laadpaal voor Volvo EX30 (extended range 69 kW, AC 11 kW)

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreAn
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 03-09 19:19
Mijn vraag:
...- kenmerken laadpaal: 3 fase load balancing, tijdschema, app bediening, laden bij lage energieprijs en slim gebruik zonnestroom
- ik heb 19 zonnepanelen (oost-west) verdeeld in 3 groepen over 3 fasen (Enphase met micro omvormers, zonnige dag 20-28kWh)
- nu nog een vast contract, na 1,5 jaar dynamisch
- heeft iemand al ervaring met de Ratio Solar of een andere laadpaal voor de EX30 met deze kenmerken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...- slimme meter met P1 en 3 fasen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 22:34
Wat heb je zelf al uitgezocht? Model auto maakt niet uit, je wilt gewoon standaard 11kW lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreAn
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 03-09 19:19
de Ratio Solar lijkt aan de voorwaarden te voldoen (solar, load balancing, dynamische prijzen), maar weet niet of die goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Modbreak:Beste @AndreAn ,

Welkom op GoT! Hoewel je het juiste forum hebt gevonden voor dergelijke vragen, voldoet deze topicstart niet geheel aan de eisen. Vooral, omdat we al een groot verzameltopic hebben voor laadpalen, welke je hier kan vinden:

Thuisladen van je EV deel 2

Maar ook omdat de opbouw van je topicstart meer een 'ik dump hier de info: beantwoord mij!' gehalte heeft dan een echte vraag.

Daarom sluit ik dit topic dan ook en nodig ik je uit om in het eerder genoemde topic eens rond te neuzen en wellicht daar naar ervaringen te vragen (op een iets constructievere manier dan dat je dat nu gedaan hebt)

Succes!

Xbox Live ID:Notna8310

Dit topic is gesloten.