Mede-tweakers,
Wij zijn erover aan het denken om onze inloopkast te verbouwen naar 2e badkamer + ruimte voor kleding. De kids worden ouder (oudste bijna 13 en middelste bijna 11).
Ik heb zelf al eea uitgewerkt met floorplanner maar wellicht komen er hier ook nog creatieve ideeën want de enige wens die nog open staat is een extra toilet erbij (maar lijkt niet haalbaar).
Hier de in mijn ogen beste optie (douche is 90x90cm en wasbak 80cm breed en 36cm diep):
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qCYb8X2sioX3q9QhHLUisqDJ.jpg?f=user_large)
Lege floorplanner voor als je ook wilt tekenen:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lCM8BmJcEAEws1y8sjvUx8st.jpg?f=user_large)
Thanks alvast voor de tips/meedenken!
Wij zijn erover aan het denken om onze inloopkast te verbouwen naar 2e badkamer + ruimte voor kleding. De kids worden ouder (oudste bijna 13 en middelste bijna 11).
Ik heb zelf al eea uitgewerkt met floorplanner maar wellicht komen er hier ook nog creatieve ideeën want de enige wens die nog open staat is een extra toilet erbij (maar lijkt niet haalbaar).
Hier de in mijn ogen beste optie (douche is 90x90cm en wasbak 80cm breed en 36cm diep):
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qCYb8X2sioX3q9QhHLUisqDJ.jpg?f=user_large)
Lege floorplanner voor als je ook wilt tekenen:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lCM8BmJcEAEws1y8sjvUx8st.jpg?f=user_large)
Thanks alvast voor de tips/meedenken!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nNfStvgQIbeDAfEGPWo0m3HM.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ygpEk2lUZFdIGJVpArJ8NXyE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BPJTy7pQhWYXicCCfpLXmHcI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0xmJYsQPg8lGjdjmNZcDKo5V.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/cSStHzTU7G0LHxrbNeqGo7Sm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d8YNoxu4HIZrm6A2rYbzyC8H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wzCEdCm8pirIaxVcrML0jCud.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/telw1HH9rOOju98L6xE4DQls.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5Fq5VHUmNuhN2OvXwwWuUabq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q3kU0vyX7ggHFZF6LSFMxF5e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P9UFNUU1jkCLokUlFh4heU0y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xYJGUt5OqWDpfEPrBaWI36Ux.jpg?f=fotoalbum_large)