Steeds kopen bij de Wretched Broker, weet niet of je al eens die challenges / Chaos Trials hebt gedaan, zijn korte runs en dan steeds even langs de Broker lopen om nectar te kopen.uchiha tijntje schreef op woensdag 22 april 2026 @ 08:46:
[...]
Had wel liever gezien dat je wat meer nectar zou kunnen krijgen. Dat is toch wel wat karig vind ik voor de progressie van karakters.
Je kunt zes nectar brouwen in je heksenketel voor 1 chaos run reward.
Ik weet niet of je de chaos rewards nog voor andere dingen nodig hebt, dus misschien niet te hard van stapel lopen.
Ik weet niet of je de chaos rewards nog voor andere dingen nodig hebt, dus misschien niet te hard van stapel lopen.
[ Voor 48% gewijzigd door Exactor it op 22-04-2026 10:06 ]
Dank voor de tips heren
Vrijdag ben ik op vakantie, maar ik neem mijn ROG mee. Dus zodra mijn vrouw gaat slapen, kan ik lekker nog een paar runs gaan doen. Het spel heeft me wel in de greep. Afgelopen donderdag begonnen, nu een werkweek er in zitten...
Vrijdag ben ik op vakantie, maar ik neem mijn ROG mee. Dus zodra mijn vrouw gaat slapen, kan ik lekker nog een paar runs gaan doen. Het spel heeft me wel in de greep. Afgelopen donderdag begonnen, nu een werkweek er in zitten...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Haha, herkenbaar van mijn eerste ronde op de switch. Ben nu wat rustiger. Misschien morgen mee in de trein al vind ik de herrie van de knopjes wel wat erg voor medereizigers in de stiltecoupe.uchiha tijntje schreef op woensdag 22 april 2026 @ 10:21:
Dank voor de tips heren![]()