Zojuist aflevering drie gezien, de eerste twee afleveringen vond ik al erg lekker, deze is wat mij betreft nog wat beter. zoveel vragen, zoveel nieuwe dingen. Heerlijke serie om te volgen.
Ik zou het doen!
Ik zou het doen!
Verwijderd
Wellicht met hibernaten, dat dit ook je veroudering vertraagd en sowieso qua voedsel scheelt dit veel. Overige wie weet wordt dit nog beantwoord( was mij bewust niet opgevallen) sowieso qua crash en wat er fout ging zijn er nog genoeg vragen.BCC schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:23:
[...]
Waarom ga je als je nog maar 4 maanden moet nog een keer hibernaten? Dan ben je al in het zonnestelsel. Waarom als de cargo zo belangrijk is geen rendez-vous maar een landing ? Search en rescue met wapens, nou vooruit want het is een vijandig schip, waarom lopen ze dan zonder achterhoede. En waarom is iedereen in gear, behalve de medic? Die heeft niet eens een helm op in een instortend gebouw ?
Ja idd erg genieten.rammes schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:29:
Zojuist aflevering drie gezien, de eerste twee afleveringen vond ik al erg lekker, deze is wat mij betreft nog wat beter. zoveel vragen, zoveel nieuwe dingen. Heerlijke serie om te volgen.
[ Voor 17% gewijzigd door BCC op 20-08-2025 18:09 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
[ Voor 4% gewijzigd door BCC op 21-08-2025 21:47 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
[ Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 21-08-2025 04:16 ]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 22-08-2025 19:56 ]
Farabi schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:54:
het einde van aflevering 3 snapte ik niet helemaal. iemand?
spoiler:de long en het eitje? waar sloeg dat op? van wie was die long?
Ja dat is voor mij ook nog niet duidelijk, maar ook in aflevering 1 was het net of zij als enige de xenomorph hoorde, wellicht heeft dit verband met elkaar.Farabi schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:34:
[...]
spoiler:waarom wendy zo op de grond kreunde gaan we nog zien dus? dat is nog niet bekend?
Dat zit wel Schnorr.
Klopt, maar volgens mij wordt dit ook in de serie zelf benoemd. Meende dat 1 van de kinderen hiervan een opmerking maakte.Stukfruit schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:59:
Zoals in de podcast te horen was is ze ook de enige die haar eigen naam heeft gekozen.
Dat zit wel Schnorr.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dagarkin schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 23:05:
spoiler:nu nog steeds benieuwd of predators wel of niet erin voorkomen
[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 25-08-2025 23:55 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Die referentie kende ik nog niet, qua canon is het afwachten, wat we allemaal te zien krijgen.Gundogan schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:20:
[...]
spoiler:BladerunnersZe hinten toch al de hele tijd in de Alien films en ook een beetje in deze serie dat ze in dezelfde filmwereld afspelen.
Showrunner Noah Hawley has described the first season of Alien: Earth as a “proof of concept”, with future seasons a possibility if the show proves a hit with viewers.
“Season one is the proof of concept,” Hawley told Variety. “And if it works commercially, then season two is about building a model upon which we can envision making a season three, four, five.”
He went onto describe Alien: Earth as being built as a “recurring series”, adding: “I don’t know how many seasons that would be. I believe that endings are what give a story meaning, so I have a sense of where I’m going with it.”
Wel kijk, dat hoop ik i.i.g.Dagarkin schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:04:
Betreft proof of concept en evt meerdere seizoenen.
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door PinusRigida op 27-08-2025 15:34 ]
Ja inderdaad en perfectie bestaat niet en als de serie mij vermaakt ben ik tevreden.PinusRigida schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:30:
[...]
Wel kijk, dat hoop ik i.i.g.
Vind het helemaal niet slecht als nogal kritische kijker (moet afl. 04 vanavond nog zien).
Ik ergerde me ook aan al wat dingen maar dat doe ik in nagenoeg alle series.
