Mijn vraag
Via windows update heeft mijn pc al een paar keer geprobeerd om up te daten naar windowsversie 25h.
Nu is dat nog steeds 23h.
Telkens als hij een eind weg is in het proces start hij enkele keren opnieuw op en krijg ik de melding dat de upgrade word teruggedraaid .
En effectief na afloop heb ik nog steeds versie 23h.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn dat hij niet wil upgraden ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb Windows 11 pro en wel de versie 23h op m'n pc.
Het is een I9-12900k 3.20 Ghz processor met 32Gb geheugen.
De grafische kaart is een Intel UHD Graphics 770 en heeft 128mb geheugen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik las dat er problemen kunnen zijn met Nvidia drivers maar die heb ik niet....
Ik heb ook een installatie via de ISO van de nieuwste versie van windows geprobeerd maar ook zonder succes. Na een herstart in het updateproces zet hij alles terug naar het oude ...
Via windows update heeft mijn pc al een paar keer geprobeerd om up te daten naar windowsversie 25h.
Nu is dat nog steeds 23h.
Telkens als hij een eind weg is in het proces start hij enkele keren opnieuw op en krijg ik de melding dat de upgrade word teruggedraaid .
En effectief na afloop heb ik nog steeds versie 23h.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn dat hij niet wil upgraden ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb Windows 11 pro en wel de versie 23h op m'n pc.
Het is een I9-12900k 3.20 Ghz processor met 32Gb geheugen.
De grafische kaart is een Intel UHD Graphics 770 en heeft 128mb geheugen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik las dat er problemen kunnen zijn met Nvidia drivers maar die heb ik niet....
Ik heb ook een installatie via de ISO van de nieuwste versie van windows geprobeerd maar ook zonder succes. Na een herstart in het updateproces zet hij alles terug naar het oude ...
/f/image/SxmJ48d1xTW6a9pXpkagT52M.png?f=fotoalbum_large)