Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er Pop! linux op draaien voor thuiswerken en spelletjes spelen (anno 1800, D2 reloaded).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Upgrade: € 100
Nieuw: € 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI H110M PRO-D met een I3-6100, 16 GB ram, geen losse videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor: I7-6700K
Videokaart: RX 580
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goedkoop en milieuvriendelijk: zo min mogelijk nieuwe dingen kopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wie kan er helpen met een check of het moederbord de processor ondersteunt en de videokaart goed genoeg is? Het is allemaal oude apparatuur en ik zit er de laatste jaren niet meer zo op en in als vroeger.
Dank voor goede raad
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er Pop! linux op draaien voor thuiswerken en spelletjes spelen (anno 1800, D2 reloaded).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Upgrade: € 100
Nieuw: € 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI H110M PRO-D met een I3-6100, 16 GB ram, geen losse videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor: I7-6700K
Videokaart: RX 580
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goedkoop en milieuvriendelijk: zo min mogelijk nieuwe dingen kopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wie kan er helpen met een check of het moederbord de processor ondersteunt en de videokaart goed genoeg is? Het is allemaal oude apparatuur en ik zit er de laatste jaren niet meer zo op en in als vroeger.
Dank voor goede raad