Zelfs in The Expanse waren er wat dingetjes, al was 'ergernis aan dingetjes' hier wel het minimaalste dat ik ooit had en dan nog in een serie met 62 afleveringen, sterk. Ook niet voor niks dat dit dé Sci-Fi serie is die door iedereen aangeraden wordt.
...maar ik denk vooral dat als je als SciFi -fan The Expanse, Battlestar Galactica etc. gezien hebt, dat je verwachtingen voor series die vandaag de dag airen, sowieso hoog liggen, daar moet je rekening mee houden.
De kwaliteit van die 2 series specifiek ligt nu eenmaal op een ander niveau als wat we gewoon zijn vandaag de dag.
Het kàn nog wel, dat bewees seizoen 1 van Andor (i.m.h.o.) S2 moet ik nog zien...
...maar al bij al vind ik Alien: Earth best vermakelijk tot nu toe en hoop wel op meer seizoenen.
Lol, ik keek ook naar SG als ik jonger was, een tijdje terug nog 's herbegonnen maar geraak er niet zo meer in... "indeed".Dagarkin schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 16:13:
[...]
Ja inderdaad en perfectie bestaat niet en als de serie mij vermaakt ben ik tevreden.
Zelf de Expanse nog niet volledig gekeken, lag op schema en toen wachten en wachten. Kan vermoed ik beter opnieuw beginnen. Ik heb de serie nadat netflix het heeft overgenomen nog niet gekeken.
Battlestar Galactica bedoel je dan de 2004 remake? Ik heb deze nog op mijn lijst staan. Idd volgens mij met een imdb van 8.7 de hoogste space scifi serie. Sowieso bedankt om deze weer voor mij op de radar te zetten.
Zelf altijd erg fan van star gate en dan met name SG-1(er doen geruchten dat er een reboot komt).
Ook vermaak ik mij momenteel met Star Trek Strange New Worlds.
Ja en toch bijzonder, aangezien je tegenwoordig de betere middelen hebt om cgi te produceren, wellicht toch een vorm van snelle productie ten koste van de kwaliteit.
Toch klaag ik niet met deze serie het oogt erg mooi allemaal.
Andor ook nog op de lijst. Dan wel met Disney hit en miss met de vele star wars spinoffs. Andor ga ik dan wel een kans geven.
Klopt; markt-dynamiek om sneller iets matigs te produceren en te gokken dat er genoeg mensen naar kijken om winst te maken, dan om nog meer tijd en geld te steken voor hetzelfde risico (nl. dat hun gok op hoge kijkcijfers fout bleek te zijn)Ja en toch bijzonder, aangezien je tegenwoordig de betere middelen hebt om cgi te produceren, wellicht toch een vorm van snelle productie ten koste van de kwaliteit.
[ Voor 10% gewijzigd door PinusRigida op 27-08-2025 17:00 ]
Ja ook begint het nu te lopen en erg benieuwd welke wegen er gaan worden bewandeld.Miki schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 23:46:
Zonder al teveel te verklappen. Voor mij is aflevering 4 tot nu toe de beste aflevering. Diep, donker en rauw in al zijn vormen. De serie lijkt steeds beter te worden
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Het zogenaamde bloed van de Xenomorph is zuur maar het kwijl weer niet. Als je op de details let moet je hier ook scherp op zijnGurbY{nl} schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:17:
Ik denk, ik geef het nog een kans. Maar ik zit inmiddels op het punt dat het me zwaar begint te irriteren: werkelijk ieder shot wordt gevuld met knipperende lichten en/of lasvonken
Dan een alien die zuur lekt wat dwars door de vloer van een ruimteschip gaat maar even later ligt te lekken op het gezicht van een jongen die daar hoegenaamd niks geen last van heeft.
Ik weet niet of ik de volgende aflevering nog op ga zetten...
Oh dus toen was ie niet meer gewond en was het bloeden al gestopt...ok..Miki schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:53:
[...]
Het zogenaamde bloed van de Xenomorph is zuur maar het kwijl weer niet. Als je op de details let moet je hier ook scherp op zijn
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:05:spoiler:Waarom eet men in een ruimte met aliens?
