Bad stopt niet met bubbelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpopes
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-09 20:57
Beste tweakers,
Het bubbelsysteem van mijn bad stopt niet met werken. Dus ik kan de bubbles niet stoppen zonder de stroom uit te schakelen. Het bubbelsysteem is zeer zelden gebruikt, en ik vermoed dat er iets mis is met de knop zelf mogelijk door het gebrek aan gebruik. Ik weet het bad model niet maar het lijkt zoals dit:
https://www.hornbach.nl/p...incl-badpotenset/8598665/
Ik ben nu van plan om eerst de knop harder in te drukken en te kijken of een 'aan/uit' cyclus via de stroomvoorziening het probleem verhelpt.
Heeft iemand ervaring met een vergelijkbaar probleem? Of een goede ervaring met service bedrijven ?
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Beste antwoord (via Septillion op 22-09-2025 10:22)

• kwibox
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:13
Wat denk ik ook zou kunnen helpen is geen bruine bonen meer eten voor het badderen :+

Fijn dat het opgelost is, het kan wel lonen om uit te zoeken of je de knop kan losmaken en schoonmaken/smeren

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Met een badkuip dat erop lijkt kunnen we niet zoveel, met een foto van de echte badkuip zouden anderen wellicht wat meer kunnen, nu blijft het gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
zit er ergens een toegangs luik?
even goed de voegen bekijken of er ruimte zit op een set voegen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:59
Normaal zit bij hoofd /voeteinde een toegang inderdaad. Daar zit de pomp inclusief de sticker met informatie over model.
En anders, schakel de stroom uit als je hem niet gebruikt, en stroom in als je hem wel gebruikt. Ook geen probleem toch? Mis je enkel de bediening van bubbel sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpopes
Bedankt voor jullie reacties en meedenken. Ik ben momenteel nog niet op locatie om foto's te maken, maar het klopt dat er ergens een toegangs luik moet zijn. Ik ga even kijken als iets mogelijk is zonder een service bedrijf te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Als je het zelden gebruikt en de stekker eruit werkt, zou je er ook een smart stekker tussen kunnen zetten voor die ene keer dat je het wel wil.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
Mja, mijn ervaring met een bubbelbadpomp:
Reparatie bubbelbad-pomp
Maar… je hebt er weinig aan. Doe eerst maar eens dat serviceluik open en kijk eens wat er te zien is. Plaats hier dan ook wat duidelijke foto’s.

Als het goed is tref je er ook een stekker aan in een stopcontact. Die er uit trekken kan tijdelijk een oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpopes
Update:
Goed nieuws: het probleem is opgelost. Ik heb de drukknop een paar keer heel hard ingedrukt en het bubbelsysteem is gestopt. Het lijkt erop dat de knop vastzat door het gebrek aan gebruik. Bedankt voor alle reacties en tips!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• kwibox
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:13
Wat denk ik ook zou kunnen helpen is geen bruine bonen meer eten voor het badderen :+

Fijn dat het opgelost is, het kan wel lonen om uit te zoeken of je de knop kan losmaken en schoonmaken/smeren
Pagina: 1