Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Hey Anonymoussaurus, thanks voor de heads-up. Dit is een issue die we wel eens hebben gezien bij artikelen die nog niet live staan (dus klaarstaan in de backend tot de publicatiedatum- en tijd worden aangetikt) maar normaal gesproken gaat het altijd goed wanneer iets online wordt gezet.
Ik heb de devvers even op de hoogte gesteld van je bericht!
Ik heb de devvers even op de hoogte gesteld van je bericht!
@Anonymoussaurus Letterlijk 10 minuten na je melding is de fix gereleased. Kortom, staat nu weer goed
Dank jullie wel!
In het blok Samengevat van de Galaxy Tab S11:
"Nog altijd geen antiflectieve coating"
antiflectieve > anti-reflectieve
In de paragraaf "Beeldschermen: een grote sprong vooruit":
"Dat komt ook omdat ik Apples antirefletieve nanotextuur..."
antirefletieve > anti-reflectieve
Dit topic is door OP niet geopend voor taalfoutjes. Het is dat ik hem zelf nog even open, anders had ik het niet gezien. Aangepast!3dfx schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:51:
In het blok Samengevat van de Galaxy Tab S11:
Top!Dennis de Vries schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:54:
[...]
Dit topic is door OP niet geopend voor taalfoutjes. Het is dat ik hem zelf nog even open, anders had ik het niet gezien. Aangepast!
Als je op de Feedback-knop klikt bij het artikel, kom je vanzelf in dit topic op GoT uit, dus vandaar dat ik het hier plaatste.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat dat hier geplaatst dient te worden: Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes3dfx schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:57:
[...]
Top!
Als je op de Feedback-knop klikt bij het artikel, kom je vanzelf in dit topic op GoT uit, dus vandaar dat ik het hier plaatste.
Check! In dat geval heb ik niets gezegd. Danku!3dfx schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:57:
[...]
Top!
Dat doe ik normaal ook, maar gezien de feedback-knop bij het artikel leek me dit in dit geval de juiste plek.Anonymoussaurus schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:58:
[...]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat dat hier geplaatst dient te worden: Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes
Pagina: 1