Streamingdienst Canal+ biedt geen ESPN-zenders meer aan…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:54
Artikel: nieuws: Streamingdienst Canal+ biedt geen ESPN-zenders meer aan voor nieuwe k...
Auteur: @Kevinkrikhaar

Canal+ heeft net een mailing gedaan dan ESPN stopt per 1 oktober.
Daarnaast is er een nieuw abonnement in de lucht gekomen Canal+ Voetbal. Dit werkt via de satelliet maar ook beschikbaar via app. Kost 14,95 per maand.

Het huidige abonnement heet vanaf dan Canal+ Totaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5pDeTukf1NKlM5Aiq4ioABPqU1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SWMpuz2lNK2CWRD42008GD5u.jpg?f=fotoalbum_large

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:26
Als ik goed gelezen heb even abo omzetten en er verandert voor de app-kijkers vanaf 1 oktober niets t.o.v. nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:59
Mail hier ook gekregen en het omgezet. Bevestiging ook binnen, dus we kijken vrolijk voetbal door na 1-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:43
Alleen heb je wel een satelliet nodig, je krijgt een gratis smartcard en je kunt alle huidige zenders in een betere resolutie bekijken naast je app, dus eigenlijk spotgoedkoop .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Je hoeft de smartcard natuurlijk niet te gebruiken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:05
Is het niet zo dat er dan 14,95 bovenop de standaard 14,95 per maand komt? Zo interpreteer ik de mail. Iemand die dat kan bevestigen?

Life to is short, not too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Je beëindigt het bestaande abonnement per 1 oktober en je neemt Canal+ Voetbal af voor hetzelfde bedrag.

ESPN wil alleen maar koppelverkoop, dus het moet nu via een smartcard. Alleen hoef je die niet te gebruiken.

Wel apart, via je omgeving zie je ook iets van een smartcardnummer in het huidige abonnement.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Meer informatie: https://www.canalplus.nl/zenderwijziging/

Cruciaal detail:
Wie kan gebruikmaken van het CANAL+ Voetbal aanbod?
add
Dit aanbod is speciaal voor bestaande CANAL+ TV klanten. Het aanbod is niet geldig voor nieuwe klanten.

[ Voor 63% gewijzigd door Quad op 31-08-2025 20:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:28

Ankh

|true

MA®K schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:20:
Is het niet zo dat er dan 14,95 bovenop de standaard 14,95 per maand komt? Zo interpreteer ik de mail. Iemand die dat kan bevestigen?
Ja, zo interpreteerde ik het ook.
Quad schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:26:
Je beëindigt het bestaande abonnement per 1 oktober en je neemt Canal+ Voetbal af voor hetzelfde bedrag.

ESPN wil alleen maar koppelverkoop, dus het moet nu via een smartcard. Alleen hoef je die niet te gebruiken.

Wel apart, via je omgeving zie je ook iets van een smartcardnummer in het huidige abonnement.
Weet niet of ESPN dat het om koppelverkoop gaat. Wat boeit ESPN dat nou, zolang zij maar afnemers hebben (via andere partijen). Denk eerder dat de kosten (inkoop) van ESPN voor Canal+ niet dekkend zijn om zowel het online platform als ESPN te laten draaien. Want ik zie nu ook ineens iets voorbij komen met hun eigen streaming dienst?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:05
Quad schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:26:

Thanks voor de info! In dat geval ook maar meteen omgezet, smarcard kan onderin de kast. Als de rest dan hetzelfde blijft (kijken via app en de ESPN zenders) ben ik tevreden.

Life to is short, not too

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:59
MA®K schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:20:
Dit is uit de bevestiging email . Ik twijfelde ook maar dacht kan altijd opzeggen. Prima deal

Je maandabonnement gaat in per 1 oktober 2025 en is maandelijks opzegbaar. Je betaalt € 14,95 per maand via de door jou gekozen betaalmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Hier ook net omgezet.

Bevestigingsmail:
Bedankt dat je je tv-abonnement om laat zetten naar CANAL+ Voetbal.
Zo blijf je ook na 1 oktober kijken naar meer dan 75 tv-zenders, inclusief alle ESPN-zenders en films en series.

Je maandabonnement gaat in per 1 oktober 2025 en is maandelijks opzegbaar. Je betaalt € 14,95 per maand via de door jou gekozen betaalmethode.

Je inloggegevens blijven hetzelfde, dus je hoeft verder niets te doen om te blijven kijken.
Als ik het zo lees, blijft je €14,95 per maand betalen. Prima deal.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:46

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Staat inmiddels op de radar bij ons, bedankt voor de tip! Laten we de discussie hier vooral houden over het artikel als dat er straks is :)

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevints
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 11:37
@TijsZonderH misschien nog een goede toevoeging: nieuwe klanten kunnen geen canal+ voetbal afsluiten, dit aanbod is alleen voor bestaande klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
Met mijn huidig Canal+ totaal abonnement, kan ik online van twee devices tegelijk gebruik maken.

Nu zag ik dat er bij het Canal+start abonnement, enige abo met live tv, nog maar met 1 device kan worden gekeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tturCGHdEidSw1qup-U7t9jHmkA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xHf2wue18GWVT6miVN6ZJwbb.png?f=fotoalbum_large

Weet iemand met hoeveel devices je gelijktijdig kan kijken icm het Canal+ voetbal abonnement?

En, zoals ik hierboven meer las, betaal je nu €14,95 per maand of twee keer €14,95 per maand?

[ Voor 4% gewijzigd door patathome op 01-09-2025 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Is al eerder uitgebreid besproken in het actuele Canal+ topic; [Ervaringen / Discussie] Canal+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
hardware-lover schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:08:
Is al eerder uitgebreid besproken in het actuele Canal+ topic; [Ervaringen / Discussie] Canal+
Ik denk dat je reageert op mijn bericht. Tnx! Heb niet alle 31 paginas daar doorgenomen maar ff de laatste 2. Lees daar geen uitsluitsel over de hoeveelheid gelijktijdige streams per abonnement. Wel van start abonnement maar niet waar het over gaat, het Canal+ voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

patathome schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:16:
Ik denk dat je reageert op mijn bericht. Tnx! Heb niet alle 31 paginas daar doorgenomen maar ff de laatste 2. Lees daar geen uitsluitsel over de hoeveelheid gelijktijdige streams per abonnement. Wel van start abonnement maar niet waar het over gaat, het Canal+ voetbal.
Het gaat de laatste dagen alleen maar over de aangekondigde wijzigingen. Maar het maakt verder niet zoveel uit hoor, ik wilde enkel aangeven dat er al een algemeen Canal+ topic is 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atarimuseum_NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 22:36
patathome schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:58:
Weet iemand met hoeveel devices je gelijktijdig kan kijken icm het Canal+ voetbal abonnement?
Volgens totaaltv kun je met 2 devices blijven kijken. https://www.totaaltv.nl/n...nde-canal-totaalabonnees/

Net ook gevraagd via de chat en kreeg dit als antwoord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGwMZC3GnbNAMqkq9cMsLvi4El4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYsyUau2YTugwy92M7iNLibN.jpg?f=fotoalbum_large

Atari collector and preservationist since 1985 ■ Atarimuseum.nl ■ Atari Netherlands Archive ■ Atarimuseum.nl Facebook ■ Pokey.nl ■

• patathome
(O, nee,) Ook Pebble tv gaat van de zenderlijst verdwijnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cscPrnYBfwBGoy0RBm7bNDjXMQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fq4xZw9U0mBMERBUNC7Rdvdw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door patathome op 04-09-2025 08:26 ]

Pagina: 1