Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en het e.e.a. aan office zaken. Gamen is de voornaamste activiteit. Denk hierbij aan de strategy games (o.a. Total War, Cities Skylines) en enkele singeplayer games (o.a. Assassin's Creed, God of War, Horizon ZD/FB, Minecraft, etc). Mijn huidige RX580 draait alles nog, maar niet van harte
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1800 euro is wat ik mezelf als limiet heb gesteld. Liefst minder uiteraard. (Om eventueel toch nieuwe speakers te kopen.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat vooralsnog mee (monitor, muis, toetsenbord en speakers).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigszins stil en zuinig.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee en ben het ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij is het wel een degelijke lijst. Wellicht kan deze nog iets beter. De meeste twijfel heb ik bij de kast.
In hoeverre blijft dit systeem koel en stil?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en het e.e.a. aan office zaken. Gamen is de voornaamste activiteit. Denk hierbij aan de strategy games (o.a. Total War, Cities Skylines) en enkele singeplayer games (o.a. Assassin's Creed, God of War, Horizon ZD/FB, Minecraft, etc). Mijn huidige RX580 draait alles nog, maar niet van harte
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1800 euro is wat ik mezelf als limiet heb gesteld. Liefst minder uiteraard. (Om eventueel toch nieuwe speakers te kopen.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat vooralsnog mee (monitor, muis, toetsenbord en speakers).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 293,29 | € 293,29 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 GAMING X AX V2 (rev. 1.x) | € 141,99 | € 141,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G | € 699,- | € 699,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 3 Solid Zwart | € 142,89 | € 142,89 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 32,50 | € 32,50 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 123,95 | € 123,95 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 209,99 | € 209,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.758,51 |
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigszins stil en zuinig.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee en ben het ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij is het wel een degelijke lijst. Wellicht kan deze nog iets beter. De meeste twijfel heb ik bij de kast.
In hoeverre blijft dit systeem koel en stil?