Goedendag,
op 13 juli heb ik op
16 Oktober kreeg ik het bericht dat ze mijh terugbetaling hadden 'klaargezet', 21 Oktober nog niets ontvangen dus gevraagd waar mijn geld bleef, als reactie kreeg ik:
'De zaak is doorgezet naar de case manager die zal ervoor zorgen dat het bedrag z.s.m. wordt overgemaakt'
Het is nu 24 Oktober en heb mijn geld nog steeds niet terug, en Trustpilot staat vol van mensen met dezelfde ervaring als mij, zelfs mensen die al maanden op hun geld wachten.
Wat zijn mijn mogelijkheden?, ik ga vandaag aangifte doen bij de politie voor oplichting, kan ik een incasso bureau inschakelen om mijn geld terug te halen?
op 13 juli heb ik op
Members only:
een tv besteld voor 624 euro, na 2 maanden wachten en meerdere beloftes dat de tv over x weken verzonden zou worden, was mijn geduld op en heb ik de bestelling op 26 September geannuleerd, annuleren ging heel lastig, wel 4x kreeg ik een reactie of ik niet een ander model wilde, alsof ze mijn annulering negeerde. Ook kwamen ze met het ''aanbod'' om het bedrag om te laten zetten in shop crediet met 50 euro extra met de mededeling dat je dit altijd zou kunnen omzetten in cash, vreemd verhaal.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
16 Oktober kreeg ik het bericht dat ze mijh terugbetaling hadden 'klaargezet', 21 Oktober nog niets ontvangen dus gevraagd waar mijn geld bleef, als reactie kreeg ik:
'De zaak is doorgezet naar de case manager die zal ervoor zorgen dat het bedrag z.s.m. wordt overgemaakt'
Het is nu 24 Oktober en heb mijn geld nog steeds niet terug, en Trustpilot staat vol van mensen met dezelfde ervaring als mij, zelfs mensen die al maanden op hun geld wachten.
Wat zijn mijn mogelijkheden?, ik ga vandaag aangifte doen bij de politie voor oplichting, kan ik een incasso bureau inschakelen om mijn geld terug te halen?
[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 24-10-2025 12:04 . Reden: Naam winkel tussen mo-tags gezet zoals in het SF beleid staat ]