mrmrmr schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 02:17:
De kaart rust op de smalle pci strip van de pcb en de pci bracket. Deze kaart heeft geen extra ondersteuning.
Maak eens een hogeresolutiefoto van beide zijden van de pci connectorstrip en omgeving op de kaart. Foto's uit meerdere hoeken en met strijklicht kan ook helpen. De connector is een zwak punt van een zware grafische kaart en breuk is een veel voorkomende oorzaak van falen.
Een foto van de power aansluitingen op de kaart kan helpen bij het vaststellen van oververhitting. Met en zonder ingestoken kabels. Er schijnen ook
thermal hot spots te zijn.
Als je aan de kaart voelt (of meet met IR), zijn er hete plekken?
Als de kaart niet wordt gezien door het besturingssysteem kan het zijn uitgeschakeld in de BIOS of er is een defect.
De voeding moet toereikend zijn.
Ik heb op dit moment m'n kast nog op z'n kant staan, dus zou verwachten dat dat goed moet zitten.
De kaart voelt helemaal niet warm aan. Alle was een beetje warm is zijn de fans omdat ze op volle toeren draaien
Ik kon via de kaart zelf ook niet in de bios, ik zie via het mobo niet echt de optie om een kaart aan te zetten. Gezien de oude gpu wel werkt denk ik niet dat er wat uit staat, maar dat is ff een aanname
De voeding zelf is 850, moet genoeg zijn ook doen de zelfde kabels het op mijn 5700xt.
Ik sla kijken naar hotspots op de cores zelf even over ivm garantie