V&A feedback topics niet tonen in "Actieve Topics"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52

CyBeRSPiN

sinds 2001

Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?
Er verschijnen topics in de lijst van Actieve Topics waarvan het niet gewenst is dat hierop gereageerd wordt (muv van slachtoffer/dader en juristen).
2. Waarom is dat een probleem?
Onwetenden zoals ik lopen nu het risico om te reageren in een topic waarin dat niet gewenst is en dat zelfs tot een ban kan leiden.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Niet heel vaak
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Query van actieve topics aanpassen met een uitsluiting van V&A Feedback (en mogelijk andere fora waarin reageren ongewenst is, denk aan username-change requests)

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 26-08-2025 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@CyBeRSPiN je kan in ieder geval via https://gathering.tweakers.net/forum/preferences#forumfilter de door jou niet gebruikte forums uitfilteren.

Mogelijke oplossing kan dus zijn om desbetreffende forum's per default te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:55:
@CyBeRSPiN je kan in ieder geval via https://gathering.tweakers.net/forum/preferences#forumfilter de door jou niet gebruikte forums uitfilteren. Mogelijke oplossing kan dus zijn om desbetreffende forum's per default te verbergen.
Het gaat me niet om zelfbescherming, ik weet het nu wel, maar meer om de gemiddelde Tweaker te weerhouden om te reageren op topics waarin dat niet gewenst is. Denk dat ik namelijk niet de enige ben die Actieve topics gebruik om te zien wat er speelt.
Maar idd, die setting als standaard gebruiken zou een oplossingsrichting zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 26-08-2025 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

2. Zie V&A Feedback Beleid ? Ik denk dat jouw vraag (nu) kan spiegelen op elk subforum waar je denkt/vindt dat mensen niet moeten meediscussieren of daardoor met onwetendheid een ban krijgen.

En voor punt 1: de wenselijkheid is toch subjectief? Als het jou niet boeit; waarom zouden honderden anderen niet mogen meelezen om er iets van te leren, misschien zelf iets aan hebben volgende week of nieuwe "juristen" wel de kans geven om zaken te zien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:57:
2. Zie V&A Feedback Beleid ? Ik denk dat jouw vraag (nu) kan spiegelen op elk subforum waar je denkt/vindt dat mensen niet moeten meediscussieren of daardoor met onwetendheid een ban krijgen.

En voor punt 1: de wenselijkheid is toch subjectief? Als het jou niet boeit; waarom zouden honderden anderen niet mogen meelezen om er iets van te leren, misschien zelf iets aan hebben volgende week of nieuwe "juristen" wel de kans geven om zaken te zien?
Ik zeg niet dat het helemaal achter gesloten deuren moet. Maar "actieve topics" is een makkelijke ingang om meteen te reageren in een topic zonder eerst alle beleidstopics door te nemen van de betreffende categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Topicstarter
Alternatief: quick-reply uitschakelen en automatische topic-warning toevoegen voor alle nieuwe topics in V&A Feedback.
Pagina: 1