ACM gaat komende tijd strenger controleren op nepkortingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pctje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 10:31
Artikel: nieuws: ACM gaat komende tijd strenger controleren op nepkortingen
Auteur: @AverageNL

De ACM zegt dat dit is verboden.
De ACM zegt dat dit verboden is.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
@Marger, kun je hier nog naar (laten) kijken?
Ik zie overigens nog wel meer recente topics waar de redactie nog niet op heeft gereageerd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
@Dirk Dank voor de tag.

@pctje Dit is aangepast, dank je. Dergelijk spel- en tikfoutjes kun je het best melden in Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes, dan worden ze het snelst opgepikt.

• pctje
Ok, dan is het misschien handiger om de "feedback" url die in een artikel staat niet een nieuw topic te laten aanmaken maar een post in dat topic. Als je nu op "feedback" drukt dan maakt hij dus een nieuw topic aan in dit forum, waardoor ik dacht dat dit soort fouten gewoon in hun eigen topic geplaatst dienen te worden.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Als je Feedback aanklikt, staat er bovenaan het formulier dat verschijnt:

"Let op: Spel- en tikfouten kun je melden in het speciaal daarvoor bestemde topic. "

Via die route werkt het het snelst. De rest van dat formulier is echt bedoeld voor inhoudelijke feedback en is speciaal gemaakt om daarvoor automatisch een nieuw topic te openen.

Wellicht kunnen we het in de toekomst nog wat gebruiksvriendelijker integreren in het formulier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pctje
Hi Mager.

Dat zie ik, nu ik naar boven scroll, maar dat zie je dus niet (op mobiel) als je op feedback klikt. Dan kom je bij het formulier uit die al voor ingevuld is. Wellicht kan dat idd voor toekomst iets duidelijker gemaakt worden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S304iLQNZtrJTe67_KKdqdKBY6M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W4ZvUUjxYPk4xOnlvZCDDDUd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Dat is een goed punt en was bij mij nog niet bekend. Ik ga na of dit aangepast kan worden.
Pagina: 1