Sanyo ST-15GD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekleinewitte2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-09 21:38
Ik heb een echt vintage toestel type Sanyo ST-15GD maar deze gaat niet aan. ik vind nergens info over dit toestel ook niet op you tube. wie kan mij helpen? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 17:36
Als ik zoek op st15 krijg ik of de stylus of de cartridge, die beide ook gebruikt worden door andere merken. Weet je zeker dat st15gd het typenummer van de speler zelf is?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• dekleinewitte2
Ja het is inderdaad de stylus. het type is TP-80S maar ik heb hem open gemaakt en het was gewoon vuil in de ankel van de motor. beetje contact reiniger gebruikt en hij loopt weer als een trein. groetjes

• dekleinewitte2
wat wel raar is dat de speler niet automatisch start. ik moet de arm eenst heel even naar liks bewegen om het plateau te laten draaien. als ik dan vervolgens de play hendel gebruikt zakt hij automatisch op de plaat. exit werkt ook perfect. is dat normaal of moet deze alles automatisch doen als je aan de play hendel trekt?

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 10:45
Sommige oude spelers hadden dat inderdaad, dus op zoek naar de handleiding. Op vinylengine is ook weinig info maar het is overigens geen automaat alleen een automatische return.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekleinewitte2
o dan ben ik wel gerust gesteld er is dus eigenlijk niks fout met mijn speler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:31

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

dekleinewitte2 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:54:
Ik heb een echt vintage toestel type Sanyo ST-15GD maar deze gaat niet aan. ik vind nergens info over dit toestel ook niet op you tube. wie kan mij helpen? alvast bedankt
mocht je trouwens vintage audio leuk vinden......

Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Pagina: 1