Deloitte betaalt geld terug vanwege rapport dat door AI…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:24

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Artikel: .geek: Deloitte betaalt geld terug vanwege rapport dat door AI lijkt te zijn ...
Auteur: @TijsZonderH
Als er één bedrijf is dat vol op de hypetrain van AI stapt, dan is het wel Deloitte. Maar nu heeft het consultancybureau zichzelf in de kunstmatige vingers gesneden, want het moet nu bijna 250.000 euro terugbetalen aan de Australische overheid omdat het een rapport inleverde dat door AI leek te zijn geschreven.
Allereerst snap ik die veeg uit de pan uit de eerste zin niet. Die stelling wordt verder in het artikel verder niet onderbouwd.
Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik de schrijfwijze van de lead storend vind. De schrijfwijze is m.i. overdreven sensationeel.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:30
*knip * dit is geen constructieve bijdrage.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 07-10-2025 15:23 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:19
Herman schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:57:
Allereerst snap ik die veeg uit de pan uit de eerste zin niet. Die stelling wordt verder in het artikel verder niet onderbouwd.
Dat niet, maar als ik de website van Deloitte open zie ik al meteen de nodige AI-dingen genoemd worden, dus hoewel niet onderbouwd vind ik 'm ook niet ongeloofwaardig.
Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik de schrijfwijze van de lead storend vind. De schrijfwijze is m.i. overdreven sensationeel.
Het is een .geek artikel. Die moet je sowieso niet zo serieus nemen als een normaal nieuwsartikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:24

Herman

FP ProMod
Topicstarter
vanaalten schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:50:
[...]
(...)

Het is een .geek artikel. Die moet je sowieso niet zo serieus nemen als een normaal nieuwsartikel.
Ah, daar had ik helemaal overheen gekeken! :o

Dan is het w.m.b. helder en kan dit topic dicht :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic