Waarom contracten vermelden als niets bekend is na 1-1-2027?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Vraag

• Cratchit
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20:24
Er zijn maar een paar energieleveranciers die de tarieven van na afschaffing bekend hebben gemaakt. Innova en Gewoon energie (6 cent per kWh netto terugleveringskosten) en Green Choice en Vattenfall (0,25 cent per kWh netto terugleveringsvergoeding) en Budget Energie (0,25 cent per kWh terugleververgoeding). Maar Budget Energie laat de vaste maandelijkse terugleverkosten van €11 tot € 100 euro per maand na 1-1-2027 gewoon staan. Je zou dan denken dat is een fout.

Mijn vraag aan Gaslicht.com en 'Independer' is dan ook: Waarom nemen jullie energiecontracten (van de energieleveranciers die jullie daarvoor betalen) in jullie 'onafhankelijke' vergelijking op die nog geen duidelijkheid geven?
...

Alle reacties

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:33

Barrycade

Through the...

Volgens mij stel je nu vragen op het verkeerde medium. Ga online op x of facebook en tag ze.

Of begrijp ik je TS verkeerd en wil je wel iets bediscussiëren?

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:23

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Modbreak:Zie Proton_ in "Waarom contracten vermelden als niets bekend is na 1-1-2027?", Tweakers is het verkeerde medium voor deze vraag

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Dit topic is gesloten.