Unbreukable schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:39:
Oh je weet niet wat het is maar je weet al wel dat het geen prioriteit heeft?
Clubs in Dirt Rally 2.0 en EA WRC is de mode waarin online rallies georganiseerd kunnen worden. Neem aan dat dat juist de hoogste prioriteit heeft want zonder online mode zal het gross van de spelers niet blijven hangen en zal deze game nooit RBR doen laten vergeten.
Ik weet niks (zeker), dat claimde ik ook niet.
Maar het is wat mij betreft een kwestie van logisch nadenken.
Ik bedoel, we zitten nog maar op versie 0.2, met een minimale hoeveelheid content en nog veel werk qua FFB/(tire)physics, bugs fixen, goede VR/triple screen ondersteuning inbouwen etc. etc. etc.
Voordat de sim af is zijn we misschien wel een jaar (of 2) verder.
Het ligt in ieder geval zo ver in de toekomst dat er nog geen eens een release datum bekend is.
Bij logisch redeneren kom ik dan uit bij dat basis functionaliteiten implementeren en een goed functionerende en complete rally sim op poten zetten prioriteit heeft boven een club functie.
Klinkt wel als een leuke extra hoor trouwens zo'n club functie, daar niet van.
Persoonlijk lig ik er bij deze titel echter niet wakker van als het er nooit komt.
Bij circuit racen, en dus sims zoals AC(effo☺️), ACC, iRenting etc. is online(club) functionaliteit wel belangrijk aangezien je dan met een hele groep mensen tegelijk aan het racen bent.
Bij rally komt het neer op tijden vergelijken, dat kan je nu ook al doen