Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Black Friday / Cyber Monday 2025 (28 november & 1 december) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• robbre
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 18:00
uitvoering: OnePlus Pad Go Mint
Waar:https://www.oneplus.com/nl/buy-oneplus-pad-go
Categorie:Tablets
Normale prijs:€ 329,00
Black Friday prijs:€ 199,00
Opmerking:LTE versie, Inclusief gratis OnePlus Watch 2R twv €279,00, Voor deze package; totale waarde €608,00, korting €409,00

[ Voor 5% gewijzigd door robbre op 27-11-2025 12:21 ]

• BeardyHamster
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:00
robbre schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:19:
Opmerking:LTE versie, Inclusief gratis OnePlus Watch 2R twv €279,00
De watch is niet meer beschikbaar als ik kijk, alleen nog maar de Oneplus Nord Buds 3 Pro

• -Gabriel-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 16:12
Mobiel: Sim Only
Waar:https://www.simpel.nl/
Categorie:Sim-only abonnementen, ook van 1 jaar
Normale prijs:€14 per maand
Black Friday prijs:€2,50 per maand
Opmerking:Tijdens de eerste helft van je contract krijg je 60 GB per maand voor €2,50. Van alle budget providers biedt Simpel daarnaast ook nog eens het meest aantal GB's aan. (Youfone: 40GB, Simyo: 30GB)

Nu was ik al zoekende vanwege een aflopend contract, maar bij de meeste providers kun je 4 maanden (!) voor de einddatum van je contract al verlengen of overstappen.(En zodoende nummerbehoud aanvragen)

Simpel is door de Consumentenbond twee keer uitgeroepen tot 'Beste uit de Test' en lift mee op het Odido-netwerk.Trustpilot: 4,3 op basis van 85.000 reviews.

[ Voor 6% gewijzigd door -Gabriel- op 27-11-2025 15:51 ]

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:04
-Gabriel- schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:41:

60 GB per maand, voor €2,50... Veel goedkoper dan dit gaat 't niet worden vermoed ik. Van alle budget providers biedt Simpel daarnaast ook nog eens het meest aantal GB's aan. (Youfone: 40GB, Simyo: 30GB)
Die 2,50 p/m echter wel "maar" voor de helft van je abonnementsduur.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• NijN of Spades
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:38
YubiKey
Waar:https://www.yubico.com/nl/store/2025/black-friday-sale/
Categorie:Security
Normale prijs: bijvoorbeeld € 66,55
Black Friday prijs: 30% korting € 46,59
Opmerking:30% korting op het aanbod.

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
LordSinclair schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:10:
[...]

Het is dus 2,50 + de abonnementsprijs voor een jaar, en dat dan voor twee jaar. Vervolgens dat door twee delen en dan heb je wat je gemiddeld de komende twee jaar per maand kwijt zou zijn.

Bij die van 60 GB is dat 2,50 + 14 EUR = 16,50 / 2 = 8,25 EUR voor 60 GB. En natuurlijk onbeperkt bellen. 500 SMS. Klinkt als een heel goede deal. Wel geloof ik niet dat je hoge prio gaat hebben op Odido netwerk. Want MVNO.

Ik zie nu dat als ik ga bestellen het allemaal aan wordt gepast:
Eerste 6 maanden
€ 2,50 /mnd
€ 2,50 per maand
Na 6 maanden € 15,00/mnd Na 6 maanden € 15,00 per maand
+ € 0,00 eenmalige administratiekosten
Dus 15 i.p.v. 14 EUR.

Ik begrijp deze zin overigens ook niet:
Genoemde prijzen gelden in combinatie met een tweejarig Sim Only abonnement. Bellen in de EU gaat uit je bundel, alleen voor bellen en sms’en van Nederland naar de EU/buitenland betaal je een toeslag.
De logica is iets van als A dan B en C. Als D, dan C en E 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Jerie op 27-11-2025 16:03 . Reden: diverse edits ]

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• -Gabriel-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 16:12
LordSinclair schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:10:
[...]

Thanks, je hebt gelijk. Ik dacht dat het veranderde doordat ik voor 1 jaar ging. Heb het in de post aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door -Gabriel- op 27-11-2025 16:09 ]

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Opmerking:LTE versie, Inclusief gratis OnePlus Watch 2R twv €279,00, Voor deze package; totale waarde €608,00, korting €409,00
Bij Bol.com momenteel 180 EUR, zonder extratje (laatste keer ongeveer zo laag was begin september). De oordopjes zouden volgens OnePlus zelf een waarde hebben van 80 EUR, in de PW staan ze voor 90 EUR: product: OnePlus Buds Pro 3

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:05
Usenet: Easyusenet
Waar:https://www.easyusenet.nl/nl/
Categorie:Usenet
Normale prijs:€ 47,76
Black Friday prijs:€ 29,76
Opmerking:Voor een jaar abo:
2000 Mbit/s
Doorlopend
Duur: 1 jaar
Gratis TLS/SSL
3700+ dagen retentietijd
Meer dan 134.000+ nieuwsgroepen
Doorlopend: wordt automatisch voor je verlengd
100 verbindingen
Plex Pass
Waar:https://www.plex.tv/nl/plans/
Categorie:Streaming
Normale prijs:€ 229
Black Friday prijs:€ 137,99
Opmerking:

Levenslang abonnement, op de maand en jaar abo's zit ook korting,
Zelf nu pas aangeschaft, veelste laat.

