Custom CSS wordt af en toe niet geladen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:31:
Ik hoop vooral dat ik niet straks zelf hoef te gaan nadenken over op welke snippets ik ook alweer "geabonneerd" was, want dan heb ik écht een probleem :+
*ik steek mn hand ook op* , er stonden er een stuk of twintig aan, met nog een bak extra eigen css eroverheen...
een reroll naar hoe het stond (zonder garantie of het nog werkt) heeft mn voorkeur, dan hoef ik in ieder geval niet na te denken wat ik in de loop der jaren voor kleine frustraties opgelost heb naar eigen voorkeur...

voor nu met de vingers van de knoppen, ik was al bijna begonnen want de tracker rechts is echt schraal ;)

edit: bij mij leeft Henk nog in mn banner, de wereld is nog niet vergaan

[ Voor 5% gewijzigd door dyrc op 21-08-2025 16:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:15
Pazo schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:41:
Mijn CSS is compleet weg sinds vandaag.
Ben niet de enige zie ik hier, dus maar even afwachten.

(weet nu wel weer waarom ik blij ben met mijn CSS layout, man wat een drukte op de homepage :X )
*knip*. Niet bepaald constructief.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 22-08-2025 08:13 ]

Zucht...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Misschien slim om het even een kort berichtje op de frontpage te zetten dat er wat mis is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
Ik was bijna vergeten dat ik het gebruikte, maar man man man ik schrok me dood bij het zien van de "vanilla" homepage :henk

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 22-08-2025 08:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 19:08
The Zep Man schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:49:
[...]

Hoeveel gebruikers hebben hun CSS veranderd of is CSS van verloren gegaan, die dat graag weer hersteld willen zien?

Hoeveel gebruikers hebben in de tussentijd hun CSS veranderd zonder dat ze een oude configuratie willen herstellen?

Mijn stem gaat uit naar het eerste en ik vermoed dat die groep een stuk groter is. Voor de tweede groep is het opnieuw toepassen van recente instellingen minder een probleem dan voor de eerste groep graven naar hele oude instellingen.

Graag mijn oude configuratie herstellen.
mijn config ook herstellen aub :(

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Yoghoo schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:44:
Misschien slim om het even een kort berichtje op de frontpage te zetten dat er wat mis is?
En een update als het weer gefixt is.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Moeten we geld bij elkaar leggen zodat de desbetreffende collega/slachtoffer vanavond wat van thuisbezorgd kan bestellen als die moet doorwerken aan dit stukje cruciale infrastructuur aan GoT? :+

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:48

Aganim

I have a cunning plan..

Ah, ik snapte al niet waarom de tracker weer op een onmogelijke plaats (lees rechts) staat. Die custom CSS is ook foetsie. :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik hoop liever dat er een back-up wordt teruggezet. Ik zou echt niet weten welke CSS-snippets ik had. En ik denk ook niet dat iemand het erg vindt dat er wordt teruggegrepen op een backup van een dagje oud.

[ Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 21-08-2025 17:53 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:07
Daar ben ik ook voor te porren ja :)

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:15
True schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:45:
Moeten we geld bij elkaar leggen zodat de desbetreffende collega/slachtoffer vanavond wat van thuisbezorgd kan bestellen als die moet doorwerken aan dit stukje cruciale infrastructuur aan GoT? :+
Risico van het vak toch :+ . Weet niet of de devvers hier ook de corrupte productie data met een backup kunnen herstellen of dat de BOFH dat moet doen. Dus kans is dat ze er gewoon een pizza feest van kunnen maken :henk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:48
Zojuist maar even een screenshot gemaakt voor mezelf van deze pagina: https://tweakers.net/instellingen/customcss/

Dan weet ik in ieder geval voor een deel (het andere deel is al weg :'( ) welke snippets ik enabled had staan.

Hopen dat er inderdaad een backup voorhanden is die hiervoor gebruikt kan worden. Is misschien wel de meest cruciale feature van heel T.net :)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Freeaqingme schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:57:
Zojuist maar even een screenshot gemaakt voor mezelf van deze pagina: https://tweakers.net/instellingen/customcss/

Dan weet ik in ieder geval voor een deel (het andere deel is al weg :'( ) welke snippets ik enabled had staan.

Hopen dat er inderdaad een backup voorhanden is die hiervoor gebruikt kan worden. Is misschien wel de meest cruciale feature van heel T.net :)
Is bij mij inmiddels maar 1 over en ik had er vanmiddag volgens mij iets van 4 à 5 staan en toen waren er al een aantal gedeactiveerd.
M.i. is dit probleem oplossen maar geen oude CSS-snippets herstellen als 'actief' niet een afdoende oplossing. Als iedereen dat weer zelf er bij moet gaan zoeken is niet echt wenselijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freeaqingme
True schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:17:
[...]

Is bij mij inmiddels maar 1 over en ik had er vanmiddag volgens mij iets van 4 à 5 staan en toen waren er al een aantal gedeactiveerd.
M.i. is dit probleem oplossen maar geen oude CSS-snippets herstellen als 'actief' niet een afdoende oplossing. Als iedereen dat weer zelf er bij moet gaan zoeken is niet echt wenselijk.
Nee sure. Maar gun ze vooral even de tijd om het eerst op te lossen zodat dingen niet erger worden, voordat we gaan speculeren over het wel/niet kunnen herstellen.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Freeaqingme schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:19:
[...]

Nee sure. Maar gun ze vooral even de tijd om het eerst op te lossen zodat dingen niet erger worden, voordat we gaan speculeren over het wel/niet kunnen herstellen.
Jij denkt dat degene die het mag oplossen hier actief gaat lezen tussen twee regels code door? :P

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Freeaqingme schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:19:
[...]

Over speculeren gesproken. Zou deze storing te maken kunnen hebben met die paar dagen geleden afgeronde A/B-test waarbij de zoekbalk bovenin ineens verborgen was?

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Technomania schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:40:
[...]

Over speculeren gesproken. Zou deze storing te maken kunnen hebben met die paar dagen geleden afgeronde A/B-test waarbij de zoekbalk bovenin ineens verborgen was?
Daar had ik wel een snippet voor ingesteld om de zoekbalk weer 'normaal' te tonen :Y

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Detmer schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:48:
[...]

Daar had ik wel een snippet voor ingesteld om de zoekbalk weer 'normaal' te tonen :Y
Zelfde hier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Hmm... mijn gekozen snippets zijn weer in ere hersteld zo te zien.

There's no place like 127.0.0.1

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

MatHack schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:54:
Hmm... mijn gekozen snippets zijn weer in ere hersteld zo te zien.
Hier blijkbaar ook!

Bedankt Tweakers _/-\o_ :>

Acties:
  • +48 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
We hebben net de customcss tabel van afgelopen maandag 1:00 terug gezet inderdaad. Het kan zijn dat er dus weer shippets weg zijn die je daarna hebt ingesteld of snippets bij zijn gekomen die je (voor iedereen) had gedeleted.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Kees schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:00:
We hebben net de customcss tabel van afgelopen maandag 1:00 terug gezet inderdaad. Het kan zijn dat er dus weer shippets weg zijn die je daarna hebt ingesteld of snippets bij zijn gekomen die je (voor iedereen) had gedeleted.
Bedankt voor je feedback en het oplossen maar weer (y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Gelijk maar even een screenshot gemaakt van mijn huidige config en in mijn Tweakers foto-album geüpload, hoef ik niet ver te zoeken mocht het ooit (weer) misgaan.

Mijn reviews al gezien?

• Freeaqingme
Vet!

Kan je misschien toelichten hoe je dat doet? Ben wel benieuwd hoe je backupsysteem er uit zien dat je zomaar 1 tabel kan herstellen naar een punt in tijd een paar dagen terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
thanks for the fix, ik ging eigenlijk al uit van een "morgen is vroeg genoeg" (heel eerlijk: ik had 'm laten liggen op 'twerk, cosmetisch dingetje)
in navolging van @PeacekeeperNL pak ik ook een stukje eigen verantwoordelijkheid?() met een better safe than sorry printscreentje :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Freeaqingme schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:06:
[...]

Vet!

Kan je misschien toelichten hoe je dat doet? Ben wel benieuwd hoe je backupsysteem er uit zien dat je zomaar 1 tabel kan herstellen naar een punt in tijd een paar dagen terug.
Ik heb daar ooit een eigen script voor gemaakt, want met de standaard tools is (was) dit inderdaad niet goed mogelijk.

We maken elke dag een backup van de mysql database. Per tabel slaan wij dan een csv bestand op in een eigen directoy (gemaakt met een 'select .. into outfile') met de data en een paar bestanden met wat metadata (structuur etc)

Restoren gaat andersom met een 'load data local infile..', en omdat we elke tabel in een eigen directory hebben staan is het een kwestie van die directory opgeven en de locatie waar het heen moet.

De belangrijkste reden dat we csv bestanden gebruiken is omdat het restoren ervan ongeveer 10x zo snel gaat, en we nu een hele backup in 4 uur kunnen restoren in plaats van twee dagen (we testen elke nacht ook een restore naar een test database om daar zeker van te zijn).

Het is php code, dus uiteindelijk 1 tabel restoren ziet er dan uit als
PHP:
1
2
3
4
5
require autoload.php;
$source = '/backups/database/mysql/Maandag';
$destination = $productieDatabase;
$source->setTableInclude(['CustomCSS-tabel']);
start($source, $destination);

[ Voor 10% gewijzigd door Kees op 21-08-2025 19:20 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Top en superbedankt! _/-\o_ Had er vandaag niet meer op gerekend. Surft weer stuk lekkerder zo :)
PeacekeeperNL schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:05:
Gelijk maar even een screenshot gemaakt van mijn huidige config en in mijn Tweakers foto-album geüpload, hoef ik niet ver te zoeken mocht het ooit (weer) misgaan.
Same here!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Voordat ik te veel credits krijg, het idee van de screenshots kwam van @mindwarper. Ik vond het alleen meest praktisch om het direct in mijn Tweakers fotoalbum te uploaden zodat ik niet ver hoef te zoeken ;)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:23

crisp

Devver

Pixelated

5pë©ïàál_Tèkén schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:19:
[...]

Waarom zie ik 'm dan nog in dat overzicht? Misschien dat @RoestVrijStaal even kan toelichten. Mijn CSS plantjes doen het nog 'gewoon' in het overzicht. Raar! :P
Het lijkt er op dat er ook private snippets staan in de zoekresultaten. Je gebruikt zo te zien een andere snippet om de usernaam te verbergen, deze: Vervang je username in header met generiek 'Account'

Edit: inmiddels ook gefixed

Intentionally left blank

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Super! Tweakers ziet er weer uit zoals ik wil dat het er uit moet zien.

Bedankt voor het herstel en ook bedankt dat ik überhaupt de mogelijkheid heb deze site naar wens te tweaken!

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik bied je virtueel een welverdiend biertje aan:
Afbeeldingslocatie: https://www.marketingtribune.nl/algemeen/nieuws/2023/06/in-welk-europees-land-betaal-je-het-minst-voor-je-dinertje-met-biertje/p-van-prijs-bier-uit-eten-europa-onderzoek.JPG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 06:57
Fijn dat het is hersteld
Dank voor de updates en de informatie hierover en hulde voor de crew om het weer te herstellen ;)

Fijne avond allemaal :)

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Thanks Kees! Ziet er weer goed uit, hopen dat de volgende update het euvel niet terug laat keren. :+

I have stability. The ability to stab.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Fijn! Bedankt dat het weer in orde is.

Ik ben wel heel benieuwd geworden naar ieder zijn/haar custom CSS

Ikzelf:
Perfect Dark en “ Ode aan Henk”

Maar ik zie (nog?) geen logo van Henk.

[ Voor 15% gewijzigd door streamnl op 21-08-2025 20:34 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Custom CSS 21-08-2025

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 21-08-2025 21:19 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:19
Ah, kan ik eindelijk terug deftig tweakers browsen... Zonder de custom css is de site quasi onbruikbaar geworden voor mij (helaas?)

Dank Kees :)

[ Voor 5% gewijzigd door azerty op 21-08-2025 21:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:53

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het probleem van helemaal geen custom css meer hebben is opgelost, maar is hiermee ook het sporadische probleem waar het topic mee begon opgelost? Wat was daar de oorzaak van?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
Kees schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:16:
[...]

Ik heb daar ooit een eigen script voor gemaakt, want met de standaard tools is (was) dit inderdaad niet goed mogelijk.

We maken elke dag een backup van de mysql database. Per tabel slaan wij dan een csv bestand op in een eigen directoy (gemaakt met een 'select .. into outfile') met de data en een paar bestanden met wat metadata (structuur etc)

Etc....etc......
Interessant, maar waarom is een sql-query niet praktischer? Is csv opzienbaar sneller te importeren dan sql?

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 21-08-2025 22:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
AW_Bos schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 22:05:
[...]

Interessant, maar is een sql-query niet praktischer?
het zijn ook sql queries, alleen dan met een script gemaakt (met name omdat bijvoorbeeld zaken als binaire kolommen een net iets andere aanpak nodig hebben)

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 00:19
5pë©ïàál_Tèkén schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:19:
[...]

Waarom zie ik 'm dan nog in dat overzicht? Misschien dat @RoestVrijStaal even kan toelichten. Mijn CSS plantjes doen het nog 'gewoon' in het overzicht. Raar! :P
Naar mijn weet was die CSS snippet altijd privé geweest omdat het toen nog niet stabiel genoeg werkte om publiekelijk te zijn.

Geen idee wat @crisp en co geprutst hebben, maar iets wat privé stond opeens publiek zetten lijkt mij best kwalijk.

• RoestVrijStaal
Wat mij nu ook op valt, is dat de teller niet meer klopt.

Ikzelf gebruik mijn eigen publiekelijke snippet Geen Amazon

Maar de teller van het aantal gebruikers blijft op 0 staan.

Idem geldt voor V&A Handelaar B-Gone! gemaakt door @Xtrafris Ik gebruik die snippet wel, maar de teller blijft op de nul.

Er gaat dus nog iets niet lekker.

[ Voor 31% gewijzigd door RoestVrijStaal op 21-08-2025 23:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

RoestVrijStaal schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 23:04:
[...]
Naar mijn weet was die CSS snippet altijd privé geweest omdat het toen nog niet stabiel genoeg werkte om publiekelijk te zijn.

Geen idee wat @crisp en co geprutst hebben, maar iets wat privé stond opeens publiek zetten lijkt mij best kwalijk.
Ik heb het alleen gefixed ;) En gelukkig was de snippet zelf niet te bekijken, alleen de titel.
RoestVrijStaal schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 23:07:
Wat mij nu ook op valt, is dat de teller niet meer klopt.

Ikzelf gebruik mijn eigen publiekelijke snippet Geen Amazon

Maar de teller van het aantal gebruikers blijft op 0 staan.
Gefixed ;)

Er zullen er waarschijnlijk nog een aantal niet kloppen, maar het aantal gebruikers wordt toch opnieuw berekend als iemand de snippet aan of uitzet.

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 21-08-2025 23:13 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:04

SambalBij

We're all MAD here

Hero of Time schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:22:
Het probleem van helemaal geen custom css meer hebben is opgelost, maar is hiermee ook het sporadische probleem waar het topic mee begon opgelost? Wat was daar de oorzaak van?
Dat is zo te zien nog niet opgelost; zojuist had ik hem weer...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

ik weet niet wat CSS betekent maar kan het kloppen dat ik hierdoor ook geen POLL kan maken op dit moment?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
Fraggert schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:47:
ik weet niet wat CSS betekent maar kan het kloppen dat ik hierdoor ook geen POLL kan maken op dit moment?
*knip*. Dat kan je ook op een normale manier zeggen.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 22-08-2025 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

*knip*.

CSS, of het gedeeltelijk ontbreken daarvan, kan er wel degelijk voor zorgen dat bepaalde delen van de UI niet (goed) worden gerenderd waardoor het uitvoeren van bepaalde acties niet mogelijk is, simpelweg omdat bijvoorbeeld knoppen ontbreken of form-elementen die vervangen worden door mooier gestylede elementen zichtbaar blijven en hun vervangers verborgen.

De debugtools (meestal F12) kunnen je meer vertellen.

[ Voor 61% gewijzigd door rens-br op 22-08-2025 08:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Met het oog op het naderende weekend, zullen we het weer gezellig houden hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@rens-br het simpele antwoord op mijn bovenstaande vraag is dus "nee"?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Fraggert schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:18:
[...]
@rens-br het simpele antwoord op mijn bovenstaande vraag is dus "nee"?
Ik sluit het niet uit. (zit zelf ook niet zo in de materie), maar ik vermoed dat die twee zaken niet zoveel met elkaar te maken hebben. Wellicht is het handig om voor jouw poll probleem even een nieuw topic aan te maken in SB: https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
crisp schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 23:10:
[...]

Ik heb het alleen gefixed ;) En gelukkig was de snippet zelf niet te bekijken, alleen de titel.
Oké, dat scheelt al weer. Daarom is het maar goed ook dat ik niet alles van mijn Extra CSS naar snippets heb gemigreert. Oh boy, dat gaat helemaal mis B-)
crisp schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 23:10:
[...]

Gefixed ;)

Er zullen er waarschijnlijk nog een aantal niet kloppen, maar het aantal gebruikers wordt toch opnieuw berekend als iemand de snippet aan of uitzet.
Eigenlijk zou dit een interessant experiment kunnen zijn om na te gaan of een populaire snippet weer opnieuw populair gaat worden of dat er toch iets kritischer naar de code van de snippet wordt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 19:34
Nu net om 9:38 weer een hiccup waarbij de customcss niet geladen werd, Refresh loste het nu wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
Hoe maak je normaal een poll aan?

Er is wel een [poll]-tag op Tweakers, maar die is enkel voorbehouden aan crewleden omdat het aanmaken via hun eigen CMS-backend gaat. Of bedoel je de poll van: https://poll.dezeserver.nl/, die je vervolgens plakt in je bericht?

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 22-08-2025 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

AW_Bos schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:24:
[...]

Hoe maak je normaal een poll aan?

Er is wel een [poll]-tag op Tweakers, maar die is enkel voorbehouden aan crewleden omdat het aanmaken via hun eigen CMS-backend gaat. Of bedoel je de poll van: https://poll.dezeserver.nl/, die je vervolgens plakt in je bericht?
Die uit jouw link....ik zocht een recente poll van iemand anders en daar staat die link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
Fraggert schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:25:
[...]

Die uit jouw link....ik zocht een recente poll van iemand anders en daar staat die link.
Even testen hoor, of die nog werkt?
Poll: Werkt deze nog?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407201&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Enige nadeel is dat deze afbeelding gecached wordt :(

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 22-08-2025 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Poll: Lukt het Fraggert een poll te maken?
JA
NEE
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407202&layout=1&sort=prc

EDIT: en dit werkte dus vanochtend niet :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fraggert op 22-08-2025 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
Fraggert schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:28:
Poll: Lukt het Fraggert en poll te maken?
JA
NEE
Tussenstand:
[Afbeelding]

EDIT: en dit werkte dus vanochtend niet :)
Wat werkte er niet aan? De poll zelf wordt niet door Tweakers gefaciliteerd, maar door @BOOTZ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

AW_Bos schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:44:
[...]

Wat werkte er niet aan? De poll zelf wordt niet door Tweakers gefaciliteerd, maar door @BOOTZ .
Na het klikken op de knop "maak mijn poll" kwam er een foutmelding (weet niet hoe en wat helaas meer), kan dus allicht buiten tweakers hebben gezeten.

ik kwam dus niet op het tekstvak waar in de poll kon knippen en plakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 22-08-2025 10:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Modbreak:svp weer ontopic, de poll-discussie heeft niets met het probleem van niet-werkende custom css te maken ;)

@Fraggert het lijkt er dus op dat dat een issue van Bootz was, en dus niet hier ;)

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 22-08-2025 10:53 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 19:34
@crisp Is er al meer duidelijkheid over die tijdelijke hiccups? Nu net weer om 14:07.
Is het überhaupt zinvol om dit nog te vermelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Lizard schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:09:
@crisp Is er al meer duidelijkheid over die tijdelijke hiccups? Nu net weer om 14:07.
Is het überhaupt zinvol om dit nog te vermelden?
Nee, dat ligt meer in de handen van onze devops, en Kees is vrij vandaag...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Had net om 19:14 met de refresh dat er helemaal geen css was geladen. Of maar heel summier. M'n tracker was nog wel links, maar de bovenbalk was weg, iconen waren veel groter dan zou moeten, etc. Refresh en weer normaal. En natuurlijk de dev tools openen wanneer het al een probleem is heeft natuurlijk geen zin.

Edit:
19:57 weer geen custom css, ging een pagina terug en had de basis weergave.

[ Voor 12% gewijzigd door Hero of Time op 22-08-2025 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:36

jdh009

FP ProMod
Ik had er vandaag ook meerdere keren last van op mijn desktop. Mocht het nuttig zijn om tijden te weten dan kan ik ze vanaf nu gaan opschrijven/melden als ik er aan denk.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Is er een link rechtstreeks naar je css instellingen? Bij mij is de boel fucked-up, als ik naar instellingen ga ontbreekt het hele linker menu en gaat de link naar lay-out 8)7

Ik denk dat dit door een css veroorzaakt wordt maar kan nu niet troubleshooten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
evilution schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:24:
Is er een link rechtstreeks naar je css instellingen? Bij mij is de boel fucked-up, als ik naar instellingen ga ontbreekt het hele linker menu en gaat de link naar lay-out 8)7

Ik denk dat dit door een css veroorzaakt wordt maar kan nu niet troubleshooten.
Link naar de Custom CSS pagina, bedoel je? https://tweakers.net/instellingen/customcss/

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ja, tnx d:)b

Edit: opgelost. Blijkbaar had ik de sidebar in uBlock geblokkeerd. Deze regels er uitgehaald en het lijkt nu weer te werken. Wel vreemd dat het blokken van de sidebar het menu verneukt :?

[ Voor 30% gewijzigd door evilution op 22-08-2025 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

evilution schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:43:
[...]

Ja, tnx d:)b

Edit: opgelost. Blijkbaar had ik de sidebar in uBlock geblokkeerd. Deze regels er uitgehaald en het lijkt nu weer te werken. Wel vreemd dat het blokken van de sidebar het menu verneukt :?
Omdat uBlock op elementnaam werkt en niet het hele pad. Dus als een element een naam deelt, leuk, *poef* het is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Hero of Time schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:00:
[...]

Omdat uBlock op elementnaam werkt en niet het hele pad. Dus als een element een naam deelt, leuk, *poef* het is weg.
offtopic:
Waarschijnlijk heb ik UBlock daarvoor ingezet voordat ik wist dat er gewoon een css voor is. Ik gebruik uBlock regelmatig om een site er uit te laten zien zoals ik wil en dat is niet beperkt tot advertenties. Ik kan nu eenmaal slecht tegen afleiding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

evilution schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:06:
[...]

offtopic:
Waarschijnlijk heb ik UBlock daarvoor ingezet voordat ik wist dat er gewoon een css voor is. Ik gebruik uBlock regelmatig om een site er uit te laten zien zoals ik wil en dat is niet beperkt tot advertenties. Ik kan nu eenmaal slecht tegen afleiding :P
offtopic:
Maar je blokkeert items daarmee, waardoor je ze niet meer ziet. Installeer dan Stylus, kan je zelfs dark modes maken van sites die een bak licht in je ogen branden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
Hero of Time schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:11:
[...]

offtopic:
(...) kan je zelfs dark modes maken van sites die een bak licht in je ogen branden. ;)
offtopic:
Maar daar zijn weer andere addons voor waardoor je niet per se zelf voor iedere website de CSS moet uitzoeken en overwriten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Hero of Time schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:11:
[...]

offtopic:
Maar je blokkeert items daarmee, waardoor je ze niet meer ziet. Installeer dan Stylus, kan je zelfs dark modes maken van sites die een bak licht in je ogen branden. ;)
offtopic:
Volgens mij vereist dat meer dev skillz dan ik heb :o
Ik gebruik Dark Reader om geen lasogen te krijgen

[ Voor 6% gewijzigd door evilution op 22-08-2025 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:37

Zorian

What the fox?

De CSS werd hier net weer niet geladen, na een paar keer force refreshen pakte ie hem wel weer, maar sporadisch is alles disabled. :-( Ene refresh is het er wel, andere refresh is er niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Zorian op 23-08-2025 21:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas479
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39
Ik heb hier nog steeds last van dat af en toe de custom CSS niet geladen wordt.
Met een gewone F5 (niet eens een Ctrl + F5) herlaad het meestal wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik weet niet of het hiermee te maken heeft, maar ik waag het erop:
Zojuist had ik toen ik tweakers.net opende, dat ik de rood met donkergrijze / zwarte kleuren zag, ipv het Ode aan Henk thema. Een refresh bracht het wel weer terug, maar ik heb dus ook totaal geen idee wat er gebeurd waardoor dit optreedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26

[NUT]

Heppiedepeppie

thomas479 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:32:
Ik heb hier nog steeds last van dat af en toe de custom CSS niet geladen wordt.
Met een gewone F5 (niet eens een Ctrl + F5) herlaad het meestal wel correct.
Ik kwam hier (terug) om ditzelfde te melden. Ik heb nog steeds af en toe dat het menu weer rechts staat en daarmee dus duidelijk is dat de custom css niet goed geladen is. Een reload fixt het meestal in 1x.

Het voelt dus een beetje alsof 1 van de webservers achter een proxy nog een oude versie van de website serveert (mogelijk uit een cache).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
23:06 twee keer achter elkaar met een normale custom style ertussen.
00:01 ook weer

Daarna een "Netwerkprotocolfout Firefox ondervond een schending van het netwerkprotocol die niet kan worden verholpen."

I dunno of die met Tweakers te maken heeft, want internet thuis bokt ook een beetje.

Heb je nog wat aan de tijdstippen @Kees? Of heb je al (ongeveer) een idee wat er speelt?

[ Voor 75% gewijzigd door AW_Bos op 26-08-2025 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik zie in de logs hetzelfde; Akamai die vind dat de gebruiker de http3-stream heeft verbroken, of dat er een fout in is opgetreden in het protocol, er is niet zo heel erg vaal wat ik daar verder aan kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor zover het zinvol is om te melden. Ik had net 2-3 minuten geleden weer dat m'n css niet ingeladen werd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:50
Ik heb er de laatste dagen weer heen last van gehad. Sterker nog, ik heb de laatste keer nooit zelf de CSS weer gefixt dacht ik?

edit:
Opmerking van Kees gemist dat er een backup terug is gezet, dus mijn idee klopt wel :)

[ Voor 27% gewijzigd door Mattie112 op 26-08-2025 17:02 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:36

jdh009

FP ProMod
Zojuist weer een paar keer last van gehad.

edit: en zojuist weer 21:55 op mijn klok

edit: en nu weer 15:22

[ Voor 47% gewijzigd door jdh009 op 27-08-2025 15:23 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Net weer gaan CSS. Refresh lost het op, maar er gaat toch ergens iets niet goed.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:25
Het is overigens niet alleen de custom CSS bij mij, tegenwoordig heb ik het ook met de reguliere CSS:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBN6XLGiKJGPBoCS9uIYxoTIc9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F37rQHl3u3GXkOLhZE8kMpp5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net om 21:01 was de custom css niet geladen. Ik had de dev tools al open om het in de gaten te houden en alle hits voor .css had een 200 response en 'cached'. Niks dat een fout gaf voor het laden en ook in de console stond er geen error hierover.

Het blijft een beetje vervelend en heel vreemd waarom het opeens gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:09:
Net om 21:01 was de custom css niet geladen. Ik had de dev tools al open om het in de gaten te houden en alle hits voor .css had een 200 response en 'cached'. Niks dat een fout gaf voor het laden en ook in de console stond er geen error hierover.

Het blijft een beetje vervelend en heel vreemd waarom het opeens gebeurt.
Het gaat niet om een .css file maar om zo een url: https://tweakers.net/ext/customcss/<userid>/?<timestamp>

Wat ik nu wel zie is dat deze geen cachingheaders krijgt, terwijl er toch dit in de code staat:

code:
1
    #[CacheControlHeaders(maxAge: 25920000)]

@Kees ?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:36:
[...]

Het gaat niet om een .css file maar om zo een url: https://tweakers.net/ext/customcss/<userid>/?<timestamp>

Wat ik nu wel zie is dat deze geen cachingheaders krijgt, terwijl er toch dit in de code staat:

code:
1
    #[CacheControlHeaders(maxAge: 25920000)]

@Kees ?
Maar van alle requests die in m'n netwerk tab stonden, waren er geen gefaald. Alles was 20x of raced (geen idee wat dat precies betekent). Het zag er iig naar uit dat er geen request gemist werd.

Maar het gaat trouwens om snippets die niet geladen worden. Althans, die met de sidebar/tracker links is wat opvalt als die niet geladen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:44:
[...]

Maar van alle requests die in m'n netwerk tab stonden, waren er geen gefaald. Alles was 20x of raced (geen idee wat dat precies betekent). Het zag er iig naar uit dat er geen request gemist werd.

Maar het gaat trouwens om snippets die niet geladen worden. Althans, die met de sidebar/tracker links is wat opvalt als die niet geladen wordt.
Dan is de inhoud van de response ook nog van belang ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hero of Time schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:44:
[...]

Wat ik in mijn logs zie is dat je een Status:200 krijgt, maar met een response van 0 bytes (en een ContentLength van meer dan 0 bytes) en een van de volgende errors:

6x ERR_CLIENT_ABORT|stream:cancel
1x ERR_HTTP2_ERROR|QUIC_HTTP_INVALID_FRAME_SEQUENCE_ON_SPDY_STREAM
1x ERR_HTTP2_ERROR|QUIC_STREAM_CANCELLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb ook inderdaad met enige regelmaat dat mijn custom CSS niet wordt geladen. Steeds is het na een F5 weer opgelost en dan ben ik altijd net te laat om in mn dev tools te kijken. Wel zie ik nu een max-age van 0.

Bij mij lijkt het ook altijd op te treden na een tijdje geen gebruik. Dus bijvoorbeeld de eerste page load in de ochtend, of aan het eind van de dag als ik de hele dag andere dingen heb gedaan.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Fwiw, heb dit denk ik ook al een week of drie ?
Ik zie het snel omdat ik een snippet heb die mijn username vervangt door account. Je ziet dan ineens toch je username staan.
Lijkt wel alsof het vooral/vaker gebeurt als mijn PC uit sleep komt. Refreshen lost het bij mij op.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Had het een half uurtje of zo geleden weer. In de dev tools was er geen status code, maar in de kolom 'transferred' stond er NS_ERROR_NET_HTTP3_PROTOCOL_ERROR. Er is bij de Mozilla bugzilla een ticket bijna 5 jaar geleden gemaakt: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1675411. Hier staat ook wat de fout zou betekenen:
transaction has only send some data but has not received any data. This transaction will be closed with NS_ERROR_NET_HTTP3_PROTOCOL_ERROR
Ik had geen enkele response data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat het wel zal schelen als de file clientside gecached kan worden. Waarschijnlijk zit daar iets fout in de loadbalancer of firewallconfiguratie waardoor de cachingheaders niet doorkomen. Daar moeten we maandag maar even naar kijken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:15
Had er weer een, hopelijk helpt deze info:
code:
1
2
3
4
5
6
Request ID: Twk-eun-app3_319.17.8_2906625_1CSff7eMZ4bThW8ApWCHjo
Env: frontpage-production
Server time: 0,0170 s (C: 0,0144 s, Q: 4; 0,0018 s, E: 2; 0,0016 s, M: 11; 0,0017 s, A: 0; 0,0000 s)
Mem: 3411 KB
User: I_IBlackI_I
Engines: (S) twk-eun-app3 (2)

en nog een:

code:
1
2
3
4
5
6
Request ID: Twk-eun-app3_319.17.8_2909425_1CSffK9SqibaseZGSFiKQT
Env: frontpage-production
Server time: 0,0665 s (C: 0,0159 s, Q: 9; 0,0044 s, E: 1; 0,0007 s, M: 12; 0,0014 s, A: 0; 0,0000 s)
Mem: 3289 KB
User: I_IBlackI_I
Engines: (S) twk-eun-app3 (1)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/haM2xEWnKKmRfXuOFO1dZcivNlw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ClutaKA2vbyO8NavUGlGSRa.png?f=fotoalbum_large

Dit zijn alle useragents die deze specifieke error krijgen. Ik weet nog niet of de error bij Akamai of bij Firefox zit, dus dat ga ik de partij waar we betaalde support bij hebben (akamai dus) maar laten uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
Moeten we de tijden nog blijven melden, @Kees ? Of heb je al genoeg informatie?
Net had ik om 15:38 weer zo'n momentje van uitval van de custom css.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
AW_Bos schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:39:
Moeten we de tijden nog blijven melden, @Kees ? Of heb je al genoeg informatie?
Net had ik om 15:38 weer zo'n momentje van uitval van de custom css.
Dat heeft opzich niet heel veel nut. Het ligt of bij Akamai, of bij Firefox (ik gok firefox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
Ik gebruik inderdaad Firefox. Kunnen we misschien daar nog iets in debuggen, m.b.t. QUIC hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik surf al een aantal dagen met een paars menu in mijn custom css (met Firefox) maar heb nog geen een keer gehad dat die niet wilde laden. Wellicht spelen bepaalde extensies nog een rol?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Topicstarter
Ik gebruik wel adblocker Ultimate.
Verder heb ik geen andere add-ons, en ik heb het op twee apparaten gehad. Wel beiden met Firefox.

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 01-09-2025 15:50 . Reden: Staat wel aan, maar ik heb toch een abo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb meerdere add-ons, waaronder Stylus voor nog een beetje extra css voor specifiek het systeem waar ik op ingelogd ben. Denk niet dat die er wat mee te maken zou hebben.

Kan mij niet echt herinneren of ik gisteren nog het probleem had, maar vandaag nog niet gehad. En met deze post zal je natuurlijk zien dat het straks opeens wel gebeurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En idd, net gebeurde het weer. Maar net op een andere manier. Zag opeens een hele zwik aan NS_ERROR_NET_HTTP3_PROTOCOL_ERROR gebeuren, om 21:05:02. Het was dit keer niet de gebruikelijke custom css, maar 1 andere en een hele berg aan javascript. De tracker was compleet leeg daardoor. In de error console stond er dit over zo'n beetje elk gefaalde entry:
Uncaught (in promise) ChunkLoadError: Loading chunk 4265 failed
De chunk is natuurlijk anders bij elk verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Ik gebruik ook Firefox, en heb ook af-en-toe dit probleem.
Maar die protocol-errors vielen mij al op bij andere websites, maar ik heb nog niet kunnen verifiëren of bij Tweakers de zelfde protocol-errors verschijnen. Ik vermoed dus dat Firefox de hoofdoorzaak is, en niet Tweakers zelf.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Pagina: 1 2 3 Laatste