Na het overlijden van de gaming laptop is er behoefte ontstaan voor een wat meer solide pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zullen voornamelijk wat (lichte)spellen mee gedaan worden. Sims 4, Minecraft (met shaders en mods), Battlefront 2. Guild wars 2. En uiteraard weliicht wat meer modernere spellen zodra ze dat ontdekt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is ongeveer tot EUR 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is verder nog niets behalve een muis en toetsenbord. Monitor komt eventueel 2e hands. De gpu zal wellicht een 2e hands AMD Radeon RX 6750 XT via een medetweaker worden, of iets in die lijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk. Ik zoek altijd beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wellicht dat de pro's hier een beetje op kunnen schieten.
Ik heb zelf al getracht de synergie tussen te onderdelen te optimaliseren, het is alleen al even terug dat ik hier zelf mee gestoeid heb. Assemblage doen we wel zelf.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531704
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zullen voornamelijk wat (lichte)spellen mee gedaan worden. Sims 4, Minecraft (met shaders en mods), Battlefront 2. Guild wars 2. En uiteraard weliicht wat meer modernere spellen zodra ze dat ontdekt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is ongeveer tot EUR 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is verder nog niets behalve een muis en toetsenbord. Monitor komt eventueel 2e hands. De gpu zal wellicht een 2e hands AMD Radeon RX 6750 XT via een medetweaker worden, of iets in die lijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk. Ik zoek altijd beste bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wellicht dat de pro's hier een beetje op kunnen schieten.
Ik heb zelf al getracht de synergie tussen te onderdelen te optimaliseren, het is alleen al even terug dat ik hier zelf mee gestoeid heb. Assemblage doen we wel zelf.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531704
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Tray | € 94,51 | € 94,51 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WIFI II | € 128,67 | € 128,67 |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim 2 | € 25,93 | € 25,93 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 114,99 | € 114,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Interne SSD's | WD Black SN770 2TB | € 118,89 | € 118,89 |
1 | Overclocking | Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram) | € 7,45 | € 7,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 641,29 |