Hoi allemaal,
Vanwege de komst van Windows 11 en het niet compatibel zijn van bepaalde onderdelen wil ik mijn desktop een update geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk lichte taken, zoals office en browsen, dingen als gamen heb ik de laatste jaren niet echt veel tijd meer voor, toch wil ik wel de mogelijkheid behouden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een absolute maximum prijs, al lijkt <€750 mijn meer dan genoeg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
huidige pc heeft onderstaande onderdelen:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet voorlopig weer er even een tijdje er mee toe kunnen. ik ben wel van plan om de videokaart mee te nemen omdat ik er nog geen problemen mee heb. ik game niet zo heel veel meer, maar als ik in de toekomst er wel problemen mee gaat krijgen wordt hij vervangen, ik speel hier ook al een beetje mee op in met een wat grotere voeding
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie mening en ideeën voordat ik over ga tot koop. ik heb enigsinds wat onderzoek gedaan maar ik blijf een leek in dit soort dingen
Alvast bedank!
Vanwege de komst van Windows 11 en het niet compatibel zijn van bepaalde onderdelen wil ik mijn desktop een update geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk lichte taken, zoals office en browsen, dingen als gamen heb ik de laatste jaren niet echt veel tijd meer voor, toch wil ik wel de mogelijkheid behouden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een absolute maximum prijs, al lijkt <€750 mijn meer dan genoeg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
huidige pc heeft onderstaande onderdelen:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-6500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-H170-D3HP | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 52,49 | € 52,49 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 109,99 | € 109,99 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer i32 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
1 | Optische drives | Asus DRW-24F1MT Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne SSD's | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 130,68 | € 130,68 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 293,16 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 167,98 | € 167,98 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 117,90 | € 117,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2024) | € 131,15 | € 131,15 |
1 | Interne SSD's | WD Blue SN5000 1TB | € 63,90 | € 63,90 |
Totaal | € 650,83 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet voorlopig weer er even een tijdje er mee toe kunnen. ik ben wel van plan om de videokaart mee te nemen omdat ik er nog geen problemen mee heb. ik game niet zo heel veel meer, maar als ik in de toekomst er wel problemen mee gaat krijgen wordt hij vervangen, ik speel hier ook al een beetje mee op in met een wat grotere voeding
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie mening en ideeën voordat ik over ga tot koop. ik heb enigsinds wat onderzoek gedaan maar ik blijf een leek in dit soort dingen
Alvast bedank!