Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanpassen tekst error 503 Service Unavalible

Pagina: 1
Acties:

• TheProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 14:34
Weet neit of ik heir op de juiste plek ben maar:

1. Welk probleem ervaar je?
Storing met inloggen. Nu kwam er de melding 503 Service Unavailable. Er wordt dan verteld dat op prijs wordt gesteld als je een bug wilt melden dat via forum kan doen. Alleen kan dat niet odmat je natuurlijk niet ingelogd bent en niet kan inloggen.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik kan niet zonder tweakers
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Na 20 keer in een minuut tijd het zelfde te proberen en andere uitkomst te verwachten 20 keer
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Miscchien handig om hier de teskt van aan te passen? Aangeven waar je het wel kan melden als storing zich voort blijft doen en je niet kan inloggen? Onder tussen is de hickup weg en ben ik zoals te zien is weer ingelogd.

An audi a day keeps de doctor away | AMD R5 9600X + ASUS 5080 ASTRAL | Bekijk mijn inventaris

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:55

Pazo

Mroaw?

Klopt ja, ervaarde het ook, maar denk dat het probleem wat groter was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52M_DQVUBOP6avmfYCFCz14SOAE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0XLVy3zlVCBrMd3DfeoEyPQJ.jpg?f=user_large

Volgens mij staat er normaal ook iets van een error code bij. Maar als heel Tweakers down is zal die ook niet gegenereerd kunnen worden?
What happened? :)

EDIT: Overiges is het meer een Stoute Bug dan een Feature.

[ Voor 11% gewijzigd door Pazo op 13-11-2025 16:20 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

• TheProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 14:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jb5n_plDRdhBYGxwD1MWPeunYNI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/W0iXwAkfkESVZVpQneVqWyYR.png?f=user_large

Ja ik kreeg deze error om precies te zijn .

An audi a day keeps de doctor away | AMD R5 9600X + ASUS 5080 ASTRAL | Bekijk mijn inventaris

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Pazo schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:07:
Klopt ja, ervaarde het ook, maar denk dat het probleem wat groter was:

[Afbeelding]

Volgens mij staat er normaal ook iets van een error code bij. Maar als heel Tweakers down is zal die ook niet gegenereerd kunnen worden?
What happened? :)

EDIT: Overiges is het meer een Stoute Bug van een Feature.
Ik vind dat die downpage ook een darkmode moet krijgen.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:55

Pazo

Mroaw?

Meg schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:11:
[...]

:) Eens!

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:51

DDX

TheProst schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:08:
[Afbeelding]

Ja ik kreeg deze error om precies te zijn .
Dan moet je het dus via het forum melden :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Schopje naar SB.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:16

Reptile209

- gers -

Meg schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:11:
[...]

Dan moet de storing wel toelaten dat de DB gelezen kan worden om je account te vinden en de juiste light/dark mode te kiezen O-). Is wel een mooie indicator, dat je aan de foutpagina indirect kan zien wat er nog wel/niet werkt :P

Zo scherp als een voetbal!

• Meg
  • Niet online

Meg

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Meg
  • Niet online

Meg

@Kees aangezien Tweakers vandaag weer even niet beschikbaar was en jij de slavendrijver van de servers bent, kun jij ons vertellen wat er aan de hand is elke keer?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Meg schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:57:
@Kees aangezien Tweakers vandaag weer even niet beschikbaar was en jij de slavendrijver van de servers bent, kun jij ons vertellen wat er aan de hand is elke keer?
Zelfde als gisteren. Een kleine verandering die in theorie geen impact hoort te hebben zorgde ervoor dat het hele interne netwerk plat ging

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Reptile209 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:24:
[...]

Dan moet de storing wel toelaten dat de DB gelezen kan worden om je account te vinden en de juiste light/dark mode te kiezen O-). Is wel een mooie indicator, dat je aan de foutpagina indirect kan zien wat er nog wel/niet werkt :P
Waarom moeten ze in de database kijken, terwijl ze ook gewoon kunnen 'downgraden' op device-setttings. Met wat CSS kan je al het juiste kleurenschema hebben, En bovendien ben je met zo'n error 'niet ingelogd'. En voor zover mijn technische brein weet, al helemaal niet als MongoDB het bijltje erbij neerlegt, nu ik heb onthouden dat die de sessies bewaart.

* AW_Bos leest altijd de .Plans. Komt goed van pas bij de Kahoot op de Abo-dag >:)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1