Ja vond die Xeno wel apart bewegen, maar ook de traagheid dit kwam ten goede voor de dreiging en natuurlijk het camera perspectief vanuit de xeno. Deed mij ook wel beetje aan de doom film denken met een fps view.Stukfruit schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:05:
Aflevering vijf is wel een flashback zeg. Ik kan waarschijnlijk beter eerst even naar de podcast luisteren, want ik zit nu met heel veel vragenspoiler:Want: waarom rennen mensen sneller dan een Xeno? Waarom doet men aan operaties zonder beschermende spullen? Waarom eet men in een ruimte met aliens?
Het zal vast met opzet gedaan zijn, gezien de uitspraken die ze eerder in dezelfde aflevering deden, maar ik zie even niet het grotere plaatje achter deze keuze omdat het verder ook niet heel duidelijk alientongue-in-cheek oid was.
Haha ja dat zou niet verkeerd zijn. Zolang het maar geen referentie is naar de film de fly, deze zelf nooit gekeken lijkt me gruwelijk.Stukfruit schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:00:
De volgende aflevering heet trouwens The Fly
Mensen die Breaking Bad hebben gezien zullen hier vast naar uitkijken.
Ik zou het doen!
Dat was inderdaad duidelijk, maar dit kwam qua script heel erg over als een B-film.NLxAROSA schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:17:
[...]spoiler:Een suffe reden, maar desalniettemin een reden: omdat ze in de keuken/mess zaten te roken. En het is natuurlijk wel een beetje de rode draad door de serie: aantal foutjes, onderschatten van het gevaar, en wat toevaligheden. Ze hebben geen idee hoe gevaarlijk de wezens zijn waar ze mee werken. Tel daarbij op dat het bedrijf de mensen allemaal als 'expendable' ziet en dat is dan het recept voor hetgeen er gebeurt.
Dat zit wel Schnorr.
Ze hebben er met geen woord over gesproken. Het was alleen maar hosanna over Morrow en hoe bijzonder en menselijk zijn verleden was, zonder ergens dieper op in te gaan. Het bleef oppervlakkig.Dagarkin schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:36:
[...]
Edit al podcast geluisterd en duidelijkheid hierover?
Dat zit wel Schnorr.
Ik zou het doen!
[ Voor 43% gewijzigd door Farabi op 04-09-2025 16:50 ]
Dat zit wel Schnorr.
nee, kent geen vriend en vijand. elimineert gewoon alles wat leeft.Remy!!!! schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:39:
Maar zag ik het goed? Is die Oogctopus alien vriendelijk?
Naar mijn idee probeert hij/zij/het de mensen we te waarschuwen omtrent de Xenomorph.Farabi schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:07:
[...]
nee, kent geen vriend en vijand. elimineert gewoon alles wat leeft.
[ Voor 68% gewijzigd door Stukfruit op 04-09-2025 23:30 ]
Dat zit wel Schnorr.
Het kan ook afleiding zijn zodat ze makkelijker kan ontsnappenStukfruit schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:30:
Ik denk dat hij een oogje op haar had!
Edit: overigens vond ik 'm soms wel een beetje te cartoonyJe zou bijna denken dat Disney er een knuffel van wil maken om te verkopen in de speelgoedwinkel.
Remy!!!! schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:39:
Maar zag ik het goed? Is die Oogctopus alien vriendelijk?
In het lab toen die ontsnapping van het vreemde insekt leek hij haar te willen waarschuwen. Hij klopte nog op het raam. Ben idd nu wel meer benieuwd naar de motieven van deze soort.Remy!!!! schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:08:
[...]
Naar mijn idee probeert hij/zij/het de mensen we te waarschuwen omtrent de Xenomorph.
De transformers slogan is ook wel ironisch more than meets the eye. Ondanks wat het kan kwam het in mijn ogen niet erg monsterlijk over, wellicht icm bovenstaande wat ik schreef, het leek ook mensen te waarschuwen/helpen.Stukfruit schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:30:
Ik denk dat hij een oogje op haar had!
Edit: overigens vond ik 'm soms wel een beetje te cartoonyJe zou bijna denken dat Disney er een knuffel van wil maken om te verkopen in de speelgoedwinkel.
Wellicht, maar die hoek evt van niet 100% slecht en evt een wezen wat ook empathie heeft zou ook wel een interesante wending zijn.Superman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 05:23:
[...]
Het kan ook afleiding zijn zodat ze makkelijker kan ontsnappen
Toegeven, ze geven opvallend veel hints dat het geen minder intelligent wezen is. De opmerkingen bij het schaap, de onderzoeksruimte... en natuurlijk de aanval op de Xeno die door het oog van de naald moest kruipenDagarkin schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:59:
[...]
De transformers slogan is ook wel ironisch more than meets the eye. Ondanks wat het kan kwam het in mijn ogen niet erg monsterlijk over, wellicht icm bovenstaande wat ik schreef, het leek ook mensen te waarschuwen/helpen.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 11-09-2025 11:26 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 11-09-2025 12:58 ]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 3% gewijzigd door blobber op 11-09-2025 23:52 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ze hebben nog steeds niet het idee dat ze supergevaarlijk zijn. Het lijkt tot nu toe 'dreigend' te worden gezien. alleen morrow weet wat het kan doen.blobber schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:40:
Aflevering 6 gekeken, een behoorlijke domper na Aflevering 5 (die ik erg goed vond).Dat die jonge knul zulke fouten maakt, ok, maar dat die wetenschapper daarna gewoon de deur openmaakt zonder bescherming, zonder rekening te houden met de kennelijk supergevaarlijke alien die het hele gezicht van die gast heeft weggebrand en aan het lichaam begint te zeulen om het BUITEN de isolerende cel te brengen vind ik dusdanig debiel dat mijn verwachtingen voor de rest van de serie een stuk naar beneden zijn bijgesteld.
[ Voor 70% gewijzigd door Farabi op 12-09-2025 11:18 ]
Dat is totaal onlogisch, waarom worden deze wezens dan in deze zwaar bepantserde kamers opgesloten?Hebben ze de ravage op dat schip niet gezien, zuur dat overal doorheen gaat, het oogwezen dat dat schaap "överneemt" mensen die compleet vernietigd werden?Farabi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:30:
[...]
Ze hebben nog steeds niet het idee dat ze supergevaarlijk zijn. Het lijkt tot nu toe 'dreigend' te worden gezien.
Deze actie is gewoon te onlogisch voor mij, het ligt aan het vervolg of ik het nog een kans ga geven.zoals in het voetbal fouten moeten worden gemaakt om te scoren, horen in sci-films onlogische dingen te gebeuren om het verhaal voor te zetten.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
dat zuur is een eigenschap, de wezens kunnen daar ook niets aan doen. dat heeft niets te maken met gevaarlijk zijn of niet.blobber schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:40:
[...]
Dat is totaal onlogisch, waarom worden deze wezens dan in deze zwaar bepantsede kamers opgesloten?Hebben ze de ravage op dat schip niet gezien, zuur dat overal doorheen gaat, het oogwezen dat dat schaap "överneemt" mensen die compleet vernietigd werden?
[...]
Deze actie is gewoon te onlogisch voor mij, het ligt aan het vervolg of ik het nog een kans ga geven.
(en in voetbal vind ik de mooiste doelpunten toch een mooie uitgespeelde kans of een briljante actie die niemand ziet aankomen)
ook dat gebeurt door de slordigheden van de tegenstanderblobber schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:40:
[...]
(en in voetbal vind ik de mooiste doelpunten toch een mooie uitgespeelde kans of een briljante actie die niemand ziet aankomen)
[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 12-09-2025 11:57 ]
Onzin, een gifslang kan er ook nieks aan doen dat hij giftig is, maar kan wel degelijk gevaarlijk zijn.Farabi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:50:
[...]
dat zuur is een eigenschap, de wezens kunnen daar ook niets aan doen. dat heeft niets te maken met gevaarlijk zijn of niet.
