Hoi Tweakers,
Ik heb vandaag mijn ROG Ally X ontvangen die ik bij
Ik heb natuurlijk meteen foto’s gemaakt van het apparaat, zodat ik bewijs heb. Ik heb
Maar ik zit toch met een vraag: Wat als
Ik weet dat ik het herroepingsrecht van 14 dagen heb, dus ik kan het sowieso terugsturen, Ondertussen heb ik al een retourlabel gekregen en de ALLY X retour gestuurd. Maar ik voel me eerlijk gezegd belazerd dat een gebruikte unit als nieuw is verkocht.
Heeft iemand ervaring met dit soort situaties bij
Alvast bedankt!
Ik heb vandaag mijn ROG Ally X ontvangen die ik bij
Members only:
had besteld voor €899,-. Tot mijn verbazing zaten er haren en vingerafdrukken op de seal sticker. Toen ik de doos opende, bleek het apparaat duidelijk gebruikt te zijn. Het scherm was vies, de sticks waren duidelijk gebruikt, en al het apparaat was zonder folie ingepakt. Terwijl ik dus gewoon de nieuwprijs heb betaald!
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb natuurlijk meteen foto’s gemaakt van het apparaat, zodat ik bewijs heb. Ik heb
Members only:
al gemaild en aangegeven dat ik een ongebruikt, nieuw exemplaar wil ontvangen of anders mijn geld terug.
Inloggen
Maar ik zit toch met een vraag: Wat als
Members only:
straks zegt dat ik lieg of dat ik dit zelf zou hebben veroorzaakt? Hoe kan ik mezelf dan het beste beschermen en afdwingen dat ik gewoon krijg waar ik voor betaald heb?
Inloggen
Ik weet dat ik het herroepingsrecht van 14 dagen heb, dus ik kan het sowieso terugsturen, Ondertussen heb ik al een retourlabel gekregen en de ALLY X retour gestuurd. Maar ik voel me eerlijk gezegd belazerd dat een gebruikte unit als nieuw is verkocht.
Heeft iemand ervaring met dit soort situaties bij
Members only:
(of andere webshops)? En hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Inloggen
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 30-08-2025 18:26 ]