“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[ Voor 73% gewijzigd door Tylen op 20-11-2025 22:09 ]
:strip_exif()/f/image/R88MW1PLuWvQyxs0gFMtIIq6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rGhO66DzPBdYkOZla7SU0o9p.jpg?f=fotoalbum_large)
Purge tower is het enige afval.
[ Voor 23% gewijzigd door Tylen op 25-11-2025 13:05 ]
:strip_exif()/f/image/o1xxDBKNycxiiU8yn9sbkJXE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat die stickers van "THIS SIDE UP" niet al te strikt zijn want die gast van DHL tilde hem over de drempel en kantelde hem toen op zijn zijkant
Eerst ff plaats maken voor ik hem uitpak want het is een stuk groter/zwaarder dan ik dacht, vergeleken met mijn Bambu P1S.
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen ermee. Ik wil hem vooral voor meerkleurige TPU printsels. Dat kan op de bambu niet door de AMS (en de 2/4 head modellen zijn me veeeel te duur).
PS Ik zal de "hier is hij dan" posts verder achterwege laten, het gaat mij ook meer om ervaringen delen. Ik wou alleen even zeggen dat ik nu ook mee doe met de ervaringen ermee.
En bedankt voor de Samla tip!!!
[ Voor 52% gewijzigd door Llopigat op 13-01-2026 11:07 ]
Welke TPU print je mee?Norton_NL schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 21:07:
Top printer. Nog maar 1 mislukte print, wel een grote, ermee gekapt op 95% van 34u print. TPU is een makkie met dit ding. Support tot nu toe prima. Had op dag 2 de " blob of dead" (had ik nog nooit meegemaakt) , foto opgestuurd, nieuwe kop opgestuurd gekregen van Snapmaker. Oh, ding zelf gekocht van eigen geld, afgeleverd op 31 Dec. 2025.
Die blob of death, wat is dat juist?
Heb met de U1 ondertussen al heel wat printjes gemaakt met PLA, maar recent 2 rollen PCTG gekocht en die krijg ik maar niet goed. temp tower, flow, en PA allemaal gecalibreerd en lijkt ook goed te printen, maar als ik iets rechthoekig print is hij aan 1 kant echt ontzettend ruw. kan ook geen goeie print profiles vinden voor die 3DJake PCTG, zal maar eens wat verder proberen tweaken van de fan profiles en de retraction en z-hop.
/f/image/BehAKE9BZN7YbuSwxFs5kJQ2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/st2WJAeo6m0tjZ32RuMfiO3R.jpg?f=fotoalbum_large)