Weet neit of ik heir op de juiste plek ben maar:
1. Welk probleem ervaar je?
Storing met inloggen. Nu kwam er de melding 503 Service Unavailable. Er wordt dan verteld dat op prijs wordt gesteld als je een bug wilt melden dat via forum kan doen. Alleen kan dat niet odmat je natuurlijk niet ingelogd bent en niet kan inloggen.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik kan niet zonder tweakers
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Na 20 keer in een minuut tijd het zelfde te proberen en andere uitkomst te verwachten 20 keer
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Miscchien handig om hier de teskt van aan te passen? Aangeven waar je het wel kan melden als storing zich voort blijft doen en je niet kan inloggen? Onder tussen is de hickup weg en ben ik zoals te zien is weer ingelogd.
1. Welk probleem ervaar je?
Storing met inloggen. Nu kwam er de melding 503 Service Unavailable. Er wordt dan verteld dat op prijs wordt gesteld als je een bug wilt melden dat via forum kan doen. Alleen kan dat niet odmat je natuurlijk niet ingelogd bent en niet kan inloggen.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik kan niet zonder tweakers
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Na 20 keer in een minuut tijd het zelfde te proberen en andere uitkomst te verwachten 20 keer
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Miscchien handig om hier de teskt van aan te passen? Aangeven waar je het wel kan melden als storing zich voort blijft doen en je niet kan inloggen? Onder tussen is de hickup weg en ben ik zoals te zien is weer ingelogd.
An audi a day keeps de doctor away | AMD R5 9600X + ASUS 5080 ASTRAL | Bekijk mijn inventaris
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0XLVy3zlVCBrMd3DfeoEyPQJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/W0iXwAkfkESVZVpQneVqWyYR.png?f=user_large)