Na het verwijderen van Directory Opus, een alternatief voor de windows explorer, bleek na een verplichte herstart dat al mijn iconen in de taskbar vervangen zijn door een soort standaard windows icoontje; waardoor ieder programma-icoon nu hetzelfde uiterlijk heeft. Ook op mijn windows 11 bureaublad is ieder pictogram verdwenen en staat alleen de naam van het voormalige icoon op het bureaublad.. In de windows verkenner is ieder icoontje eveneens verdwenen en ook de taskmgr start niet meer op. Ik heb contact opgenomen met de auteur van Directory Opus maar hij ontkent dat deze effecten veroorzaakt zijn door het verwijderen van zijn programma. Ik heb gescand met sfc en deze gaf aan dat er onderdelen hersteld waren. Geen effect echter merkbaar na herstarten. DISM compleet uitgevoerd; ook geen effect.
De volgende dag optimistisch alles nogmaals herhaald zonder verbetering. Register gescand, windows update gedraaid. Niets helpt.
Mijn vraag
Wie heeft er suggesties wat ik nu nog kan ondernemen/proberen voordat ik windows opnieuw moet installeren (
)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 24H2, 4TB m.2 ssd schijf, 64 GB geheugen
De volgende dag optimistisch alles nogmaals herhaald zonder verbetering. Register gescand, windows update gedraaid. Niets helpt.
Mijn vraag
Wie heeft er suggesties wat ik nu nog kan ondernemen/proberen voordat ik windows opnieuw moet installeren (
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 24H2, 4TB m.2 ssd schijf, 64 GB geheugen