Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Frontpage, reactie editor
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik probeer de volgende syntax te gebruiken, in de "broncode" editor:
[quote=https://example.com]tekst[/quote]
Volgens de forum faq zou dat moeten werken. Als ik me goed herinner, dan werkte dat vroeger ook op de frontpage. Als ik probeer terug te schakelen naar de visuele editor, dan krijg ik echter een foutmelding:
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Het liefst zou ik zien dat het gewoon werkt. Als er besloten is dat deze feature niet meer ondersteund wordt, dan zou het fijn zijn als de foutmelding expliciet zegt dat dit unsupported is, dan hoef ik dit bericht niet te typen.
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Desktop, Windows, FF 145
Frontpage, reactie editor
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik probeer de volgende syntax te gebruiken, in de "broncode" editor:
[quote=https://example.com]tekst[/quote]
Volgens de forum faq zou dat moeten werken. Als ik me goed herinner, dan werkte dat vroeger ook op de frontpage. Als ik probeer terug te schakelen naar de visuele editor, dan krijg ik echter een foutmelding:
ps. Klikken op "Plaats reactie" werkt wel gewoon en in de geplaatste reactie wordt het bron url correct opgenomen. Het probleem zit dus enkel in de visuele editor.Er ging iets fout waardoor er niet overgeschakeld kan worden naar WYSIWYG. De foutcode is: Unsupported attribute(s): cite
Als je denk dat dat dit een bug is, maak dan een bugmelding aan in Stoute Bugs.
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Het liefst zou ik zien dat het gewoon werkt. Als er besloten is dat deze feature niet meer ondersteund wordt, dan zou het fijn zijn als de foutmelding expliciet zegt dat dit unsupported is, dan hoef ik dit bericht niet te typen.
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Desktop, Windows, FF 145