Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om ten minste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen"-topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn pc vooral gaan gebruiken als vervanger voor de Xbox Series X en PS5. Veel vrienden zijn overgestapt op pc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag waar ik aan zit te denken is 2500 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er een 5080 in hebben en voor de rest ben ik echt nog zoekend
Had wel al een behuizing gevonden die past in het tv-meubel: de DeepCool CH160 mini tower-behuizing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag op 4K gamen, maar de 5090 vind ik echt te duur
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over hoe jullie dit zouden aanpakken. Had al gekeken naar processen en zou dan kiezen voor een AM5. Ja, ik ben echt nieuw in de pc-bouwwereld en wat kwa koeling handig is ik heb geen idee
Kon deze voeding niet toevoegen
uitvoering: Corsair SF850 (2024)
Had deze video als inspiratie, maar dan zou ik gewoon voor een zwart build gaan
YouTube: Building my FIRST Mini ITX Gaming PC! ft RTX 5080 + 9800X3D
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen"-topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn pc vooral gaan gebruiken als vervanger voor de Xbox Series X en PS5. Veel vrienden zijn overgestapt op pc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag waar ik aan zit te denken is 2500 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er een 5080 in hebben en voor de rest ben ik echt nog zoekend
Had wel al een behuizing gevonden die past in het tv-meubel: de DeepCool CH160 mini tower-behuizing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag op 4K gamen, maar de 5090 vind ik echt te duur
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over hoe jullie dit zouden aanpakken. Had al gekeken naar processen en zou dan kiezen voor een AM5. Ja, ik ben echt nieuw in de pc-bouwwereld en wat kwa koeling handig is ik heb geen idee
Kon deze voeding niet toevoegen
uitvoering: Corsair SF850 (2024)
Had deze video als inspiratie, maar dan zou ik gewoon voor een zwart build gaan
YouTube: Building my FIRST Mini ITX Gaming PC! ft RTX 5080 + 9800X3D
[ Voor 3% gewijzigd door mcp1990 op 21-08-2025 13:02 ]