[ Voor 29% gewijzigd door Veertien14 op 27-11-2025 18:57 ]

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:45
<Voeg hier de PW-link of productnaam in>
Waar:https://soldered.com
Categorie:Elektronica
Normale prijs:€ 1
Black Friday prijs:€ 0,70
Opmerking:30% korting op gehele assortiment met code BF2025. Gratis verzending vanaf E60. Op moment van schrijven nog iig 2x RPi5 4GB beschikbaar voor EUR54.25 per stuk na korting. Inkplate's zijn ook leuk geprijsd zo

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
€5 korting op 4x500gr koffiebonen
Het Hoofdkwartier koffiebranderijhttps://hoofdkwartier-kof...errassingspakket-4x500gr/
Categorie:Drogisterij & Etens-/drinkwaren
Normale prijs:€ 49,99
Black Friday prijs:€ 44,99
Opmerking:kortingscode BF2025

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04:37
Deze is inmiddels niet meer op voorraad.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:53
ManiacsHouse schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:59:
[...]

Vaak komt voor ongeveer dit bedrag rond deze tijd het complete pakket langs op Amazon. Wil je alleen Photoshop dan redelijke deal. Maar hele pakket is toch wel interessanter :)
Enig idee of het stackable is en binnen welke termijn je moet verzilveren? Ik heb enkele jaren geleden een abonnement afgesloten met een vpn op een andere account. Kan dat account echter niet meer benaderen op de Adobe site. Er wordt ook geen geld meer afgeschreven dus vind het voor nu wel prima, maar zou graag deze deal van Amazon achter de hand willen houden..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Jerie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 16:12:
[...]

Bij Bol.com momenteel 180 EUR, zonder extratje (laatste keer ongeveer zo laag was begin september). De oordopjes zouden volgens OnePlus zelf een waarde hebben van 80 EUR, in de PW staan ze voor 90 EUR: product: OnePlus Buds Pro 3

Inmiddels is de prijs bij bol gezakt naar €166.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Girlgnome
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:51
Het is Black Friday! Veel shopplezier iedereen! O+

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:35

ManiacsHouse

Scheisse!

B-Bandit schreef op donderdag 27 november 2025 @ 23:12:
[...]

Enig idee of het stackable is en binnen welke termijn je moet verzilveren? Ik heb enkele jaren geleden een abonnement afgesloten met een vpn op een andere account. Kan dat account echter niet meer benaderen op de Adobe site. Er wordt ook geen geld meer afgeschreven dus vind het voor nu wel prima, maar zou graag deze deal van Amazon achter de hand willen houden..
Activatie nummer die ik met de Prime dagen heb aangeschaft kon ik gewoon invullen in mijn account en ze telden de nog resterende anderhalve maand van het afgelopen jaar er bij op.
Girlgnome schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 00:00:
Het is Black Friday! Veel shopplezier iedereen! O+
Het zal me benieuwen deze keer.

[ Voor 13% gewijzigd door ManiacsHouse op 28-11-2025 00:12 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Overzichtslijst met aanbiedingen
Overige (Black Friday / Cyber Monday) topics

Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL. Probeer hiervoor wel zoveel mogelijk de template te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding.
* aanvullingen en correcties op geplaatste aanbiedingen.
* slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (28-11) en Cyber Monday (1-12).

Dit topic is NIET voor:
* zoekvragen, verzoekjes en offtopic reacties, deze worden verwijderd. Ook vragen waar product x of merk y goedkoop verkrijgbaar is, valt hieronder.
* discussie over prijsverhogingen en/of het gebrek aan aanbiedingen
* nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* bedankjes. Wil je iemand bedanken voor een aanbieding, kan je altijd het duimpje gebruiken naast een post.
* referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder, gezien zij een referral aan een link plakken).
* shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we https://tweakers.net/shopreview/, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* vragen rondom (het omzeilen van) georestricties. Ook de discussie over hoe je Amazon Prime uit een ander land kan krijgen valt hieronder.

Feedback op het Frontpage-artikel mag in De beste deals voor Black Friday 2025 worden gedeeld.

❗❗Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.❗❗
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.