Mijn vraag
Vrouwlief heeft een bedrijf gestart en wil daar nu graag een website voor hebben, zij moet zelf content kunnen toevoegen in de vorm van een kleine blog en eventueel wat nieuwsberichten kunnen posten.
Daarnaast wil ze een mail adres in combinatie met een contact formulier.
We zoeken hosting samen met een .NL domein.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik dacht zelf aan iets als wordpress, dat ken ik en kan haar dus relatief goed ondersteunen.
Zelf via werk ervaring met UMBRACO, dus dat zou voor mij helemaal top zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Google geraadpleegd betreft de hosting maar krijg gigantisch veel suggesties en vergelijkingssites voorgeschoteld.
Daarnaast liggen de prijzen ver uiteen, ik nijg naar een duurder pakket maar vraag me af of we dit wel nodig hebben gezien een specifieke doelgroep en regio die zij gaat aanspreken.
In het verleden wel veel met websites gedaan maar dat is ondertussen +- 15 jaar terug.
Dus als iemand ons op weg kan helpen zou dat gigantisch mooi zijn :)!
Groeten,
Luuk
Vrouwlief heeft een bedrijf gestart en wil daar nu graag een website voor hebben, zij moet zelf content kunnen toevoegen in de vorm van een kleine blog en eventueel wat nieuwsberichten kunnen posten.
Daarnaast wil ze een mail adres in combinatie met een contact formulier.
We zoeken hosting samen met een .NL domein.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik dacht zelf aan iets als wordpress, dat ken ik en kan haar dus relatief goed ondersteunen.
Zelf via werk ervaring met UMBRACO, dus dat zou voor mij helemaal top zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Google geraadpleegd betreft de hosting maar krijg gigantisch veel suggesties en vergelijkingssites voorgeschoteld.
Daarnaast liggen de prijzen ver uiteen, ik nijg naar een duurder pakket maar vraag me af of we dit wel nodig hebben gezien een specifieke doelgroep en regio die zij gaat aanspreken.
In het verleden wel veel met websites gedaan maar dat is ondertussen +- 15 jaar terug.
Dus als iemand ons op weg kan helpen zou dat gigantisch mooi zijn :)!
Groeten,
Luuk