Precies, en we zien om ons heen hoe gevaarlijk ze kunnen zijn, waaom dan deze idiote actie?het is logisch dat ze in kamers worden opgesloten. want het is een onbekend wezen. Als mensen een onbekend/bekend virusje oplopen, moeten ze ook in quarantaine voor nader onderzoek of genezing.
Dat ben ik niet met je eens, dit is lui geschreven en inconsistent, maar ik ga je niet overtuigenik vind de serie niet zo onlogisch zoals mensen hier beweren. natuurlijk gebeuren er domme dingen, maar dat hoort erbij.
een gifslang is een erkend en onderzocht wezen door de mens en geen onbekend leven zoals de aliens. We weten wat een slang wel en niet kan doen. dus dat voorbeeld gaat niet op.blobber schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:58:
[...]
Onzin, een gifslang kan er ook nieks aan doen dat hij giftig is, maar kan wel degelijk gevaarlijk zijn.
[...]
Precies, en we zien om ons heen hoe gevaarlijk ze kunnen zijn, waaom dan deze idiote actie?
[...]
Dat ben ik niet met je eens, dit is lui geschreven en inconsistent, maar ik ga je niet overtuigen
Blijf lekker kijken
[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 12-09-2025 12:06 ]
Ik had het niet over die jongen,die kan zulke fouten maken, maar over de volwassen man.Farabi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:03:
[...]
De wetenschapper is eigenlijk een kind, het kan zijn dat het daarom geen doordenkingsvermogen had. (corrigeer me als dit niet zo was, weet het op dit moment niet 100% zeker)
Ja, die was ook in mijn ogen over de top. Hoezo direct de deur opentrekken terwijl je gewoon ziet dat het einde verhaal is. Bovendien is het een robot, dus als de wezens er niets mee doen, waarom er direct uithalen? Lekker laten liggen. de harddrive kan vast nog over gezet worden.blobber schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:12:
[...]
Ik had het niet over die jongen,die kan zulke fouten maken, maar over de volwassen man.
de 1e reactie eronder is bullseyeThe_Doman schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:10:
Bij het kijken oftewel "ergeren" is gewoon weer Prometheus maar nog een graadje erger.![]()
Reddit: Can we just accept that the Alien universe is populated with idiots?
het word anders vrij duidelijk gemaakt in de serie: die vliegen eten geen organische materialen, maar electronica en mineralen. (te zien als ze voedsel krijgen) Daarom kan die persoon gewoon de kooi in zonder aangevallen te worden, en werd de synth wel aangevallen.blobber schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:58:
[...]
Onzin, een gifslang kan er ook nieks aan doen dat hij giftig is, maar kan wel degelijk gevaarlijk zijn.
[...]
Precies, en we zien om ons heen hoe gevaarlijk ze kunnen zijn, waaom dan deze idiote actie?
[...]
Dat ben ik niet met je eens, dit is lui geschreven en inconsistent, maar ik ga je niet overtuigen
Blijf lekker kijken
Ze worden nog steeds gezien als menselijk door sommige op het eiland.Ferrox1 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:01:
[...]
Ja, die was ook in mijn ogen over de top. Hoezo direct de deur opentrekken terwijl je gewoon ziet dat het einde verhaal is. Bovendien is het een robot, dus als de wezens er niets mee doen, waarom er direct uithalen? Lekker laten liggen. de harddrive kan vast nog over gezet worden.
.....
[ Voor 29% gewijzigd door Jbk23 op 14-09-2025 10:20 ]
Dan is het nog steeds niet handig om een synth die aangevallen is (en waarschjijnlijk besmet) uit de kooi te halen op een plaats waar andere synths rondlopen en veel electronica aanwezig is.Jbk23 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:17:
[...]
het word anders vrij duidelijk gemaakt in de serie: die vliegen eten geen organische materialen, maar electronica en mineralen. (te zien als ze voedsel krijgen) Daarom kan die persoon gewoon de kooi in zonder aangevallen te worden, en werd de synth wel aangevallen.
synth is mentaal nog een kind, dus logisch dat die domme dingen doet.
handig misschien niet, maar er is geen enkele aanwijzing dat de vlieg parasieten oid gebruikt om zich voort te planten.blobber schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:56:
[...]
