Zit nu op een 6:27.1 Loop langzaamaan wel tegen een beperking aan skill en tijd die ik wil investeren aan. Denk als ik een run zonder de overduidelijke fouten die in die 6:27.3 zaten dat het een 6:23/6:24 kan zijn. Zo'n Fransman die streamt al zijn pogingen en zit al aan uren per dag om tot een 6:14 ofzo te komen.
Versie 0.5 komt er aan:
New Location
Rally Greece, featuring Elatia and Loutraki special stages.
Online Multiplayer Phase One
Official & Custom ACR lobbies, weekly single-stage events
Major Physics Overhaul
Updated tire model, surface recognition, bulldozing effects, camber dynamics, vibrations, and global tuning.
New Events
Fresh event groups, snow-condition events, and official multiplayer rotations.
Audio, Gameplay, UI, VFX, Environment, and Bug Fixes
Broad improvements across the experience.
https://boxthislap.org/as...ate-0-5-all-new-features/
New Location
Rally Greece, featuring Elatia and Loutraki special stages.
Online Multiplayer Phase One
Official & Custom ACR lobbies, weekly single-stage events
Major Physics Overhaul
Updated tire model, surface recognition, bulldozing effects, camber dynamics, vibrations, and global tuning.
New Events
Fresh event groups, snow-condition events, and official multiplayer rotations.
Audio, Gameplay, UI, VFX, Environment, and Bug Fixes
Broad improvements across the experience.
https://boxthislap.org/as...ate-0-5-all-new-features/
[ Voor 6% gewijzigd door duderuud op 25-06-2026 14:22 ]
Holy shit.. Als je ff snel scrolt lijken die plaatjes net echt...
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Na de laatste update merk ik eindelijk een verbetering van de ffb
Is echt meer dan degelijk te noemen met nog steeds wat ruimte voor verbetering, maar ze zijn zeker op de goede weg.
Grafisch staat deze game op eenzame hoogte want het is echt ongezien mooi allemaal. Ook het geluid is super te nomen.
Ik speel nog steeds veel vaker RBR, maar kan mij nu echt wel vermaken met AC rally wat eerder niet het geval was.
Is echt meer dan degelijk te noemen met nog steeds wat ruimte voor verbetering, maar ze zijn zeker op de goede weg.
Grafisch staat deze game op eenzame hoogte want het is echt ongezien mooi allemaal. Ook het geluid is super te nomen.
Ik speel nog steeds veel vaker RBR, maar kan mij nu echt wel vermaken met AC rally wat eerder niet het geval was.