Mijn vraag. Ik heb de hypotheek van mijn huidige woning volledig afgelost en ontving recentelijk van de bank een schrijven met hierin de mededeling: "U heeft uw hypotheek met nummer <…> volledig afgelost. Uw hypotheek is hierbij beëindigd".
Vraag: is hiermee de hypotheek van mijn huidige woning geroyeerd (voor wat ik begrijp betekent dit: doorgehaald bij het Kadaster) of dien ik alsnog deze hypotheek afzonderlijk te royeren.
Aanvulling: Ik heb inmiddels een overbruggingshypotheek bij een andere bank voor een nieuwbouwwoning. Deze bank heeft hypotheek genomen op zowel deze nieuwbouwwoning als op mijn huidige woning.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Vraag: is hiermee de hypotheek van mijn huidige woning geroyeerd (voor wat ik begrijp betekent dit: doorgehaald bij het Kadaster) of dien ik alsnog deze hypotheek afzonderlijk te royeren.
Aanvulling: Ik heb inmiddels een overbruggingshypotheek bij een andere bank voor een nieuwbouwwoning. Deze bank heeft hypotheek genomen op zowel deze nieuwbouwwoning als op mijn huidige woning.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...