Ik heb na het terugzetten van een systeembackup met windows het probleem terug dat ik een uitroepteken heb staan in het icoon van windows beveiliging. Toen de backup terug was gezet toen waren ook enkele items van windows beveiliging uitgeschakeld. Het gaat om de volgend items: stackbeveiliging in kernelmodus en beveiliging van lokale beveiligingsinstanties. Op dat moment kon een anti spyware tool (waar ik een abonnement op heb) ook niet geladen worden. De anti spyware tool bleef staan op initializing. Ik heb de anti spyware tool na opnieuw opstarten van windows opnieuw geinstalleerd. Deze tool doet nu wel. Alleen het uitroepteken in het icoon van windows beveiliging is er nog, terwijl alles in windows beveiliging groen staat aangevinkt. Wat is hier aan de hand?
Probleem opgelost.
Dank je wel moderators. Geweldige mensen zijn het.
Als je nou ook nog even zegt hoe, dan helpt het andere mensen.
Je sneer naar moderators siert je niet.
Je sneer naar moderators siert je niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I know... I know....zawerk schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:34:
Maar goed. Aangezien je topicstart al totaal niet voldoet aan hetgeen gevraagd wordt sluit ik dit topic maar...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dit topic is gesloten.