Feedback knop ook gebruiken voor tik- en spelfouten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:46

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Ik meldde vandaag een tikfoutje via de feedback knop maar kreeg toen verwijzing naar een algemeen topic voor spel- en tikfoutjes.

Enerzijds begrijp ik dat vanuit het schoon houden van het feedback forum. Maar juist doordat je met de feedback knop zo snel kunt indienen, had ik het gedaan. Om los het topic op te zoeken, linkje te kopiëren etc., had ik waarschijnlijk niet gedaan op mobiel. Mijn voorstel zou zijn om het beleid dus aan te passen en wél te melden via de feedback knop. Of hier een submenuutje in te maken voor het melden van spel- en tikfouten.

Alle reacties

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-12 11:42
Boven aan de pagina die je te zien krijgt via de feedback-knop, staat:
Let op:
Spel- en tikfouten kun je melden in het speciaal daarvoor bestemde topic.
Of bedoel je dat het onhandig is dat je in dat speciale topic zelf de link naar het topic enz. moet plakken? Daar heb je wat mij betreft wel een punt ja. Zeker op dat mobiel is dat minder handig.

[ Voor 28% gewijzigd door hherrie op 26-11-2025 10:43 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:46
Ach, ik zou zeggen:

* User klikt op 'Feedback melden'
* User krijgt dialoogje 'Wat wil je melden ? Een spelfout ? Of inhoudelijke feedback ?'
* User klikt zijn keuze aan
* User wordt doorgeleid naar [Bestaande spelfoutjestopic] danwel [Nieuw feedbacktopic]

Dan ben je er ook, maar heb je wel 'even' een devver nodig :)

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:46

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
hherrie schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:42:
Boven aan de pagina die je te zien krijgt via de feedback-knop, staat:

[...]

Of bedoel je dat het onhandig is dat je in dat speciale topic zelf de link naar het topic enz. moet plakken? Daar heb je wat mij betreft wel een punt ja. Zeker op dat mobiel is dat minder handig.
Dat laatste idd
Carpento schreef op woensdag 26 november 2025 @ 11:22:
Ach, ik zou zeggen:

* User klikt op 'Feedback melden'
* User krijgt dialoogje 'Wat wil je melden ? Een spelfout ? Of inhoudelijke feedback ?'
* User klikt zijn keuze aan
* User wordt doorgeleid naar [Bestaande spelfoutjestopic] danwel [Nieuw feedbacktopic]

Dan ben je er ook, maar heb je wel 'even' een devver nodig :)
Dat lijkt me een prima oplossing!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:47
Ja, ik denk niet dat dat gaat komen... Heb ik begin van dit jaar in onderstaand topic namelijk ook al aangekaart. Want ik voorzag exact dezelfde situatie. Maar destijds vonden ze het in ieder geval nog geen probleem dat er extra topics worden aangemaakt om een simpele spelfout door te geven.
Spel- en tikfouten doorgeven