Mijn zusje heeft me gevraagd om bij hun thuis het netwerk te verbeteren. Nu staat er voor in de woning een KPN modem/router, en achterin de woning via powerline nog een router. Los van dat via die tweede router zelfs bedraad maar 5-10 Mbit/s met veel latency te behalen valt, is het netwerk niet goed dekkend (boven geen bereik), en storen de twee APs wat met elkaar (d.w.z. je wisselt steeds van netwerk).
De oplossing lijkt me een kabel trekken naar het achterste deel van de woning, en een 2 of 3 APs plaatsen met mesh ondersteuning. Wanneer ik in de PW kijk, dan lijkt hier maar heel weinig aanbod van te zijn: categorie: Accesspoints
Als ik op dit lijstje afga, dan lijkt me de Fritz set van 3 apparaten het mest voor de hand liggende. Maar ik dacht ik vraag hier ook nog even advies
De oplossing lijkt me een kabel trekken naar het achterste deel van de woning, en een 2 of 3 APs plaatsen met mesh ondersteuning. Wanneer ik in de PW kijk, dan lijkt hier maar heel weinig aanbod van te zijn: categorie: Accesspoints
Als ik op dit lijstje afga, dan lijkt me de Fritz set van 3 apparaten het mest voor de hand liggende. Maar ik dacht ik vraag hier ook nog even advies
When life throws you a curve, lean into it and have faith!