Dat staat toch gewoon op hun site? Afspraak maken, op tijd komen, telefoon (iPhone 12 en hoger) overhandigen, klaar terwijl je wacht: https://www.amac.nl/diens...eparatie/iphone-reparatieJB schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:46:
Hier ook behoefte aan nieuwe batterij voor een 11Pro (zoontje). Hoe werkt het met AMAC @SirLenncelot, meteen klaar of gaan daar een aantal dagen overheen?
:strip_exif()/f/image/oKIBjMB8HhAFb0YFfEZpgAsI.jpg?f=fotoalbum_large)
Het kan ook zijn dat je andere informatie vindt online overigens; het zal niet de eerste keer zijn dat iemand Googlet naar "iphone batterij vervangen" en via een half AI-resultaat hier dan op GoT maar wanhopig een halve startpost neerzet
Die is toch IP68 certified? Allicht een ongewone vraag maar hoe vaak denk je het risico te lopen dat je je iPhone blootstelt aan meer dan 6 liter per minuut aan neerslag tot meer dan enkele minuten tot wel 5m diep gebruiken?spoonman schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:55:
Is hij nog waterdicht?
Ikzelf heb een S24 Ultra, zelfde rating als jouw iPhone maar ik pas wel mooi op dat dat ding uberhaupt al langer dan nodig in motregen of zelfs overbodig zweet/vocht in kleding blootgesteld wordt. Maar, ik heb vast andere hobbies of levensstijl dan jouw IP68-vraagstelling
[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 22-08-2025 15:57 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof