Ik merk dat af en toe de Custom CSS niet wordt ingeladen. Normaal heb ik de blauwe stijl uit de CustomCSS gekozen, maar geregeld valt Custom CSS terug op de normale standaard Tweakers huisstijl. Ik kan geen reden vinden waarom de CustomCSS soms niet ingeladen wordt.
In dit gesloten topic wordt er gemeld dat Custom CSS af en toe lijkt te falen.
SambalBij in "[Custom css] laatste wijzigingstijd wordt niet geupdate"
Ik zou het ook graag willen onderzoeken in de browserinspectie, maar tot op heden is dat nog niet gelukt. Misschien kunnen jullie iets in jullie interne logs terugvinden? Een minuut of tien geleden gebeurde het opnieuw. En het is echt sporadisch, laten we maar zeggen 1 op de 200 keer?
Ik had @Kees al eerder via mail een bericht gestuurd over de Web Application Firewall van DPG die opeens optrad. Misschien heeft dat er ook mee te maken, als ik even mee probeer te denken? (Stel dat de css-file een error geeft, dan ontvangt de browser invalide CSS regels)
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Heel Tweakers
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Gebeurt random als ik een refresh ergens doe.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed\
Ik zou mijn custom CSS dan moeten zien.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox
In dit gesloten topic wordt er gemeld dat Custom CSS af en toe lijkt te falen.
SambalBij in "[Custom css] laatste wijzigingstijd wordt niet geupdate"
Ik zou het ook graag willen onderzoeken in de browserinspectie, maar tot op heden is dat nog niet gelukt. Misschien kunnen jullie iets in jullie interne logs terugvinden? Een minuut of tien geleden gebeurde het opnieuw. En het is echt sporadisch, laten we maar zeggen 1 op de 200 keer?
Ik had @Kees al eerder via mail een bericht gestuurd over de Web Application Firewall van DPG die opeens optrad. Misschien heeft dat er ook mee te maken, als ik even mee probeer te denken? (Stel dat de css-file een error geeft, dan ontvangt de browser invalide CSS regels)
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Heel Tweakers
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Gebeurt random als ik een refresh ergens doe.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed\
Ik zou mijn custom CSS dan moeten zien.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes