij zoek ik dus vrijwel hetzelfde (TV 15 jaar oud). Ik lees dat de Amazon stick beperkter is? En we hebben een Chromecast uit het jaar nul (zonder AB, alleen te bedienen via bv. smartphone) maar ik zoek een stand-alone dus met AB.
Wat is de goedkoopste, maar wel enigszins flexibele optie met AB, liefst met ethernetaansluiting naast wifi, 4K niet noodzakelijk. In ieder geval de Delta TV-app, Disney, NPO en Prime moeten er op draaien.

[Mopper-mopper]Na dit fiasco is inmiddels Delta glasvezelkabel aangesloten en blijkt het TV-kastje van Delta ook uit het stenen tijdperk te zijn: geïnstalleerde apps zijn "Youtube" en "Teletekst". Meer apps downloaden kan wel (volgens de helpdesk) en kan niet (volgens de tweedelijst helpdesk) maar er wordt aan gewerkt... Misschien dat ik het nog zie verschijnen gedurende ons abonnement van 2 jaar. Tijdens de chat met de helpdesk (!!!!!) viel de internetverbinding uit gedurende een minuut maar ze konden niet inloggen omdat de monteur net weg was en het modem nog niet bij hen was aangemeld.[/Mopper-mopper]
Op dit moment is de Google streamer in de BF aanbieding bij o.a. mediamarkt voor 79 euro

Runs everything...

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

R-P schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:59:
Dan heb je niet de Amino Amigo 7X gekregen of wel?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• R-P
Lijkt erop, maar geen "Amigo" maar een "Kamai".
Kan een Amigo dat wel en weet de tweedelijns niet dat die al uitgeleverd worden? Zo'n zooitje zal het bij Delta toch hopelijk niet zijn?

(Edit: sorry, had nog niet op je link geklikt, artikel waar je naar linkt is een jaar oud, dan had ik toch inmiddels wel een keer uitlevering verwacht. Daarnaast is ie (mogelijk) nog iets zuiniger ook (5V 2A voeding) aangezien mijn 'Kamai' 12V 1A is en aardig warm is, hun router is ook al een kacheltje, dus zal eens kijken of ik wifi uit kan zetten (was de Ziggo modem/router ook al met wifi uitgezet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZzGfFA-OkgVIN8WTHFCIUZdo3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74csgWuktigNCS581QsUtwhD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door R-P op 18-11-2025 18:10 ]

• R-P
De 'Kamai' moet regelmatig (1x per dag...) opnieuw opgestart worden, als in voedingsstekker eruit en het hele Caiway opstartmenu weer langs zien komen omdat we anders alleen sneeuw zien op het beeldscherm. Gisteren een Google streamer (32GB 79€ min 10€ (Amazon korting)) en een 4k MAX firestick (16GB 44,99€) binnen gekregen. Ben verder geen fervente tester maar als er iets interessants te melden valt, zal ik dit proberen. Ik heb meer met de Google streamer, ethernet aansluiting, meer geheugen, mogelijk langere ondersteuning (want Google). Mijn vrouw meer met de firestick (stuk goedkoper). Beide hebben volgens mij geen optische uitgang (heeft de 'Kamai' wel, de 'Amigo' ook niet, met Ziggo gebruikte ik een Aliexpress HDMI audiosplitter tussen twee HDMI kabels om dit naar een externe versterker te sturen (alleen voor films).

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@R-P Eigen aankoopadvies moet altijd in een eigen topic, zodat je vraag beter tot zijn recht komt en je niet per ongeluk het topic van iemand anders kaapt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1