Ik heb zelf niet echt een game pc.
Ik ben aan het kijken voor een desktop omdat ik die graag ook als server wil gebruiken (nas/homeassistant/minecraftserver/eigen AI assistent...).
Bestaat er dan een manier om aangenaam 'remote gamen'?
dat ik bv in de zetel zit met een lichter toestel (zonder grafische kaart) dat verbonden is met de televisie, en dat ik dan de kracht van mijn desktop-hardware gebruik.
Ik denk dat ik 90% van thuis uit zou gamen; en ik kan cat5e ethernet kabels gebruiken.
Ik ben aan het kijken voor een desktop omdat ik die graag ook als server wil gebruiken (nas/homeassistant/minecraftserver/eigen AI assistent...).
Bestaat er dan een manier om aangenaam 'remote gamen'?
dat ik bv in de zetel zit met een lichter toestel (zonder grafische kaart) dat verbonden is met de televisie, en dat ik dan de kracht van mijn desktop-hardware gebruik.
Ik denk dat ik 90% van thuis uit zou gamen; en ik kan cat5e ethernet kabels gebruiken.
ik had gezocht, maar vermoedelijk in het verkeerde onderdeel. Het antwoord op mijn vraag staat hier
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2227796
[ Voor 20% gewijzigd door Brtrnd op 11-08-2025 12:42 . Reden: ik had niet goed genoeg gezocht, duidelijk :( ]