Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Deurbel met binnenscherm (alternatief voor trage Google)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• SonOfGrey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-11 21:54
Hey,

Ik gebruik al jaren een Google Nest-deurbel (bedraad), in combinatie met een Google Nest Hub als display binnen, waardoor we "meteen" op het scherm zien wie er voor de deur staat zonder daarvoor naar een smartphone te moeten grijpen (vooral handig voor de kinderen).

Even geleden durfde Google de prijs voor hun Nest Aware wel erg stevig verhogen, waardoor ik dat heb opgezegd. Maar ondertussen erger ik mij ook dood aan de enorme traagheid van het laden van het beeld via de Nest-app. Vaak laadt hij gewoon helemaal niet. Door de history gaan is een drama.

Ik ben er dus klaar mee...

De vraag: zijn er andere merken die met een binnendisplay kunnen werken, zonder heel veel knutselwerk? Of is Google zowat de enige?

Thanks!

Alle reacties

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:32

Wom

Toevallig dat mijn oog op dit topic valt, want zit met feitelijk hetzelfde issue. Naast de traagheid ben ik overigens ook op zoek naar betere manier van melden op de telefoon zelf. Maar misschien dat dit te combineren is. Dus bij deze sluit ik mij aan bij de vraag van de TS. Zelf wel al gezocht, maar niks zinvols gevonden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen