Wij gaan al een paar jaar op vakantie met de Rapido Club 420, eerst met de 2019 SR+ , en later met de Highland 60kWh RWD. We hebben Oost Europa al gezien, Zuid Europa, Schotland en dit jaar staat Noorwegen op de planning
Ik kan niet anders zeggen dat de combinatie ultra efficient is. 25kWh /100km is makkelijk te halen soms iets hoger, soms zelfs eronder, dan rijdt ik tussen de 90 en 100kmh (of soms zelf daarboven)
Geduld om met 80-90 tussen de vrachtwagens te rijden is mij niet gegeven 
Maximale wat wij op een dag hebben gereden met het gezin is 900km
Eigenlijk vind ik de hele ervaring met het reizen zo comfortabel en gewoon dat ik er weinig over te melden heb. Enkel de trip van Slowakije naar Slovenie was een stretch spannend door een zeer dungezaaide laad infrastructuur.

We zijn overigens begonnen met een bagage aanhanger, dat beviel zo goed qua range en laden dat de upgrade snel gemaakt was.
Ik kan niet anders zeggen dat de combinatie ultra efficient is. 25kWh /100km is makkelijk te halen soms iets hoger, soms zelfs eronder, dan rijdt ik tussen de 90 en 100kmh (of soms zelf daarboven)
Maximale wat wij op een dag hebben gereden met het gezin is 900km
Eigenlijk vind ik de hele ervaring met het reizen zo comfortabel en gewoon dat ik er weinig over te melden heb. Enkel de trip van Slowakije naar Slovenie was een stretch spannend door een zeer dungezaaide laad infrastructuur.

We zijn overigens begonnen met een bagage aanhanger, dat beviel zo goed qua range en laden dat de upgrade snel gemaakt was.
[ Voor 37% gewijzigd door revolution-nl op 08-04-2026 22:47 ]
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler
:strip_exif()/f/image/VpxHLQXYHun4rt2IQYIWSt3H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X5zVEWxF2aftg7CeTJ8lzakp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/b0PX4uj9gFKxqZQW4FhYRBKi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PdbcvOwdDUU12WEer3Oyvbvb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/erZyIGUva9jCYS6wxEjrFZkS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pMQIFHr9R8nnhOCaNC4Pnqos.jpg?f=fotoalbum_large)