Mijn vraag
De aannemer heeft door de nieuwe instalatiekabel gezaagd. Hoe is dit te repareren?
De aannemer heeft onder mijn houten vloer een nieuwe instalatiekabel aangelegd voor mijn inductieplaat. Bij oplevering was ineens de plank te kort. Bij het herstellen heeft hij door de kabel gezaagd. Hij zou niet door het draad gegaan zijn alleen de buitenkant. Hij zou het oplossen. Ik bekijk het vandaag. Hij heeft er wat Ducttape overheen gedaan en ik zie dat hij ook door het blauwe snoer is gegaan.
Dit lijkt me toch gevaarlijk?
Hoe kan het professioneel opgelost worden?
De kabel opnieuw plaatsen wordt lastig omdat hij hem elders in de muur geplakt heeft.
:strip_exif()/f/image/ZDtTnRseZkYaobw6d4q6xIE2.jpg?f=fotoalbum_large)
Groet Wendy:strip_exif()/f/image/ZDtTnRseZkYaobw6d4q6xIE2.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
De aannemer heeft door de nieuwe instalatiekabel gezaagd. Hoe is dit te repareren?
De aannemer heeft onder mijn houten vloer een nieuwe instalatiekabel aangelegd voor mijn inductieplaat. Bij oplevering was ineens de plank te kort. Bij het herstellen heeft hij door de kabel gezaagd. Hij zou niet door het draad gegaan zijn alleen de buitenkant. Hij zou het oplossen. Ik bekijk het vandaag. Hij heeft er wat Ducttape overheen gedaan en ik zie dat hij ook door het blauwe snoer is gegaan.
Dit lijkt me toch gevaarlijk?
Hoe kan het professioneel opgelost worden?
De kabel opnieuw plaatsen wordt lastig omdat hij hem elders in de muur geplakt heeft.
Groet Wendy
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
:strip_exif()/f/image/vqTeAHHqLdikDWRo7fG3srck.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TBC2bzKZlQPFQB8cqEFrX14t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ofnmCXo3IAtJyH2w5L408d9F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BNlvZ8mXjdElNh3oRc0uaQNL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OiaLm7DOCQeb4VCTs4rOPBA8.jpg?f=fotoalbum_large)