![]()
|
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
![]()
|
Project Gameface |
SensePilot-project |
Ik kon het ook niet direct vinden, heb er wel nog even op lopen zoeken en dit vind ik op Google, beantwoord door Gemeni.Imre Himmelbauer schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:18:
Ziet er goed uit. Ook wel bijzonder dat ze het werkend hebben gekregen met standaard webcams. Moet die nog een bepaalde resolutie hebben? Kan zo 1, 2, 3 niets vinden op de website daarover.
@Imre Himmelbauer Als je wilt, dan kan ze wel een mail voor je sturen, weet niet of je nog andere vragen hebt, dan kan ik die meteen mee pakken.Helaas is er geen specifieke informatie beschikbaar in de zoekresultaten over de minimale resolutie-eis voor de camera van het SensePilot-project.
Over het algemeen wordt voor moderne bewakingscamera's, afhankelijk van het doel, aangeraden:
Minimale resolutie: Full HD (1080P of 2 Megapixel) voor duidelijke beelden. Lagere resoluties (zoals 720p) worden tegenwoordig vaak als te laag beschouwd voor bewaking.
Aanbevolen resolutie: QHD (2K of 4 Megapixel) of Ultra HD (4K of 8 Megapixel) voor situaties waarbij identificatie of het inzoomen op details essentieel is.
De exacte eis voor het SensePilot-project hangt af van het specifieke doel waarvoor de camera wordt gebruikt (bijvoorbeeld simpelweg toezicht houden of gedetailleerde analyses uitvoeren). Voor dit specifieke project zult u de officiële documentatie of specificaties van het SensePilot-project moeten raadplegen.
Benieuwd of het werkt. Ik zal kijken dat ik morgen even een mail naar ze stuur.Imre Himmelbauer schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:35:
Ik kan on the spot niets bedenken. Ben wel benieuwd, heb thuis nog een 1080p-Logitechcamera liggen. Ga eens testen of het daarmee werkt!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq