Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
<voorbeeld>: DjoeC in "[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie"
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Elke keer dat ik usernaam in een bericht wil gebruiken werkt @DjoeC niet meer, wordt door de editor niet opgepikt als een usernaam. Ik moet m uitschrijven als [ ~ DjoeC ] (@DjoeC) maar ook dan - uiteraard - geen popup
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Het oppikken van @DjoeC evt met popup om te kiezen. Werkte iig 13 oktober nog prima, in mijn beleving is het gisteren begonnen en vandaag is het irritant...
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
W10 Enterprise volledig bijgewerkt, Firefox 133.0 (oudere versie, anonymous mode), PiHole, UBlock Origin, Cookie AutoDelete. Op Firefox na alles up to date, behalve autoupdates geen aanpassingen geweest.
Bij gebruik van Brave browser hetzelfde probleem.
...
Ligt dit aan "iets" bij mij?
<voorbeeld>: DjoeC in "[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie"
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Elke keer dat ik usernaam in een bericht wil gebruiken werkt @DjoeC niet meer, wordt door de editor niet opgepikt als een usernaam. Ik moet m uitschrijven als [ ~ DjoeC ] (@DjoeC) maar ook dan - uiteraard - geen popup
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Het oppikken van @DjoeC evt met popup om te kiezen. Werkte iig 13 oktober nog prima, in mijn beleving is het gisteren begonnen en vandaag is het irritant...
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
W10 Enterprise volledig bijgewerkt, Firefox 133.0 (oudere versie, anonymous mode), PiHole, UBlock Origin, Cookie AutoDelete. Op Firefox na alles up to date, behalve autoupdates geen aanpassingen geweest.
Bij gebruik van Brave browser hetzelfde probleem.
...
Ligt dit aan "iets" bij mij?