Hallo mede tweakers. Ik zit nu op school en kom erachter dat mijn laptop kuren vertoont en niet goed genoeg is voor komende 2 jaar.
Er moet het tekenprogramma Revit op kunnen. En dit zijn de specificaties die ik heb door gekregen. Heb er zelf totaal geen verstand van en wil wel goed voor bereid zijn op de toekomst door allicht een beter model te kopen. Iemand van jullie goeie suggesties?
Dit zijn de specificaties:
Budget 800/1000 euro?
Met vriendelijke groeten jelle
Enkelen van jullie gaven gisteren aan om een nieuwe laptop te kopen. In periode drie krijgen jullie waarschijnlijk het vak ‘Revit”. Om Autodesk Revit 2025 soepel te kunnen draaien op een laptop, zijn er minimale systeemvereisten die je in acht moet nemen.
Minimale systeemvereisten voor Revit 2025
Besturingssysteem:
· 64-bits Microsoft® Windows® 10 versie 1809 of hoger
Processor:
· Intel® i-Series, Xeon®, AMD® Ryzen, Ryzen Threadripper PRO met een kloksnelheid van minimaal 2,5 GHz
Geheugen (RAM):
· Minimaal 16 GB
Opslag:
· Minimaal 30 GB vrije schijfruimte
· SSD aanbevolen voor snellere prestaties
Grafische kaart:
· DirectX® 12-compatibele grafische kaart
· Minimaal 4 GB VRAM aanbevolen voor betere prestaties
Netwerk:
· Internetverbinding vereist voor activatie en updates
Er moet het tekenprogramma Revit op kunnen. En dit zijn de specificaties die ik heb door gekregen. Heb er zelf totaal geen verstand van en wil wel goed voor bereid zijn op de toekomst door allicht een beter model te kopen. Iemand van jullie goeie suggesties?
Dit zijn de specificaties:
Budget 800/1000 euro?
Met vriendelijke groeten jelle
Enkelen van jullie gaven gisteren aan om een nieuwe laptop te kopen. In periode drie krijgen jullie waarschijnlijk het vak ‘Revit”. Om Autodesk Revit 2025 soepel te kunnen draaien op een laptop, zijn er minimale systeemvereisten die je in acht moet nemen.
Minimale systeemvereisten voor Revit 2025
Besturingssysteem:
· 64-bits Microsoft® Windows® 10 versie 1809 of hoger
Processor:
· Intel® i-Series, Xeon®, AMD® Ryzen, Ryzen Threadripper PRO met een kloksnelheid van minimaal 2,5 GHz
Geheugen (RAM):
· Minimaal 16 GB
Opslag:
· Minimaal 30 GB vrije schijfruimte
· SSD aanbevolen voor snellere prestaties
Grafische kaart:
· DirectX® 12-compatibele grafische kaart
· Minimaal 4 GB VRAM aanbevolen voor betere prestaties
Netwerk:
· Internetverbinding vereist voor activatie en updates