Dan is het nog steeds niet handig om een synth die aangevallen is (en waarschjijnlijk besmet) uit de kooi te halen op een plaats waar andere synths rondlopen en veel electronica aanwezig is.
En dat die Jongenn domme dingen kan doen omdat hij nog het bewustzijn van een kind heeft had ik al opgemerlt
Assumption...etcJbk23 schreef op zondag 14 september 2025 @ 13:24:
[...]
handig misschien niet, maar er is geen enkele aanwijzing dat de vlieg parasieten oid gebruikt om zich voort te planten.
zekerblobber schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:25:
[...]
Assumption...etc![]()
I don't buy it, anderen wel, it's a free world
Ik ben ook benieuwd want wat je er ook van vind, je blijft toch kijken hahaJbk23 schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:21:
[...]
zeker, mijn eerste reactie was ook dat dat niet slim was, maar ff over nagedacht, en toen voelde het wel logisch voor mij.
ben zeer benieuwd naar de laatste 2 afleveringen.
[ Voor 37% gewijzigd door Farabi op 18-09-2025 14:55 ]
Ik vind hem sterker dan de twee afleveringen daarvoor, mooie opbouw naar volgende week.Farabi schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:54:
het is stil. Niemand de laatste aflevering gezien? bijna iedereen gestopt?
ik heb nog geen tijd gehad.
Ook gekeken... wel een mening...Stukfruit schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:43:
Wel gekeken, nog geen mening tot volgende week
[ Voor 16% gewijzigd door PinusRigida op 18-09-2025 17:13 ]
Dit dus. Ik snap dat ze het hele kinderbrein in een synthetisch lichaam-verhaal erin hebben gestopt om de serie spannend te maken. Echter doen de volwassenen ook de meest stomme en onlogische dingen, waardoor die vlieger niet meer opgaat.The_Doman schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:32:
De vele reviews,"roasts", maken toch weer veel goed.![]()
[YouTube: Alien: Earth - Episode 6 (Spoiler Review) - DUMBER Than the Last One]
Idd nog geen tijd gehad Ik ga zo ff kijken.Farabi schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:54:
Jawel! Heerlijke chaos!Farabi schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:54:
Ik zou het doen!
Ze zijn nu juist niet op aarde.rammes schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 07:41:
Lekkere aflevering, voelt nu pas echt dat zo op Earth zijn, ik ben overigens bang dat we gezien we bijna aan het einde van het seizoen zijn we niet alles over de nieuwe aliens uitgelegd krijgen.
getting the sheep to stand still while the camera was rolling required a clever trick. Her handler would have to rub her belly repeatedly using a green glove attached to a long green pole, both of which could be edited out of the final shot.
Dat zit wel Schnorr.
Die Kirsch is idd all over the place met zn motivatie. Benieuwd hoe zich dat nu uiteindelijk ontvouwd.Aight! schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:52:
[...]
Jawel! Heerlijke chaos!
Ik snap alleen Kirsch nog niet zo goed qua motivatie, ik dacht eerst dat hij bij Team Morrow was.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
zijn blik naar kavalier geeft een hoop weg.Player1S schreef op maandag 22 september 2025 @ 14:31:
[...]
Die Kirsch is idd all over the place met zn motivatie. Benieuwd hoe zich dat nu uiteindelijk ontvouwd.
*Insert T2-muziekje?Farabi schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:43:
[...]
zijn blik naar kavalier geeft een hoop weg.
[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 22-09-2025 16:19 ]
Dat zit wel Schnorr.
dat leek mij duidelijk inderdaad. hij wil het zo te zien:Stukfruit schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:18:
[...]
*Insert T2-muziekje?spoiler:Wat ik dus bedoel: hij wil van hem af?
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 26-09-2025 15:57 ]
Sluit ik me bij aan.Farabi schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:22:
zo, de laatste was een zware tegenvaller. eigenlijk niets eens meer nieuwsgierig naar wat er komen gaat. was het maar als mini-serie gebleven (1 seizoen).
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat zit wel Schnorr.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq